globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

6.7.2017 v 12:03 | Nahoru | #1
ten navod mi ale prijde jako extra zverstvo, policajt nema co posuzovat vozidla podle nakyho pochybnyho navodu kdyz sam rikas, ze jako technik musis mit vzdelani, skoleni, drahe zazemi... pokud vznikne podezreni, ze za to muze stav - at uz u nekoho z poskozenych, nebo u policajta, muze se vyuzit stavajici site STK - ktery k tomu jsou.

a souhlasim s tim, ze se to bere jako neprizpusobeni rychlosti atd... zacit posuzovat z pohledu "kdyby to brzdilo jako novy, tak se to nestalo" by v tom celem udelalo jeste vetsi bordel. a hlavne kdo je pak za ten stav zodpovednej? majitel, servis, stk? pokud budu mit jako majitel vozu papir ze servisu, ze servisni prohlidka ok, vypis z STK ze OK a pak si rozbiju hubu a policajt vygeneruje podle prirucky, ze tam neco nebylo ok, tak to hodim na technika na STK? nebo servis? proc ne..
pokud ani servis ani STK odpovednost v tom pripade neponese - tak k cemu to cele? vinen bude majitel tak jako tak a jen se to cele komplikuje - hlavne je pak to STK vlastne k nicemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

6.7.2017 v 12:15 | Nahoru | #2
Je to tak a odpovědnost nese jak servis za opravy tak technik za kontrolu. Ale dokazování by bylo taky na soudech přeci jen někdo najede za dva roky desettisíc a nekdo Sto. Předpoklad je někoho donutit to aspoň jednou za dva nebo čtyři roky dát do kupy.
Ono by šlo to udělat i tak že by byl povinný servis někde třeba autorizák ale to jsme tam kde jsme byli jen se to bude jmenovat jinak.

Naposledy editováno 06.07.2017 12:18:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist