globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou tříkolku
 
10.7.2017 v 15:00
Ahoj všem, ze zdravotních důvodů ale i věku se poohlížím po nějakém vozidle kde se nebudu muset tolik prát s vahou stroje.Nejvíce i z důvodu praktičnosti a rozměrů se mě líbí Rewaco CT 1800 S, resp. CT 800 S, CT 1700 V. Třeba,
ale mohou být zbývající na foto taky zajímavé.
Budu rád za každou rozumnou radu a zkušenost, kdo se dovozem ojetin do ČR zabývá, případně jak s individuálním dovozem. Něco jsem našel, ale bohužel bez zpětné odezvy.

Jakou tříkolku

10.7.2017 v 15:37 | Nahoru | #2
FiZzer to opravdu až v posledním tažení

Jakou tříkolku

10.7.2017 v 20:34 | Nahoru | #3

Jakou tříkolku

10.7.2017 v 20:40 | Nahoru | #4
No dle mě bude na ovládání a i komfort nejlepší ten Can-Am, ale vzhledově pro tebe asi takovej kelímek. Ty ostatní už zas vypadají víc motorkově, zkus si je projet a co tě chytne kup... Já neřešit vatu a chtít tříkolku tak beru Morgana, sice má volant, ale je to anglická obdoba Velorexů a stylovka jak sviň

Jakou tříkolku

10.7.2017 v 20:55 | Nahoru | #5
A co moto se sidecarem?

Jakou tříkolku

11.7.2017 v 15:03 | Nahoru | #6
To Dewwil - díky za smysluplnou odpověď, ano vata je taky problém. Já jsem zatím vyloučil předkopnutou trike ten posaz a řídítka vysoko pro mne moc není.
Ten Can Am není moc motorkový, ale v mém okolí se jeden nabízí tak alespoň vyzkouším. Problém je že ty CT nikde nejsou proto jsem psal zda někdo o něčem neví.
Ne že bych svoji sedumpade neudržel, ale když chci ještě naložit manželku tak ta manipulace na místě je už obtížná.
To V_i_c_i - díky, ale tu sajdu opravdu ne.

Jakou tříkolku

12.7.2017 v 11:11 | Nahoru | #7
Co Peugeota/Piaggio MP3? Vím že je to skútr, ale bude to lehčí a užší než ty "krávy" cos postnul a v jízdních vlastnostech to bude určitě víc "motorkoidní".

Jakou tříkolku

29.7.2017 v 14:55 | Nahoru | #8
Já měl podobný dilema. Ze zdrav. důvodů potřebuji o kolečko víc (dvě už bylo moc - chci jezdit po silnicích. Čtyřkola je na práci a terén). Nakonec jsem skončil u Can-Am Spyder RS. Důvodů bylo spousta.
Jezdím první sezonu a hodně mě baví . Ano, když ho půjčím motorkáři, připadá mu jízda divná a nezviklá. Nenaklání se, je širší a je potřeba změnit návyky z mašiny. Zkrátka není to motorka. Ale na druhou stranu je hodně stabilní, rychlá, dobře brzdí, má zpátečku - není problém s manipulací. Motor je litrový Véčko od Rotaxe - byl třeba v některých Aprilkách (RSV, Tuono).

Pokud by tě cokoliv zajímalo, ozvi se.





Naposledy editováno 29.07.2017 14:59:41

Jakou tříkolku

5.8.2017 v 19:38 | Nahoru | #9
ahoj, tak já jsem se svezl jak s TRIKem, tedy jedno kolo vpředu a pak i s Can AMem. Tak v Trike se dobře sedí. To je asi vše
Cab AM jsem zkusil ááááá už je doma

Perfekntní řízení, posez pohodlný, motorkový. Cestovní rychlost super, má to 100 kobyl a jede jako drak, když chceš. ABS a asistent na smyk. Plně vybavená mašinka na hraní.
Pozor jen, nemí to rádo jízdu v terénu, je poměrně nízká.
Doporučil bych Can AM Spyder. Pozor je jich několik druhů. RS , RT atd.
RS je v podstatě základ z 2008. Pak jsou typy už s poloautomat převodovkou a s automatem. Taky se liší tedy i cenově.
Nejlevněji vyjde RS, dí se sehnat do 200 000 litrů. Jinak to jede až do 800 000. Já čekal zhruba 2 měsíce, než se našla jedna na prodej za dobrou cenu a je doma

Jakou tříkolku

19.5.2018 v 18:52 | Nahoru | #10
Zdarec. jezdím na Rewacu 1800. Píšeš , že ho chceš ze zdravotních důvodů. Ač to tak nevypadá , tak se na tom nadřu víc jak na klasické motorce. Ruce vysoko - odkrvují se a musím kolikrát nastavit tempomat a rukám odpočinout- protřepat. Když vymačkáváš spojku, tak to jde až od kyčle - váhu přenést na pravou půlku prdele a levou nohu šponovat dopředu - velký chod pedálu. Když zatáčíš , tak musíš velkou silou - je to jak jezdit s frézou po poli. Když jezdím delší trasy ( kolem 400km) tak jsem stahaný jak vůl. Když je kolona, tak kluci ji objedou a já musím poctivě vystát. Musíš na ni mít garáž. Ale jinak je to miláček. Doporučuji si ji prvně půjčit a něco si najet než se rozhodneš. Starší trošku schopná se dá s troškou štěstí sehnat už od 300 tis. Kč. Počítej i s velkou pálkou za gumy. Já za ně dával kolem 60 tis. ročně. Ale záleží samozřejmně na velikosti a značce.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou tříkolku

22.1.2019 v 19:55 | Nahoru | #11
Jak píše pijanst každý typ Spydera od CanAmu je jiný, ST a RT mají plotny na nohy, F3 a RS ne, Od letoška navíc přibyla tříkolka Ryker. Ta nemá převodovku, ale variátor jako má 4kolka nebo skůtr, ale je jenom jednomístná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou tříkolku

4.9.2019 v 10:16 | Nahoru | #12
1Pegas> Ryker 900 je dvoumístná, jednomístná je v základu, pokud chceš necháš si namontovat sedadlo pro spolujezdce je i s opěrkou zad, can-am nabízí spoustu úprav,ale pak je cena někde jinde pochopitelně. Jinak je prostě cool.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou tříkolku

9.9.2019 v 16:45 | Nahoru | #13
pkmk> nějak si dva na Rykeru neumím představit. Možná dva 60 kg týpci, ale jinak je to bizarní.

(reakce na) Jakou tříkolku

10.9.2019 v 11:53 | Nahoru | #14
1Pegas> Ryker 900 má o chlup lepší poměr váhy na jednotku výkonu než Spyder RS ( 280kg / 77k vs. 362kg / 98k = 3,64 vs. 3,69 )

Jakou tříkolku

10.9.2019 v 15:10 | Nahoru | #15
U RT je to ještě horší (459/115=3.99), ale spíš to beru podle toho jak vypadají. Spyder je už od prvního pohledu pro dva, kdežto Rykeru vypadá s dvěma sedly jako Babeta se sedačkou pro dva

Naposledy editováno 10.09.2019 15:11:25

1 reakcí na tento příspěvek Jakou tříkolku

10.9.2019 v 16:19 | Nahoru | #16
Uznávám, že primárně není Ryker pro cestování ve dvou určený. Nicméně z amerického fóra vím o lidech, kteří tak cestují a pochvalují si to. Když se zadek ověší kuframa tak to vypadá vyváženěji a i spolujezdec tam bude vypadat patřičněji:

(reakce na) Jakou tříkolku

11.9.2019 v 09:54 | Nahoru | #17
Fixxxer> no nějak mi tam to druhé sedlo nesedí, ale je to jenom můj názor. Někdo jiný z toho může být unešenej.

Jakou tříkolku

22.6.2020 v 13:34 | Nahoru | #18
Podle data už asi máš své rozhodnurí. Ale pokuď ne,tak doporučuji Rewaco CT1700 V. Mám ji už třetím rokem a spokojenost, přece je to pořád motorka a vzadu má dvě kola - v mládí jsme většinou všichni začínali na šlapací tříkolce a tato je v podstatě to samé.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou tříkolku

22.6.2020 v 13:42 | Nahoru | #19
jedno kolo vpředu a dvě vzadu je z pohledu jízdních vlastností ta nejdebilnější možná koncepce

(reakce na) Jakou tříkolku

25.8.2020 v 08:27 | Nahoru | #20

FiZzeR píše: jedno kolo vpředu a dvě vzadu je z pohledu jízdních vlastností ta nejdebilnější možná koncepce



přesně tak vyloženě nebezpečné... mě zase a RSu brzdí motorkáři v zatáčkách. jdou moc brzo na brzdy a zatáčku i když jedou kolínko tak stále pomalé. ale chvíli trvalo ne jsem se naučil jezdit zatáčky na hraně sedím na stehně a hlava u předního kola... Většina motorkářů to odsuzuje, první svezení jim nic neřekne je třeba jezdit dlouho a vypilovat to...PS zadní guma mi vydržela jen 15,000 km a to je sakra široká .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist