1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Takže jestli technik neví, jak to sjelo z linky, tak ať si to pozjišťuje.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
crestik píše: To jako dáš dobrovolně litr za to, že máš vše OK, aby tě pustil?
Ty za STK neplatis ? U vas je to zdarma ?
Podivej, ja jezdim s autem do autorizaku, nevim jestli jsi nekdy videl vypis zavad ala BMW, ale projedou ti tam uplne vse. Tudiz ja kdyz jdu na STK tak vim ze je auto v naprostem poradku a stejne na STK musim a musim za ni naprosto zbytecne zaplatit.
Oproti tomu ten co ma nejake zavady zaplati litr STK + litr do kapsy technikovi a stejne projde.
Tudiz vyznam STK ??? Pro me jediny, dostat ze me co dva roky prachy za zbytecnost, polepsi si jedine majitel STK, stat a v pripade vraku technik, bezpecnost provozu/ekologie nulova.
(ceny jsou samozrejme fikce at se toho nechytas, samozrejme ze to stoji dneska dvojnasobek)
Jak muze ministr dopravy rict ze filtry pevnych castic jsou v CR obrovsky problem a ze je takrka milion aut ma vymontovanych ???
Rika tim ze instituce jako STK je uplne na picu a cely byrokraticky aparat okolo jakbysmet a on by mel okamzite jako totalni kokot podat demisi. Je to jako kdyby kdokoliv z nas rekl ze svou praci dela uplne napicu.
Naposledy editováno 06.07.2017 00:20:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
To, že jdeš na STK s autem v pořádku bohužel ale není samozřejmost u všech. Cena je samozřejmě dána tím, že je předepsaný nějak postup, kdy se zjišťuje, jestli je tahle kolonka OK nebo NOK...zabere to stejně času. Že nějaký půlmozek beze úplatky je bohužel fakt a dřív nebo později na to dojede. Ať už nastrčenýma kontrolama, nebo průserem při nehodě apod. Vypadá to, že tu STK obhajuju...jenom nesouhlasím s tím, že je to orgán na nic. Jenom prostě není všechno ideálně podchyceno.
crestik píše: když se něco nekontroluje, tak jsou všichni nasraní. Když se něco kontroluje, tak jsou taky všichni nasraní.
A co se na STK driv tak zasadniho nekontrolovalo?Zasadni zmena je online fota=nad cim drive mavl technik rukou,dnes je priposranej,ze to bude na foto,ostatni funguje jako driv.Obcas ukeca i to ze neco neslo vyfotit=vse jako drive(jen je to drazsi)Creck píše: Ty za STK neplatis ? U vas je to zdarma ?
Podivej, ja jezdim s autem do autorizaku, nevim jestli jsi nekdy videl vypis zavad ala BMW, ale projedou ti tam uplne vse. Tudiz ja kdyz jdu na STK tak vim ze je auto v naprostem poradku a stejne na STK musim a musim za ni naprosto zbytecne zaplatit.
Oproti tomu ten co ma nejake zavady zaplati litr STK + litr do kapsy technikovi a stejne projde.
Tudiz vyznam STK ??? Pro me jediny, dostat ze me co dva roky prachy za zbytecnost, polepsi si jedine majitel STK, stat a v pripade vraku technik, bezpecnost provozu/ekologie nulova.
(ceny jsou samozrejme fikce at se toho nechytas, samozrejme ze to stoji dneska dvojnasobek)
Jak muze ministr dopravy rict ze filtry pevnych castic jsou v CR obrovsky problem a ze je takrka milion aut ma vymontovanych ???
Rika tim ze instituce jako STK je uplne na picu a cely byrokraticky aparat okolo jakbysmet a on by mel okamzite jako totalni kokot podat demisi. Je to jako kdyby kdokoliv z nas rekl ze svou praci dela uplne napicu.
Hele s tim bych snad i mohl souhlasit :)
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
A ani to neni uplne dulezite, ja uz mockrát jel s vozidlem co melo závadu kterou by stk bralo jako vážnou - ale jel jsem tak rychle, takovou trasou a v takovou dobu, ze jsem si jist, ze jsem kohokoliv ohrožoval mene nez kdyz jedu svym autem ktere je uplne v poradku a pred měsícem prošlo stk bez známosti a úplatku.
Opet se resi neco co neni problem a ja za tim vidim jen a pouze prachy
.
No tak máme druhý den a jsme tam kde jsem to čekal. Já netuším crecku co ti kdo na stk udělal (vím že majitelé bayerische motor wergle si někdy myslí že jejich vozy jsou bezporuchové) ale za smyslem STK stát budu. Né proto že tam pracuju ale proto že dnes a denně vidím s čím jsou schopní lidi přijet (zkusím najít foto) a nezajímá je v jakém je co stavu ale ta červená nálepka. Toho člověka dobrovolně nedostaneš do servisu jakkehokoliv natož do autorizáku. Když si vzpoměl tvé bmw v úterý jsem tam měl X3 po servisní prohlídce najeto 80000 pán se usadil a já to šel omrknout nepřál bych ti ten slovník když jsem mu řekl co tam má( něco ve smyslu nakopu ty parchanty do pr...). A tak nevím co myslíš mají ty autorizáky smysl když na to úplně jebou nebo se konečně zamyslíš a budem řešit něco co má smysl jako B12 a ne bečet jako v hospodě.
Bohužel každá práce je o lidech a musím říct delal jsem dlouho v servise pak dokonce jezdil na nákladní po světě, ale nikdy jsem nezažil že by po tobě lidi chtěli ať děláš svou práci špatně jako teď a ten tlak je obrovský pláč, vydírání(i to se stává) atd.
PS mám štěstí že mám das auto nemusím mít výpis závad
Naposledy editováno 06.07.2017 08:42:49
mělo by se fakt začít od hloubky jenže tyhle témata nejsou předvolební trhák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
A nebo teda jak rikas ty auta projdou i bez filtru, pak ale neni co resit...
Naposledy editováno 06.07.2017 09:20:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
assassin píše: Macomen: takze to creckovo nařčení, ze stk asi moc nefunguje kdyz tu jezdi milion vykuchanejch dieselu si hodil do outu tim, proc nikdo neřeší, ze jsou lidi co nabizi kuchani na netu? dobry :)
A nebo teda jak rikas ty auta projdou i bez filtru, pak ale neni co resit...
Co jsi na tom nepochopil? kolik lidí vůbec netušilo že jim to vyndali. A jen proto že mohli nikdo to neřešil. Lidi získají pocit že je to správně. A pokud byl dobře udělaný soft jednotka ti nic nenapoví a u rozdílu desetinek v kterých se to hýbe (kouřivost 0,2--0,8)se kolikrát stalo že auto bylo zahřáté ale na místě ten člověk ujel 20km slušným tempem a najednou desetina míň a vše ok. Dnes už se posuzuje stav vozu tj. jestli tam filtr je nebo není a až pak jestli funguje a to je najednou jiná.Já mám totiž pocit že creck byl asi jeden z těch prvních který tam ten filtr musel vrátit a nebo vyměnit proto ho to štve a chápu to. Ale tohle všechno je vývoj a v podstatě díky VW se kolem toho začlo něco dít tzn. nesmysly se trochu vyčistili a někde se holt přidalo (výpisy z jednotek a readllines kody)
Pak je třeba si uvědomit že každé auto má normu podle roku výroby a kouřivost kterou udal výrobce v tom roce takže platí čím novější tím horší.
Naposledy editováno 06.07.2017 09:41:21
A samozrejme ze chapu tvuj postoj, dostavat denne jako bokovku par tisic je hezky privydelek a chapu ze tenhle nesmyslny paskvil budes jakkoliv branit.
a mam benzin, pro info
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1. řeší se hovadiny (kromě důležitých věcí) - do týhle kategorie zařazuju jak pseudoproblémy typu poškozený polstrování, tak extrémní důraz na formální správnost u věcí, kde to nemá reálný význam (např. EU homologace na něčem co nikoho neohrožuje ani neobtěžuje (třeba blinkry) nebo vyšší / nižší řídítka nebo sportovní podvozky u aut nebo dodatečný, nikde nevyčuhující plasty (např klín pod motor), apod.)
2. systém není otevřený konkurenci a tak chybí klientský přístup - je hodně těžký získat povolení na provoz STK, jestli to chápu správně tak má DEKRA de-facto monopol na povolení provozu STK a ta si ho samozřejmě bude držet a bude za to chtít prachy
3. STK / technici nejsou jednotný v přístupu - co projde na jedný STK, nemusí projít na jiný - myslím, že hodně záleží na známostech (o uplácení psát nebudu, protože jsem to nikdy nedělal, nikdy jsem to neviděl a nic o tom nevím)
Obecně mi STK v týhle době přijde jako příliš velká buzerace vzhledem k tomu, co by měla řešit a to jsou 2 věci:
1. nehodovost způsobená stavem vozidla - někdy minulý rok jsem hledal statistiky a někde tu jsou, každopádně jestli si to pamatuju správně, tak to bylo myslím 1% dopravních nehod, které byly způsobené špatným technickým stavem vozidla.
2. životní prostředí - a tady budu trochu spekulovat, ale jestli opravdu v Čechách skoro každý diesel jezdí bez filtru částic, tak STK naprosto neplní svojí funkci (ať už jsou důvody jakýkoliv)
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
A pro assasina bohužel mas pravdu jsou dnes stanice které neumí změřit ani to co jde ale bohužel tak to je je to o majiteli když zaměstnám blba budu trpět ten člověk už nikdy nepřijede je to jak s tím bezchybným autorizovanym servisem je to o lidech.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Macomen0 píše: Crecku ty mas svoje argumenty a asi zřejmě vis jak to chodí když to čtu tak by mě zajímalo kolikrát si dal. A co tě sralo víc žes musel dát nebo závist ze někdo má. A jen pro tebe pokud chceš můžeš taky staci nějaké vzdělání par školení pak trochu zákonů pak Praha. No a za chvíli podle tebe vrtulník na zahradě paráda ne! Sem tam přijede debil jako ty.... Technici nejsou hodně jich to díky systému vzdalo. Ale můžeš mít bonus jako 70000 tisíc na miste 5 let zákaz činnosti soud. Ale to asi všechno vis. Budu se muset zajít k tobě poradit jak to chodí potrebuju splatit hypotéku na barák.
A pro assasina bohužel mas pravdu jsou dnes stanice které neumí změřit ani to co jde ale bohužel tak to je je to o majiteli když zaměstnám blba budu trpět ten člověk už nikdy nepřijede je to jak s tím bezchybným autorizovanym servisem je to o lidech.
ja nehazim vinu na stk, to "korupcni" prostredi je diky tomu jak je nastavenej system. sam jsem uplatek v podobe penez nikdy nedal, ale vzhledem k tomu, ze mame kovovyrobu tak tam docela casto potrebuji neco lidi co delaji "kolem aut"... a kdyz mas takove "zname" projde STK kde co.
hlavne si nemyslim, ze auto ve spatnym stavu je takova tragedie, zatim jsem se jeste nedopatral nejaky statistiky, ale podil zavineni technickeho stavu na nehodach je podle me minimalni. lidi co jezdi porad a hodne potrebuji aby auto fungovalo, ja necham v servisu balik a to treba jen, ze se nejaky parametr malicko zhorsi, ono kdyz potrebujes na nemecky dalnici brzdit ze 200 za polskou dodavkou co ti to tam soupne, tak nemuzes riskovat s autem co neni ok. zas kdyz muj deda jezdil od vesnice k vesnici 50kmh a jeste v takove prdeli ze potkal jedno auto za den, tak je celkem fuk, ze tlumice jsou total KO a houpe se to jak lowrider...
a magori kteri poleti 2kila s vrakem budou vzdy a ta stk je neodfiltruje, pojedou klidne bez stk...
Sám sem to zažil a trvalo rok než se rozhodlo nepříjemný rok. A jen proto že policajt chtěl mít sichtu za sebou.
Naposledy editováno 06.07.2017 12:01:48
assassin píše: ja nehazim vinu na stk, to "korupcni" prostredi je diky tomu jak je nastavenej system. sam jsem uplatek v podobe penez nikdy nedal, ale vzhledem k tomu, ze mame kovovyrobu tak tam docela casto potrebuji neco lidi co delaji "kolem aut"... a kdyz mas takove "zname" projde STK kde co.
hlavne si nemyslim, ze auto ve spatnym stavu je takova tragedie, zatim jsem se jeste nedopatral nejaky statistiky, ale podil zavineni technickeho stavu na nehodach je podle me minimalni. lidi co jezdi porad a hodne potrebuji aby auto fungovalo, ja necham v servisu balik a to treba jen, ze se nejaky parametr malicko zhorsi, ono kdyz potrebujes na nemecky dalnici brzdit ze 200 za polskou dodavkou co ti to tam soupne, tak nemuzes riskovat s autem co neni ok. zas kdyz muj deda jezdil od vesnice k vesnici 50kmh a jeste v takove prdeli ze potkal jedno auto za den, tak je celkem fuk, ze tlumice jsou total KO a houpe se to jak lowrider...
a magori kteri poleti 2kila s vrakem budou vzdy a ta stk je neodfiltruje, pojedou klidne bez stk...
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
a souhlasim s tim, ze se to bere jako neprizpusobeni rychlosti atd... zacit posuzovat z pohledu "kdyby to brzdilo jako novy, tak se to nestalo" by v tom celem udelalo jeste vetsi bordel. a hlavne kdo je pak za ten stav zodpovednej? majitel, servis, stk? pokud budu mit jako majitel vozu papir ze servisu, ze servisni prohlidka ok, vypis z STK ze OK a pak si rozbiju hubu a policajt vygeneruje podle prirucky, ze tam neco nebylo ok, tak to hodim na technika na STK? nebo servis? proc ne..
pokud ani servis ani STK odpovednost v tom pripade neponese - tak k cemu to cele? vinen bude majitel tak jako tak a jen se to cele komplikuje - hlavne je pak to STK vlastne k nicemu.
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Samozřejmě jsou stanice které mají 0,8 procenta jak bylo v ČT ale to jen v určitých městech, kde je více stanic takže buď tam mají skvělé mechaniky a nebo ........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Macomen0 píše: Ale teď jen hypoteticky co když je ten poměr tak nízký díky těm STK paradox je že to nikoho nenapadne.Ale přeci všichni tam nemají známého a maš přeci jen zhruba 8-10 procent aut které neprošlo.
Samozřejmě jsou stanice které mají 0,8 procenta jak bylo v ČT ale to jen v určitých městech, kde je více stanic takže buď tam mají skvělé mechaniky a nebo ........
jo mozny to je, vidim prilis malej "vzorek" aut a hlavne asi mam dost specifickej pohled na vec...
ale lidi jsou tu dost uchylny na vymeny aut, je to takova modla, sotva nekdo dosahne na nakou pujcku nebo nekde schrasti par drobnejch hned jde svoji jednickovou oktavku vymenit za dvojkovou... takovy ty pelisky co jsou "nebezpecny" stejne vetsinou provozuji lidi na vesnici na jizdu "do hospody" v dnesnim provozu si moc nedokazu predstavit provozovat auto co nebrzdi, nebo diky vulim a tlumicum neudrzi tech 80kmh apod...
stejne se od stk vyhazuje obvykle kvuli naky picovine co nikoho primo neohrozuje - treba s motorkama v posledni dobe se vratilo nejvic stroju kvuli osvetleni RZ a odrazce .. hehe nebo taky stitek na ramu - samolepka - je dost oblibenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Ono by šlo to udělat i tak že by byl povinný servis někde třeba autorizák ale to jsme tam kde jsme byli jen se to bude jmenovat jinak.
Naposledy editováno 06.07.2017 12:18:10