globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Nazdárek všem, mám chuť přesedlat z žehličky CBR 929 RR na něco kolem komína a polňačky, možná i cesta do Alp s batůžkem, můj problém je asi s "výškou" postavy 170cm, na Fároši jsem to měl na obě nohy na zem napůl :)
Druhá věc mě samozřejmě zajímá spolehlivost a stím spjaté náklady na provoz průměrného kusu (ne spotřeba paliva)....
Můžeme zkusit i jiné kousky za cca 80 tis. kč pokud mají smysl, podmínka 2V :) :) :)
Díky za rady, kupovat budu na příští sezonu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 06:50 | Nahoru | #1
Mufiozo> tak naposled,tdm hydroštely NEMÁ

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 10:35 | Nahoru | #2
Jeste bych mohl zminit, ze nevyhoda Vecka u Stromu je vic prace pri stelovani ventilu, nez u radaku. Musis resit 2 napinaky (obzvlast zadni je blbe pristupny), 2 rozvodaky, 2 tesneni pod viko.

Jak to ma TDM 900 s vkyklapenim nadrze, da se cela vyklopit jak na FZ6, nebo je odklopitelna jen trochu, jinak se musi cela vytahnout ven? A musi se u toho komplet sundat plasty?

U Stromu kdyz chces menit vzduch filtr, tak musi dolu kapota i nadrz. Podtlakove vyvody na synchronizaci klapek, ktera se dela kazdych cca 12k km, jsou tezko napojitelne. Jen je tam jeste od roku 2007 synchronizace "throttle bodies" a na kterou potrebujes diagnostiku a pravouhly sroubovak, abyses dostal k jednomu sroubku. Navic u synchronizace klapek musi podle manualu dolu airbox - a na to musis sundat komplet nadrz a tedy i kapotu. Kdyz se nad tim zamyslis:

kazdych 12k km musis odkapotovat abys udelal klapky
kazdych 18k km musis odkapotovat abys vymenil vzduch filtr
kazdych 24k km musis odkapotovat abys zkontrolovat ventily
kazdych 6k km musis menit olej

Kdyby byl nekdo pedant, tak v servisnich intervalech je prinejmensim na vzduch filtru Inspekce kazdych 6000km. Takze kapoty dolu, zas a znova.

Ma TDM idle speed control valve - elektronicky ventil pro regulaci volnobehu? Nebo pouziva obyc sroub?

I tak je VStrom super motorka

Naposledy editováno 16.07.2017 10:51:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas


TOPlist