globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

5.7.2017 v 23:26 | Nahoru | #61
kerut>no, ale na to sis odpověděl sám tou citací na první stránce, že "výrobci poskytnou technické informace...."
Takže jestli technik neví, jak to sjelo z linky, tak ať si to pozjišťuje.

(reakce na) Rarity z STK

5.7.2017 v 23:43 | Nahoru | #62
crestik> ta citace z prvni stranky se tyka zejmena existence DEKRY monopolne rejzujici na vypisech z udaju, ktere by meli bezplatne (nebo za primerenou cenu) poskytovat sami vyrobci,..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

5.7.2017 v 23:56 | Nahoru | #63

crestik píše: To jako dáš dobrovolně litr za to, že máš vše OK, aby tě pustil?



Ty za STK neplatis ? U vas je to zdarma ?

Podivej, ja jezdim s autem do autorizaku, nevim jestli jsi nekdy videl vypis zavad ala BMW, ale projedou ti tam uplne vse. Tudiz ja kdyz jdu na STK tak vim ze je auto v naprostem poradku a stejne na STK musim a musim za ni naprosto zbytecne zaplatit.

Oproti tomu ten co ma nejake zavady zaplati litr STK + litr do kapsy technikovi a stejne projde.

Tudiz vyznam STK ??? Pro me jediny, dostat ze me co dva roky prachy za zbytecnost, polepsi si jedine majitel STK, stat a v pripade vraku technik, bezpecnost provozu/ekologie nulova.

(ceny jsou samozrejme fikce at se toho nechytas, samozrejme ze to stoji dneska dvojnasobek)

Jak muze ministr dopravy rict ze filtry pevnych castic jsou v CR obrovsky problem a ze je takrka milion aut ma vymontovanych ???
Rika tim ze instituce jako STK je uplne na picu a cely byrokraticky aparat okolo jakbysmet a on by mel okamzite jako totalni kokot podat demisi. Je to jako kdyby kdokoliv z nas rekl ze svou praci dela uplne napicu.

Naposledy editováno 06.07.2017 00:20:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 00:25 | Nahoru | #64
Creck> já to pochopil, že mu musíš dát do kapsy, aby ti tam nic nenapsal
To, že jdeš na STK s autem v pořádku bohužel ale není samozřejmost u všech. Cena je samozřejmě dána tím, že je předepsaný nějak postup, kdy se zjišťuje, jestli je tahle kolonka OK nebo NOK...zabere to stejně času. Že nějaký půlmozek beze úplatky je bohužel fakt a dřív nebo později na to dojede. Ať už nastrčenýma kontrolama, nebo průserem při nehodě apod. Vypadá to, že tu STK obhajuju...jenom nesouhlasím s tím, že je to orgán na nic. Jenom prostě není všechno ideálně podchyceno.

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 00:45 | Nahoru | #65
crestik> Jak neni vsechno na hovno ? Pokud rekne ze milion aut jezdi bez filtru pevnych castic, tak tim priznal ze tahle instituce proste uplne na picu je a kazdy to omrda pres nejakeho znameho.

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 00:48 | Nahoru | #66

crestik píše: když se něco nekontroluje, tak jsou všichni nasraní. Když se něco kontroluje, tak jsou taky všichni nasraní.

A co se na STK driv tak zasadniho nekontrolovalo?Zasadni zmena je online fota=nad cim drive mavl technik rukou,dnes je priposranej,ze to bude na foto,ostatni funguje jako driv.Obcas ukeca i to ze neco neslo vyfotit=vse jako drive(jen je to drazsi)

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 01:59 | Nahoru | #67

Creck píše: Ty za STK neplatis ? U vas je to zdarma ?

Podivej, ja jezdim s autem do autorizaku, nevim jestli jsi nekdy videl vypis zavad ala BMW, ale projedou ti tam uplne vse. Tudiz ja kdyz jdu na STK tak vim ze je auto v naprostem poradku a stejne na STK musim a musim za ni naprosto zbytecne zaplatit.

Oproti tomu ten co ma nejake zavady zaplati litr STK + litr do kapsy technikovi a stejne projde.

Tudiz vyznam STK ??? Pro me jediny, dostat ze me co dva roky prachy za zbytecnost, polepsi si jedine majitel STK, stat a v pripade vraku technik, bezpecnost provozu/ekologie nulova.

(ceny jsou samozrejme fikce at se toho nechytas, samozrejme ze to stoji dneska dvojnasobek)

Jak muze ministr dopravy rict ze filtry pevnych castic jsou v CR obrovsky problem a ze je takrka milion aut ma vymontovanych ???
Rika tim ze instituce jako STK je uplne na picu a cely byrokraticky aparat okolo jakbysmet a on by mel okamzite jako totalni kokot podat demisi. Je to jako kdyby kdokoliv z nas rekl ze svou praci dela uplne napicu.



Hele s tim bych snad i mohl souhlasit :)

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 02:05 | Nahoru | #68
Kolik z vas respektive z vasich známých jezdi s autem/motorkou ktera evidentne nekoho ohrožuje ?
A ani to neni uplne dulezite, ja uz mockrát jel s vozidlem co melo závadu kterou by stk bralo jako vážnou - ale jel jsem tak rychle, takovou trasou a v takovou dobu, ze jsem si jist, ze jsem kohokoliv ohrožoval mene nez kdyz jedu svym autem ktere je uplne v poradku a pred měsícem prošlo stk bez známosti a úplatku.
Opet se resi neco co neni problem a ja za tim vidim jen a pouze prachy

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 08:40 | Nahoru | #69
"Podivej, ja jezdim s autem do autorizaku, nevim jestli jsi nekdy videl vypis zavad ala BMW, ale projedou ti tam uplne vse. Tudiz ja kdyz jdu na STK tak vim ze je auto v naprostem poradku a stejne na STK musim a musim za ni naprosto zbytecne zaplatit"
.
No tak máme druhý den a jsme tam kde jsem to čekal. Já netuším crecku co ti kdo na stk udělal (vím že majitelé bayerische motor wergle si někdy myslí že jejich vozy jsou bezporuchové) ale za smyslem STK stát budu. Né proto že tam pracuju ale proto že dnes a denně vidím s čím jsou schopní lidi přijet (zkusím najít foto) a nezajímá je v jakém je co stavu ale ta červená nálepka. Toho člověka dobrovolně nedostaneš do servisu jakkehokoliv natož do autorizáku. Když si vzpoměl tvé bmw v úterý jsem tam měl X3 po servisní prohlídce najeto 80000 pán se usadil a já to šel omrknout nepřál bych ti ten slovník když jsem mu řekl co tam má( něco ve smyslu nakopu ty parchanty do pr...). A tak nevím co myslíš mají ty autorizáky smysl když na to úplně jebou nebo se konečně zamyslíš a budem řešit něco co má smysl jako B12 a ne bečet jako v hospodě.
Bohužel každá práce je o lidech a musím říct delal jsem dlouho v servise pak dokonce jezdil na nákladní po světě, ale nikdy jsem nezažil že by po tobě lidi chtěli ať děláš svou práci špatně jako teď a ten tlak je obrovský pláč, vydírání(i to se stává) atd.
PS mám štěstí že mám das auto nemusím mít výpis závad

Naposledy editováno 06.07.2017 08:42:49

Rarity z STK

6.7.2017 v 08:54 | Nahoru | #70
Ještě řešili jste tady emise a filtry tak za prvé jsou motory které se do norem vlezou i bez filtru to asi taky málokdo ví. Je to jen o kouřivosti. Já bych ale hlavní problém zase viděl jinde jak to že se u nás vykuchání takové věci nabízelo na netu v servisech i v autorizovaných prostě jak rohlíky. To nikdo z ministerstev ať už obchodu nebo dopravy nemá WWW !!! To je problém. Pak ti přijede člověk na emise a dokud nebylo diesselgate tak na tebe koukal "no a co mám to vymontované je to tam nahovno"Jak dlouho se tady prodávali a prodávají doplnky na moto bez schválení (když to teda musí být) a nikdo to neřeší. Pak je jasné že mladý klučina který studuje ale chce si zajezdit a není znalý našich zákonů si takovou věc koupí. Proč ne píšou že je to na motocykl.
mělo by se fakt začít od hloubky jenže tyhle témata nejsou předvolební trhák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 09:09 | Nahoru | #71
assassin> já jel tudle s dvěma promilema, taky jsem jel podle toho a v pohodě dojel, nechápu proč je chlast zakázanej?

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 09:15 | Nahoru | #72
B12> Víš ale na co se zeptat?! Měli v plánu udělat stk na každém rohu prej aby to lidi měli levnější a bez front.( je to kampaň je to účelovka ) mě by zajímalo jestli vůbec tuší kolik peněz vydává stk na provoz, kalibrace, nákupy a opravy zařízení které musí být schválené (tj desetkrát dražší).kolik stojí každá značka aut na emisích,čili kolik tě stojí ten technik než vůbec může začít dělat,aktualizace softweru v mašinách a nakonec jejich výmysly z focením a kamerama atd. To by mě fakt zajímalo ty případy tady jsou (tři stk na malém městě drobná chyba uředníka )ceny jiné nejsou níž to prostě nejde ale kvalita provedené práce tak to stojí za to. STK měly být u autorizovaných servisů a prodejců, málokdo jiný by to totiž finančně dal vůbec takovou stanici otevřít a jejich nezávislost a nestrannost si fakt nedokážu představit "pane vy jste přijel z golfem no ale u nás se prodává renault" Nebo jsem to špatně pochopil a jde nám fakt jen o ty lidi ať mají na koblihy a kuřata .

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 09:17 | Nahoru | #73

neznamyScooterD píše: assassin> já jel tudle s dvěma promilema, taky jsem jel podle toho a v pohodě dojel, nechápu proč je chlast zakázanej?



Sice rejpes, ale v podstate tak.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 09:20 | Nahoru | #74
Macomen: takze to creckovo nařčení, ze stk asi moc nefunguje kdyz tu jezdi milion vykuchanejch dieselu si hodil do outu tim, proc nikdo neřeší, ze jsou lidi co nabizi kuchani na netu? dobry :)
A nebo teda jak rikas ty auta projdou i bez filtru, pak ale neni co resit...

Naposledy editováno 06.07.2017 09:20:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 09:39 | Nahoru | #75

assassin píše: Macomen: takze to creckovo nařčení, ze stk asi moc nefunguje kdyz tu jezdi milion vykuchanejch dieselu si hodil do outu tim, proc nikdo neřeší, ze jsou lidi co nabizi kuchani na netu? dobry :)
A nebo teda jak rikas ty auta projdou i bez filtru, pak ale neni co resit...


Co jsi na tom nepochopil? kolik lidí vůbec netušilo že jim to vyndali. A jen proto že mohli nikdo to neřešil. Lidi získají pocit že je to správně. A pokud byl dobře udělaný soft jednotka ti nic nenapoví a u rozdílu desetinek v kterých se to hýbe (kouřivost 0,2--0,8)se kolikrát stalo že auto bylo zahřáté ale na místě ten člověk ujel 20km slušným tempem a najednou desetina míň a vše ok. Dnes už se posuzuje stav vozu tj. jestli tam filtr je nebo není a až pak jestli funguje a to je najednou jiná.Já mám totiž pocit že creck byl asi jeden z těch prvních který tam ten filtr musel vrátit a nebo vyměnit proto ho to štve a chápu to. Ale tohle všechno je vývoj a v podstatě díky VW se kolem toho začlo něco dít tzn. nesmysly se trochu vyčistili a někde se holt přidalo (výpisy z jednotek a readllines kody)
Pak je třeba si uvědomit že každé auto má normu podle roku výroby a kouřivost kterou udal výrobce v tom roce takže platí čím novější tím horší.

Naposledy editováno 06.07.2017 09:41:21

Rarity z STK

6.7.2017 v 09:45 | Nahoru | #76
Co jsi nepochopil ty? Jestli jezdi milion vykuchanejch aut, nedelaj stk dobre svoji praci. Jasne viník je ten co to vykuchal, ale nic to nemeni na tom, ze stk to prošlo.

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 09:56 | Nahoru | #77
Macomen0> Presne jak to rika Assasin, co jsi nepochopil na tom ze to rika primo ministr dopravy ? Milion aut proste neni statisticka chyba, to je uz ucelove omrdani nefunkcniho systemu k nicemu.

A samozrejme ze chapu tvuj postoj, dostavat denne jako bokovku par tisic je hezky privydelek a chapu ze tenhle nesmyslny paskvil budes jakkoliv branit.

a mam benzin, pro info

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 10:02 | Nahoru | #78
e

Naposledy editováno 16.07.2017 11:47:17

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 10:48 | Nahoru | #79
ten ministr řekl, že je milion aut vykuchanejch, nebo že milion aut nemá filtr pev částic? To je řekl bych dost podstatnej rozdíl. Může sem někdo dát čas kdy to řekl? Rve mi to uši poslouchat to znovu celý

Rarity z STK

6.7.2017 v 10:51 | Nahoru | #80
Za mě je STK nutná. Prostě vždycky se najdou lidi, kteří na auto / motorku prdí a tohle je jednou za 2 roky přinutí s tím něco udělat. ALE vidím v ní 3 základní problémy

1. řeší se hovadiny (kromě důležitých věcí) - do týhle kategorie zařazuju jak pseudoproblémy typu poškozený polstrování, tak extrémní důraz na formální správnost u věcí, kde to nemá reálný význam (např. EU homologace na něčem co nikoho neohrožuje ani neobtěžuje (třeba blinkry) nebo vyšší / nižší řídítka nebo sportovní podvozky u aut nebo dodatečný, nikde nevyčuhující plasty (např klín pod motor), apod.)
2. systém není otevřený konkurenci a tak chybí klientský přístup - je hodně těžký získat povolení na provoz STK, jestli to chápu správně tak má DEKRA de-facto monopol na povolení provozu STK a ta si ho samozřejmě bude držet a bude za to chtít prachy
3. STK / technici nejsou jednotný v přístupu - co projde na jedný STK, nemusí projít na jiný - myslím, že hodně záleží na známostech (o uplácení psát nebudu, protože jsem to nikdy nedělal, nikdy jsem to neviděl a nic o tom nevím)

Obecně mi STK v týhle době přijde jako příliš velká buzerace vzhledem k tomu, co by měla řešit a to jsou 2 věci:
1. nehodovost způsobená stavem vozidla - někdy minulý rok jsem hledal statistiky a někde tu jsou, každopádně jestli si to pamatuju správně, tak to bylo myslím 1% dopravních nehod, které byly způsobené špatným technickým stavem vozidla.
2. životní prostředí - a tady budu trochu spekulovat, ale jestli opravdu v Čechách skoro každý diesel jezdí bez filtru částic, tak STK naprosto neplní svojí funkci (ať už jsou důvody jakýkoliv)

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 10:55 | Nahoru | #81
Crecku ty mas svoje argumenty a asi zřejmě vis jak to chodí když to čtu tak by mě zajímalo kolikrát si dal. A co tě sralo víc žes musel dát nebo závist ze někdo má. A jen pro tebe pokud chceš můžeš taky staci nějaké vzdělání par školení pak trochu zákonů pak Praha. No a za chvíli podle tebe vrtulník na zahradě paráda ne! Sem tam přijede debil jako ty.... Technici nejsou hodně jich to díky systému vzdalo. Ale můžeš mít bonus jako 70000 tisíc na miste 5 let zákaz činnosti soud. Ale to asi všechno vis. Budu se muset zajít k tobě poradit jak to chodí potrebuju splatit hypotéku na barák.
A pro assasina bohužel mas pravdu jsou dnes stanice které neumí změřit ani to co jde ale bohužel tak to je je to o majiteli když zaměstnám blba budu trpět ten člověk už nikdy nepřijede je to jak s tím bezchybným autorizovanym servisem je to o lidech.

Rarity z STK

6.7.2017 v 10:58 | Nahoru | #82
Ale uklidnim vás opravdu miliony aut bez filtru tady nejsou to jen pan tuk tuk zase neví o čem mluvi . Ale zajímalo by mě kde to číslo vzali.

Rarity z STK

6.7.2017 v 11:02 | Nahoru | #83
Jedno zpřesnění. Podle toho, co jsem našel ten milion aut bez filtru nebo s poškozeným filtrem částic říká ministerstvo životního prostředí, Ťok říká 300 tisíc.

tady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 11:16 | Nahoru | #84

Macomen0 píše: Crecku ty mas svoje argumenty a asi zřejmě vis jak to chodí když to čtu tak by mě zajímalo kolikrát si dal. A co tě sralo víc žes musel dát nebo závist ze někdo má. A jen pro tebe pokud chceš můžeš taky staci nějaké vzdělání par školení pak trochu zákonů pak Praha. No a za chvíli podle tebe vrtulník na zahradě paráda ne! Sem tam přijede debil jako ty.... Technici nejsou hodně jich to díky systému vzdalo. Ale můžeš mít bonus jako 70000 tisíc na miste 5 let zákaz činnosti soud. Ale to asi všechno vis. Budu se muset zajít k tobě poradit jak to chodí potrebuju splatit hypotéku na barák.
A pro assasina bohužel mas pravdu jsou dnes stanice které neumí změřit ani to co jde ale bohužel tak to je je to o majiteli když zaměstnám blba budu trpět ten člověk už nikdy nepřijede je to jak s tím bezchybným autorizovanym servisem je to o lidech.



ja nehazim vinu na stk, to "korupcni" prostredi je diky tomu jak je nastavenej system. sam jsem uplatek v podobe penez nikdy nedal, ale vzhledem k tomu, ze mame kovovyrobu tak tam docela casto potrebuji neco lidi co delaji "kolem aut"... a kdyz mas takove "zname" projde STK kde co.

hlavne si nemyslim, ze auto ve spatnym stavu je takova tragedie, zatim jsem se jeste nedopatral nejaky statistiky, ale podil zavineni technickeho stavu na nehodach je podle me minimalni. lidi co jezdi porad a hodne potrebuji aby auto fungovalo, ja necham v servisu balik a to treba jen, ze se nejaky parametr malicko zhorsi, ono kdyz potrebujes na nemecky dalnici brzdit ze 200 za polskou dodavkou co ti to tam soupne, tak nemuzes riskovat s autem co neni ok. zas kdyz muj deda jezdil od vesnice k vesnici 50kmh a jeste v takove prdeli ze potkal jedno auto za den, tak je celkem fuk, ze tlumice jsou total KO a houpe se to jak lowrider...

a magori kteri poleti 2kila s vrakem budou vzdy a ta stk je neodfiltruje, pojedou klidne bez stk...

Rarity z STK

6.7.2017 v 11:25 | Nahoru | #85
Vis co jsme ale zjistili že jak policie vůbec netuší co mají kontrolovat proto ten moto manuál ten nebyl pro nás ale pro ne. Tak příčinu nehod nejčastěji zapisují jako ne pozornost bla bla.... Ale ve skutečnosti podle kamaráda který dělal znalce u nehod a ti tam fakt řešili drobnosti je ten poměr větší jen se to nepíše zjisti se to až později a nikdo to do spisu už nedá.Vytahuje se to na světlo denní jen u těch co mají na soudy atd.
Sám sem to zažil a trvalo rok než se rozhodlo nepříjemný rok. A jen proto že policajt chtěl mít sichtu za sebou.

Naposledy editováno 06.07.2017 12:01:48

(reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 11:59 | Nahoru | #86

assassin píše: ja nehazim vinu na stk, to "korupcni" prostredi je diky tomu jak je nastavenej system. sam jsem uplatek v podobe penez nikdy nedal, ale vzhledem k tomu, ze mame kovovyrobu tak tam docela casto potrebuji neco lidi co delaji "kolem aut"... a kdyz mas takove "zname" projde STK kde co.

hlavne si nemyslim, ze auto ve spatnym stavu je takova tragedie, zatim jsem se jeste nedopatral nejaky statistiky, ale podil zavineni technickeho stavu na nehodach je podle me minimalni. lidi co jezdi porad a hodne potrebuji aby auto fungovalo, ja necham v servisu balik a to treba jen, ze se nejaky parametr malicko zhorsi, ono kdyz potrebujes na nemecky dalnici brzdit ze 200 za polskou dodavkou co ti to tam soupne, tak nemuzes riskovat s autem co neni ok. zas kdyz muj deda jezdil od vesnice k vesnici 50kmh a jeste v takove prdeli ze potkal jedno auto za den, tak je celkem fuk, ze tlumice jsou total KO a houpe se to jak lowrider...

a magori kteri poleti 2kila s vrakem budou vzdy a ta stk je neodfiltruje, pojedou klidne bez stk...


1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 12:03 | Nahoru | #87
ten navod mi ale prijde jako extra zverstvo, policajt nema co posuzovat vozidla podle nakyho pochybnyho navodu kdyz sam rikas, ze jako technik musis mit vzdelani, skoleni, drahe zazemi... pokud vznikne podezreni, ze za to muze stav - at uz u nekoho z poskozenych, nebo u policajta, muze se vyuzit stavajici site STK - ktery k tomu jsou.

a souhlasim s tim, ze se to bere jako neprizpusobeni rychlosti atd... zacit posuzovat z pohledu "kdyby to brzdilo jako novy, tak se to nestalo" by v tom celem udelalo jeste vetsi bordel. a hlavne kdo je pak za ten stav zodpovednej? majitel, servis, stk? pokud budu mit jako majitel vozu papir ze servisu, ze servisni prohlidka ok, vypis z STK ze OK a pak si rozbiju hubu a policajt vygeneruje podle prirucky, ze tam neco nebylo ok, tak to hodim na technika na STK? nebo servis? proc ne..
pokud ani servis ani STK odpovednost v tom pripade neponese - tak k cemu to cele? vinen bude majitel tak jako tak a jen se to cele komplikuje - hlavne je pak to STK vlastne k nicemu.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 12:05 | Nahoru | #88
Ale teď jen hypoteticky co když je ten poměr tak nízký díky těm STK paradox je že to nikoho nenapadne.Ale přeci všichni tam nemají známého a maš přeci jen zhruba 8-10 procent aut které neprošlo.
Samozřejmě jsou stanice které mají 0,8 procenta jak bylo v ČT ale to jen v určitých městech, kde je více stanic takže buď tam mají skvělé mechaniky a nebo ........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 12:14 | Nahoru | #89

Macomen0 píše: Ale teď jen hypoteticky co když je ten poměr tak nízký díky těm STK paradox je že to nikoho nenapadne.Ale přeci všichni tam nemají známého a maš přeci jen zhruba 8-10 procent aut které neprošlo.
Samozřejmě jsou stanice které mají 0,8 procenta jak bylo v ČT ale to jen v určitých městech, kde je více stanic takže buď tam mají skvělé mechaniky a nebo ........



jo mozny to je, vidim prilis malej "vzorek" aut a hlavne asi mam dost specifickej pohled na vec...
ale lidi jsou tu dost uchylny na vymeny aut, je to takova modla, sotva nekdo dosahne na nakou pujcku nebo nekde schrasti par drobnejch hned jde svoji jednickovou oktavku vymenit za dvojkovou... takovy ty pelisky co jsou "nebezpecny" stejne vetsinou provozuji lidi na vesnici na jizdu "do hospody" v dnesnim provozu si moc nedokazu predstavit provozovat auto co nebrzdi, nebo diky vulim a tlumicum neudrzi tech 80kmh apod...

stejne se od stk vyhazuje obvykle kvuli naky picovine co nikoho primo neohrozuje - treba s motorkama v posledni dobe se vratilo nejvic stroju kvuli osvetleni RZ a odrazce .. hehe nebo taky stitek na ramu - samolepka - je dost oblibenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 12:15 | Nahoru | #90
Je to tak a odpovědnost nese jak servis za opravy tak technik za kontrolu. Ale dokazování by bylo taky na soudech přeci jen někdo najede za dva roky desettisíc a nekdo Sto. Předpoklad je někoho donutit to aspoň jednou za dva nebo čtyři roky dát do kupy.
Ono by šlo to udělat i tak že by byl povinný servis někde třeba autorizák ale to jsme tam kde jsme byli jen se to bude jmenovat jinak.

Naposledy editováno 06.07.2017 12:18:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist