globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

14.7.2017 v 09:16 | Nahoru | #1
Krejza> M7RR jsou naprosto luxusni, osobne jsem lepsi pryze nemel, chci zkusit jeste S21 a bajne SuperCorsy, ale to je mi prijde pro me zbytecny luxus. Power 3 taky super, jen jsou malinko nervoznejsi studeny mi prijde.

Kdyby ty sady nebyly stejne drahy nebo drazsi dokonce nez supersportovni, klidne bych nazul i Roadsmart III nebo T30EVO, Metz Z01 tusim apod. Ale vzdycky si reknu, ze na sportovni motorku patri sportovni gumy.

Rozved tu myslenku nastaveni zadniho tlumeni prosim te. Rad si necham poradit a klidne to i zkusim. I kdyz chci zacit tim, ze to dam do zakladniho nastaveni nejdriv, ale nejak jsem se k tomu nedokopal, kdyz se mi na tom jezdi velmi luxusne.

(reakce na) Schody na zadní pneu

14.7.2017 v 18:32 | Nahoru | #2
Jarda89> O S21 jsem slyšel, že kurevsky kloužou, pokud není teplo a na vodě. SC mě pomalu čekají na DRZ, tam zatím jezdím k veliké spokojenosti Rosso Corsa.
RSIII budu mít na Verse jetou cestovní sadu. Jinak tam jezdím Angel GT a luxus. Z01 prý jsou ještě o krapet lepší.

Ad Rebound. Můžeš si přečíst paralelní vlákno zde www.motorkari.cz/tema/
Jinak princip je jednoduchý. Z gumy se dá vyčíst nastavení podvozku, tlaky, jízdní styl a další. Pochopitelně z cestovních gum toho vyčteš díky jejich tvrdosti a použití málo, u závodních a jejich derivátů už mnohem více. Také jsou pekelně drahé, tak je dobré se v tom vyznat, abys je zbytečně neničil.

Rebound sám se pozná zvednutými okraji vzorku, sjetými okraji vzorku a holými místy na pneumatice. Tvoje gumy vykazují tak malý rozdíl, že na to můžeš kašlat.

POkud chceš zkusit to dát do továrního nastavení, pokud to není, napiš si všechny údaje pro případ, aby ses k nim mohl vrátit. To je dobré při každé změně. Nebo jen experimentuj. Vždy jen jednu věc, klidně ze začátku hodně, abys poznal rozdíl. A vše si psát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

14.7.2017 v 19:09 | Nahoru | #3
Jarda89> A jestli máš zájem o výuku, tak jména Dave Moss, Max McAllister, nespočet dalších videí a článků.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist