globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 19:03 | Nahoru | #1
Jarda89> Já spíš akorát narážel na to, že tady se pořád plácáme kolem jedné věci z milionu. A když Ti jde hlava kolem jen z tohodle ...

Jinak k "normálním" jezdcům. I z cestovnější gumy a jízdy se pořád dá něco vyčíst. Něco zkusím a řekni, jestli jsem se trefil nebo ne.
Přidáváš plynule, vůbec ne trhaně, už dost v náklonu, pěkně citlivý na plynu. Ale taky toho docela dost najedeš jen rovně. Spíše nebrzdíš v náklonu, možná velmi jemně, skoro neznatelně. S výjimkou Brna (řekl bych), kde jsi brzdil v náklonu do cca 30° trochu víc.

Na Versysu mimo odskoku na zadním kole, ale nízkorozpočtový tlumič po 85 tisících je tragédie, mám takové gumy dost běžně. Co se týká MG, okruhů atd., tam už stojí za to se věnovat gumám, podvozku, geometrii a dalším věcem velmi důkladně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 23:19 | Nahoru | #2
Krejza> Wow, ty si za mnou snad nekdy jel a nevim o tom!

Byl jsem jen jednou v Moste, jak jsem psal vyse, ne v Brne, jinak kloboucek.

Jezdim od lonskeho podzima prevazne Sumavu, zejmena Besiny - Ruda a nebo Becov, oboje znamena prejezd cca 50km, nez prijdou vytouzene zatackove orgie, ujedu vetsinou 200-300km na vyjizdku a minimalne 100km jsou vzdy rovinkove prejezdy.

Snazim se o maximalne plynulou jizdu (bez nahlych razantnich akceleraci a brzdeni) jak kvuli snizeni opotrebeni, tak i rizika padu a taky aby byla jizda citelnejsi pro toho za mnou.

Co jsem porychlil a zacal celkem v klidu stihat parte sumavskych rychliku a ziskal jistotu, najel trasu, tak uz se to obejde az na nahle situace bez brzd ve vetsim naklonu, to bylo na poradu na podzim a z jara, to jsem obcas prijizdel k zatocine i po prednim.

Letos mne uz ve vracaku dvakrat na brzde ve vetsim naklonu pustil predek, tak jsem s tim opatrnejsi. Vyjezdy z tech vracaku jsou jedina mista, kde necham smyknout pri akceleraci zadek, nejdriv me to lekalo, pak jsem si zvykl, ted se na to tesim.

Jinak te zadni gume moc nepomaha jizda po zadnim, ale tuhle kratochvili si rad dopreju, i kdyz uz mene casto.

(reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 23:22 | Nahoru | #3

Krejza píše: Jarda89> Já spíš akorát narážel na to, že tady se pořád plácáme kolem jedné věci z milionu. A když Ti jde hlava kolem jen z tohodle ...

Jinak k "normálním" jezdcům. I z cestovnější gumy a jízdy se pořád dá něco vyčíst. Něco zkusím a řekni, jestli jsem se trefil nebo ne.
Přidáváš plynule, vůbec ne trhaně, už dost v náklonu, pěkně citlivý na plynu. Ale taky toho docela dost najedeš jen rovně. Spíše nebrzdíš v náklonu, možná velmi jemně, skoro neznatelně. S výjimkou Brna (řekl bych), kde jsi brzdil v náklonu do cca 30° trochu víc.

Na Versysu mimo odskoku na zadním kole, ale nízkorozpočtový tlumič po 85 tisících je tragédie, mám takové gumy dost běžně. Co se týká MG, okruhů atd., tam už stojí za to se věnovat gumám, podvozku, geometrii a dalším věcem velmi důkladně.



a to patří komu? ...J89 jezdil v Mostě!
pozdě

Naposledy editováno 12.07.2017 23:24:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

14.7.2017 v 09:16 | Nahoru | #4
Krejza> M7RR jsou naprosto luxusni, osobne jsem lepsi pryze nemel, chci zkusit jeste S21 a bajne SuperCorsy, ale to je mi prijde pro me zbytecny luxus. Power 3 taky super, jen jsou malinko nervoznejsi studeny mi prijde.

Kdyby ty sady nebyly stejne drahy nebo drazsi dokonce nez supersportovni, klidne bych nazul i Roadsmart III nebo T30EVO, Metz Z01 tusim apod. Ale vzdycky si reknu, ze na sportovni motorku patri sportovni gumy.

Rozved tu myslenku nastaveni zadniho tlumeni prosim te. Rad si necham poradit a klidne to i zkusim. I kdyz chci zacit tim, ze to dam do zakladniho nastaveni nejdriv, ale nejak jsem se k tomu nedokopal, kdyz se mi na tom jezdi velmi luxusne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist