globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 09:15 | Nahoru | #1
Krejza> Ja jsem naprosto stastny, ze jezdim a nedela se mi nikde nic a gumy hladke a kulate!

Jestli tomu vubec nerozumim nevim. Ale mozna i trochu jo a proto mam moto i gumy v poradku.

Nevyjadroval jsem se smerem k zavodnikum motogymkhany, co podle fotky asi jezdis, ale k normalnim jezdcum.

Necht te provazi sila.

PS: Moje gumy po normalnim okreskovem jezdeni, 1200km vyletu do Alp a kratke navsteve okruhu 2x15min v Moste vypadaji takhle.



Naposledy editováno 12.07.2017 09:51:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 11:29 | Nahoru | #2
Jarda89> můžeš prosím vyfotit detail drážky vzorku zadní gumy z boku, ať můžem pochválit tvé schopnosti?

(reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 11:31 | Nahoru | #3
Jarda89> na té fotce je myslím si vidět, že máš to samé

Naposledy editováno 12.07.2017 11:36:01

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

12.7.2017 v 19:03 | Nahoru | #4
Jarda89> Já spíš akorát narážel na to, že tady se pořád plácáme kolem jedné věci z milionu. A když Ti jde hlava kolem jen z tohodle ...

Jinak k "normálním" jezdcům. I z cestovnější gumy a jízdy se pořád dá něco vyčíst. Něco zkusím a řekni, jestli jsem se trefil nebo ne.
Přidáváš plynule, vůbec ne trhaně, už dost v náklonu, pěkně citlivý na plynu. Ale taky toho docela dost najedeš jen rovně. Spíše nebrzdíš v náklonu, možná velmi jemně, skoro neznatelně. S výjimkou Brna (řekl bych), kde jsi brzdil v náklonu do cca 30° trochu víc.

Na Versysu mimo odskoku na zadním kole, ale nízkorozpočtový tlumič po 85 tisících je tragédie, mám takové gumy dost běžně. Co se týká MG, okruhů atd., tam už stojí za to se věnovat gumám, podvozku, geometrii a dalším věcem velmi důkladně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist