Speedy Přidat reklamu

Téma: Výroba klikové hřídele
23.7.2017 v 11:02
Zdravím. Chtěl bych nechat vyrobit klikovku, jen nevím, z jakého materiálu uďelat setrváky a z jakého osičky. Ojnice s čepama koupim, ale zbytek koupit nejde. Bude to prototip. Ještě mě zajímá, jaké se dělají vůle mezi osičkou a setrvákem a setrvákem o ojničním čepem. Díky. PS- koupit celá klika nejde...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 15:25 | Nahoru | #31
PETARDAK> Nechci kecat, ale vape na 350 to má tak, že pálí i dole.

(reakce na) Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 15:46 | Nahoru | #32

PETARDAK píše: Není tam chyba? Cementačka "POLDI-HOR" je 16 420 né 16 220??? jinak souhlas



Jo jo díky jsem se uklep

1 reakcí na tento příspěvek Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 15:49 | Nahoru | #33
ahoy,nechci se tě nějak dotknout ale víš vůbec co požaduješ?dělám u firmy kde vyrábíme např,2T čtyřválec boxer o obsahu 190 a kliky si děláme sami,a to je vysoká strojařina,už jenom to vše souose slisovat v toleranci 0.02 mm,další jsou přípravky na broušení a kolik se řešilo problémů s prototypem,to se nedá ani pomyslet,něco jiného je počítačový program a potom realita a uložení v bloku je uplně jinde,at ti to běží...R

(reakce na) Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 18:27 | Nahoru | #34
roba> Tišnov - čtyřválec boxer - tak to děláš v MVVS ne?

Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 18:55 | Nahoru | #35
Roba: když to jde u vás, tak proč by to nešlo u nás
Když to u nás nepůjde, tak to pošlu k vám

(reakce na) Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 19:34 | Nahoru | #36

PETARDAK píše: Nejsem si jistý, že u 2T, který při D.Ú. už vlastně dokončuje přefuk, by ta plonkovní jiskra nemohla dělat paseku... u 4T je to samo, běžné, ale tam při H.Ú. při střihu ventilů, ta jiskra navíc, ničemu nevadí...



není problém,má to tak hromada dvouválcových dvoutaktů s bezkontaktním zapalováním....... a jeden mám doma.

2 reakcí na tento příspěvek Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 21:32 | Nahoru | #37
jen me tak napadlo co pouzit kliku z nejakeho auta +- by to i mozna mohlo fungovat

(reakce na) Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 22:31 | Nahoru | #38

MarkusRetrp píše: jen me tak napadlo co pouzit kliku z nejakeho auta +- by to i mozna mohlo fungovat



Které čtyřválcové auto má objem motoru okolo 200 ccm ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 23:16 | Nahoru | #39

MarkusRetrp píše: jen me tak napadlo co pouzit kliku z nejakeho auta +- by to i mozna mohlo fungovat



Promin, ale znas vubec princip 2T motoru? Jak tu kliku a ojnicni cepy jako bude mazat????...kdyby chtel experimentovat s vetsim objemem, muze sehnat motor z gs 550,750,1000 ze 70. let, ty meli lisovanou kliku s klasickymi lozisky - holt prechod od 2t ke 4t...

Výroba klikové hřídele

24.7.2017 v 23:19 | Nahoru | #40
GSpower - inu sen je to hezky, ale je to porad jenom sen...ja jsem taky kdysi snil, ze si motor z jawy 350 prevrtam na pullitra atd atd...zustalo jen u snu...dneska bych se na to vys.al, lepsi koupit neco hotoveho...
Sezen si nejaky 2T trihrnek z vodniho skutru...myslim ze je delaji az do 700ccm, jen dopasovat prevodovku...

Naposledy editováno 24.07.2017 23:20:55

Výroba klikové hřídele

25.7.2017 v 07:35 | Nahoru | #41

1 reakcí na tento příspěvek Výroba klikové hřídele

25.7.2017 v 07:56 | Nahoru | #42
2stroke: třipada je už hotová- setrváky s větším zdvihem, trošku převrtat valce a podložit je a máš 424ccm
Koupit motor je moc jednoduchý, já rád svoje
Pánové díky za všechny rady

(reakce na) Výroba klikové hřídele

25.7.2017 v 11:04 | Nahoru | #43
2stroke> tak od neceho se odrazit musi takhle je to strileni na slepo myslel sem to aby mel nejakej odrazovej mustek a pak teprve nejake laborovani s vyrobou

Výroba klikové hřídele

25.7.2017 v 11:41 | Nahoru | #44
udělej vše ze 14220 nebo 19312 a je to..

(reakce na) Výroba klikové hřídele

25.7.2017 v 23:13 | Nahoru | #45
GSpower> jo to vím, teď mě napadá třeba Milánek z Jawamanie, nevím teda jestli je to ten stejný Milánek, co dělá alukufry, ale to je fuk...na třindě odfrézoval setrváky, vyvložkoval prostor kliky, vložky použil ze Škody MB1000 atd....nicméně tolik práce a výkon tomu neodpovídá a ještě se to snad za chvíli posralo...raději v GB koupit Mach 3ku...

Výroba klikové hřídele

26.7.2017 v 00:32 | Nahoru | #46
Pěkné dvoutaktní motory mívají vodní skútry.
Nějaký Maďar takový vybavil převodovkou a obestavěl rámem = jelo to, řvalo to, nebrzdilo motorem ...na Slovači jsme na TO koukali jak na zjevení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba klikové hřídele

26.7.2017 v 10:04 | Nahoru | #47
PETARDAK> Moc pěkná práce, jestli si to podle foto vybavuji, tak ten 3 a 4 válec jsem obdivoval když jsem s tátou jako kluk jezdil na sprinty - Holice, Břehy, Pardubice.
To byly časy, 99% strojů stavěnejch na koleně, Warťasy, traboše, leteckej motor Walter atd.

(reakce na) Výroba klikové hřídele

26.7.2017 v 20:31 | Nahoru | #48

DRN. píše: PETARDAK> Nechci kecat, ale vape na 350 to má tak, že pálí i dole.



Přesně tak, Vape pro 2-válce to tak má, z jedný cívky vedou dva kabely, které můžeš klidně i prohodit.

(reakce na) Výroba klikové hřídele

27.7.2017 v 06:58 | Nahoru | #49
Radovanh1> taky jsem na tyhle sprinty jezdil / v Kolíně snad pokaždé, zážitků plno,ten Walter se rozjel kousek před cílem , nebo tam na něčem lítal zprava doleva po celé šíře silnice, lidi hned na chodníku, za nimi baráky, .....dnes něco nepředstavitelného / po pár letech krásné práce českých ručiček se na startech začali objevovat produkční japonci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba klikové hřídele

27.7.2017 v 15:36 | Nahoru | #50

PETARDAK píše: Nejsem si jistý, že u 2T, který při D.Ú. už vlastně dokončuje přefuk, by ta plonkovní jiskra nemohla dělat paseku... u 4T je to samo, běžné, ale tam při H.Ú. při střihu ventilů, ta jiskra navíc, ničemu nevadí...



Přesně tak.Vape pro dvouválec taky pálí oba válce společně,akorát,že ten co je v dolní úvrati nemá co zapalovat.

(reakce na) Výroba klikové hřídele

27.7.2017 v 20:07 | Nahoru | #51

PIGO píše: Přesně tak.Vape pro dvouválec taky pálí oba válce společně,akorát,že ten co je v dolní úvrati nemá co zapalovat.



ono to má co zapálit,protože přepouštěcí kanály jsou už dávno otevřené a palivo se vzduchem už je ve válci,ale nedošlo ke kompresi a k zapálení ještě nejsou vhodné podmínky......

1 reakcí na tento příspěvek Výroba klikové hřídele

8.8.2017 v 13:20 | Nahoru | #52
Tak jsem se sháněl po setrvákách a nedají se koupit. Existuje nějaký materiál, ze kterého by šel udělat setrvačník bez cementování atd?

(reakce na) Výroba klikové hřídele

8.8.2017 v 17:15 | Nahoru | #53
GSpower> Bez cementace tu kliku neslisuješ, čepy při lisování "si vezmou šponu" ...a pokud setrváky uděláš z kalitelného materiálu a jen zakalíš, tak ti při lisování praskne ten můstek setrváku o kterém jsem psal výš....

Výroba klikové hřídele

9.8.2017 v 00:26 | Nahoru | #54
Historicky nejjednodušší víceválec vzniká spojením jednoválcových motorů - viz. "množení" ČZ 500 "Vatikán".
Konstrukční cesta např. formou "hardy-spojky" (Trabant).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolega na svižnější jízdu [1 ... 443, 444] Suzuki GSX-R 1000 baiker 13302 Dnes v 19:32 Hančaa
Nejde do otáčok Suzuki GSX-R 1000 marekgsxrk5 11 18.6.2018 v 10:39 marekgsxrk5
Servis Suzuki GSX-R 1000 shark.tomas 4 17.6.2018 v 20:46 zdenysrx6
GSX-R 1000K8 EXhaust control val... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 wankel 50 5.6.2018 v 18:23 Dolph-cz
Kde se dá sehnat supersport bez papírů? Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... SuDi 13 4.6.2018 v 08:17 yeuop


TOPlist