1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorizace ŠSuperB
Dolph-cz píše: myslíš si,že za 130tis koupí dvojkového supa?nebo víš o nějakém jedničkovém,který nemá víceprvkovou přední nápravu?a nebo si to tady plácnul jen tak....??
za 15 litrů koupí vstřik jen debil,repas autorizovaném středisku bosch stojí kolem 4000kč.
a jedničkové oktávky se dělaly až do roku tuším 2010,běžně se prodávají přes 100 000kč a tohle auto pro někoho,kdo chce za tyhle peníze opravdu voňavé auto,které bude sloužit ještě řadu let má smysl........
Ja ale nepsal at koupi za 130 SII, nejde o typ predni napravz v SI, ale o material! y pocatku vyroby davali hlinik, pak ocel, ale to zajiste vis, ze jo...
No jasne, OI je ceska modal, chudak ten kdo to koupi za ty prachy
KubaLC8 píše: Ja ale nepsal at koupi za 130 SII, nejde o typ predni napravz v SI, ale o material! y pocatku vyroby davali hlinik, pak ocel, ale to zajiste vis, ze jo...
No jasne, OI je ceska modal, chudak ten kdo to koupi za ty prachy
...ale on psal o autě za 130 tis. takže je taty zbytečné psát o nápravě kterou má superb o generaci novější v cenách 300tis a výš. to je alespoň můj názor.
a to s tou jedničkovou oktávkou jak píšeš.....,jo,to je přesně ono,tohle vídívám v práci pořád.
lidi se dělí va dva tábory-oba mají naškrábaných 130 tis a jedni chtějí auto,které bude spolehlivě sloužit řadu let s minimálními provozními náklady-a koupí si i "předraženou" oct 1 , no a pak takoví,co za stejné peníze chtějí to nejlepší co se dělalo-takže supa,samozřejmě starou vránu,už při prvním běžném servise,kdy mají zaplatit výměnu rozvodů,olejů,případně nějaké ložisko,brzdky...se jim podlamují kolena a vybírají poslední rezervy co jim zbyly...no pak teprve příjde první porucha a najednou neřešitelný problém.
možná už nejsem objektivní,ale tenhle scénář už jsem v práci viděl tolikrát,ža mám chuť se těm lidem smát do pysku,protože ve většině případech jsem jim to před koupí auta měl snahu vysvětlit a připravit je na to....
je to pořád dokola.