globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Už jsem se na tu Motozem vážně nasral.
 
4.8.2017 v 14:57
Nebudu se tu dlouze rozepisovat a půjdu hned k věci.
Koupil jsem si boty KORE Sport po 7 dnech odpadlo kus podrážky-reklamace výměna za (nové) to samé odpadlo po 2 dnech. Vrátili peníze.
Koupil jsem si nákrčník - rozedřel mi zespod helmu a krk jsem mněl červený jakobych se věšel - letěl do koše.
Koupil jsem si spojkové lanko po měsíci používání prasklo v cca 1/3 kde se o nic neodíralo .
Koupil jsem si kuklu, kterou nějaký idiot sešil tak ,že šev je mezi očima přes pusu takže pořad leze do pusy.
Koupil jsem si letní bundu ERSA ST 01 (používám velice málo jen ve vedrech jezdím vetšinou v PSI) po 2 vyjížďce uletěl jezdec na větrací kapse . Po 8 vyjížďce upadl držáček hlavního zipu. Po 9 vyjížďce se jezdec na hlavním zipu rozpadl úplně.
Ještě mám tankvak, který jsem mněl zatím 3x tak čekám kdy se na něm něco pokazí.
Závěrem tedy kdo chce věci na maximálně 2-3 týdny tak prosím, za mně UŽ NIKDY NIC Z MOTOZEMU.

Naposledy editováno 04.08.2017 14:58:02

1 reakcí na tento příspěvek Už jsem se na tu Motozem vážně nasral.

12.8.2017 v 09:53 | Nahoru | #1
...navíc s tím proškoleným personálem to taky nebude taková výhra. Šel jsem tam pro olejový filtr a klíč na filtry, předem jsem se mrknul na net, že všechno maj skladem. Dojdu tam, tak filtr po vyhledání v PC vzat z regálu za prodavačkou. Ohledně klíče na filtry prolustrování celé databáze googlu a že prej jen klíč na svíčky. Tak jsem jí naznačil, že tím to asi nepůjdu. No tak že "nemáme". Zkusil jsem jí nastínit, že před hodinou na netu psali stav "víc než 3ks", jestli se opravdu za tu chvíli prodaly. Tak se šla zeptat kolegyňky, a ta jí ukázala na regál vedle těch filtrů Jako já chápu, že se někdo zaučuje, nebo není technicky zdatný, ale zrovna jednu ze základních věci by mohli mít trochu lépe zvládnutou. A hrst nálepek s jejich reklamou to bohužel nezachrání. Asi se inspirovali u dětských doktorek, kdy děti po injekcích nejsou tak hlučné, když dostanou obrázek.

(reakce na) Už jsem se na tu Motozem vážně nasral.

12.8.2017 v 10:02 | Nahoru | #2
crestik> Máš recht už nejsme malý ... V tomto věku se kvůli neznalosti musí v rámci odškodnění prodavačka s poškozeným zákazníkem minimálně vyspat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist