globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nouzové brzdění
10.8.2017 v 16:25
Zdravím motorkáři,
dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

14.8.2017 v 21:30 | Nahoru | #1
Caparso87> Co je to za pitomost? Pokud nejedeš z kopce tak nemá motorka kde by vzala tu tvoji novou sílu.

Ostrý "krizový" brždění se spojkou a klidne zastavit s tím co zrovna je v převodovce, na pitomosti jako podřazování a brždění motorem nemusí být čas (z 50km/h určitě nebude). A taky se brzda dávkuje mnohem snáz než motor.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

15.8.2017 v 06:51 | Nahoru | #2

stráťa píše: Caparso87> Co je to za pitomost? Pokud nejedeš z kopce tak nemá motorka kde by vzala tu tvoji novou sílu.



Tak mám asi rozbitou motorku Je jedno jestli jedu z kopce, do kopce nebo rovně. Nejsem technik a nerozumím všem principům motoru, tak to možná vysvětluji blbě, nicméně je to tak. Přeci když zaklapneš plyn (žádná brzda), tak motorka ti sama zpomaluje a bude zpomalovat až do okamžiku, kdy bude v bodě "rozjezdu", tzn, bod, kdy bys měl pomalu pouštět spojku a začít přidávat plyn..stejně jako při rozjezdu.

To znamená, že ti silou motoru zpomaluje..kopec, nekopec. Jakmile při zaklapnutí plynu vymáčkneš spojku, neexistuje žádná fyzikální síla v motoru (snad kromě malého tření), která by ti motorku zpomalovala.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist