Téma: Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r
21.7.2017 v 09:39
Zdavím všechny dvoukolaře,
mám dotaz. Jak nejlépe seřídit plyn, sytič a otáčky motoru u motocyklu BMW r1150r rockster.
Díky za Vaše rady, postřehy, atd...

Kolama dolů.
J.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 13:03 | Nahoru | #1
Synchronizace válců pomocí měřičů podtlaku.

(reakce na) Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 13:05 | Nahoru | #2
RTourer> A mohu si to udělat vlastní silou, nebo to musím napojit na diagnostiku? Díky, moc tomu nerozumím....

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 14:51 | Nahoru | #3
Základ je zda se do toho už někdo nevrtal a nastavení dorazů klapek a potenciometru je správné. Pak potřebuješ jen měřák podtlaků, případně "šlauchváhu" (koukni na youtube- je toho tam spousta) a manuál (najdeš zde v sekci "Motokatalog - Manuály).
Případně vše najdeš na www.bmwgs.cz
Pokud tomu moc nerozumíš tak na první seřízení zajeď k http://www.motorkari.cz/profil/?uid=81939
Má dílnu za "Renaultem" v Ďáblicích

Naposledy editováno 21.07.2017 14:55:06

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 17:19 | Nahoru | #4
Nejdřív ventily, pak synchro, pak volnoběh. Potřebuješ vybavení na synchronizaci(budíky, twinmax apod.).
Sytič se nenastavuje. Páčka jen zvedá volnoběh a pokud ho nedrží ani při maximálním otočení, je chyba někde jinde.
Volnoběh nastavíš velkými mosaznými šrouby v tělesech klapek(neměl by mezi nimi být větší rozdíl než půl až jednu otáčku).

Synchronizace se dělá ve svou krocích: při volnoběhu a při zvýšených otáčkách, protože při volnoběhu ladíš mosaznými šrouby
a při zvýšených otáčkách nastavuješ šrouby co jsou mezi lankem a kulisou klapek.

Pokud nejsi dobrodruh a/nebo aspoň trochu nerozumíš, dej to někomu kdo to zná. Když to rozhásíš, konec světa nenastane, ale přiděláš si potíže.

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

21.7.2017 v 19:34 | Nahoru | #5
Taky bych to dal nekomu, kdo to umi ;) Da se to udelat, ale je s tim vis co. Znaly servisak to ma za par minut.

Seřízení plynu, sytiče a otáček BMW r1150r

1.10.2017 v 23:17 | Nahoru | #6
Zdravím. Po vystřídání několika značek moto jsem se dostal k BMW R1150R r.v.2002. Je to takový mazlík a já se s ním seznamuji. Chtěl jsem mu dopřát trochu péče, tak jsem zajel k mechanikovi na doporučení. Vyměnil osičky klapek a seřídil. Nejsem si jist, zda je vše správně. Při ustálené rychlosti moto nepříjemně nepravidelně cuká. Starty jsou teď taky horší. Studený na sytič má co dělat aby nezdechl a teplý startuju se sytičem, který záhy mohu vypnout. Zjistil jsem, že mosazný šroub na pravé klapce je téměř zašroubovaný. Jsem tak trochu zklamán a nevím, co s tím. Nevěřím, kdyby takhle cukala každá 1150, že by s tím lidi nalítali přes 100000km. Moto mě moc baví, ale to cukání je utrpení. Poradí někdo? Děkuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW R1150R stržený závit krytu válce BMW R 1150 R TF87 5 15.5.2018 v 18:06 Martin2265
Manuál v češtině BMW R 1150 R Tony.av 14 12.5.2018 v 18:48 milakovar
Květnová Šumava- hledám batůžek BMW R 1150 R azed 12 18.3.2018 v 08:20 Carcharot
Koupě BMW R 1150 R BMW R 1150 R Stearman 4 29.8.2017 v 22:52 hobr
Kde v Praze na oleje BMW R 1150 R Cabra 6 24.8.2017 v 09:32 Novis


TOPlist