bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Optimální hodnota AFR?
 
30.6.2017 v 21:20
Pomalu se dostávám k podrobnějšímu nastavení jednotky od Ignitechu.Momentálně laboruju s hodnotami AFR. Ignitech má v tabulce nastavené hodnoty od 14,2 do 13,6.Jinde jsem vygrůglil i hodnoty kolem 15.
Moje vize je taková,že bych do cca 4,5 tisíce otáček nastavil ekonomický mód na spotřebu,a nad touto hodnotou bych dopřál motoru směs pro optimální výkon.
Je ochoten někdo pustit kapánek svého "know how" a poradit optimální hodnoty?

1 reakcí na tento příspěvek Optimální hodnota AFR?

20.3.2019 v 14:31 | Nahoru | #1
Můj poznatek z ladění auta je takovej, že buď potřebuješ řidiče kterýmu dáváš pokyny a sám si hlídáš AFR/EGT/IAT na notebooku na klíně, tak je ladění na cestě asi nekomfortnější/nejrychlejší/nejlevnější...

Když jsem jezdil sám tak jsem logoval do LM-1, RPM/AFR/EGT/IAT/MAP L/ MAP R a vyhodnocoval vždy na oddychu pod kopcem před dalším testem (nebo na konci letiště) a velice pomalu jsem z bohatý ubíral... Jednou jsem v zápalu boje při koukání bokem na NTB uvařil brzdy a málem nedobrzdil mimonský letiště...

V jednom online a ještě něco korigovat/zapamatovat si je pomalu nesmysl, vůbec ve vyšších rychlostech, to jsem testoval vždy v neděli kolem pátý ráno na R10 kde byl na boleslav klid.

(reakce na) Optimální hodnota AFR?

20.3.2019 v 14:40 | Nahoru | #2

Fugo píše: Můj poznatek z ladění auta je takovej, že buď potřebuješ řidiče kterýmu dáváš pokyny a sám si hlídáš AFR/EGT/IAT na notebooku na klíně, tak je ladění na cestě asi nekomfortnější/nejrychlejší/nejlevnější...

Když jsem jezdil sám tak jsem logoval do LM-1, RPM/AFR/EGT/IAT/MAP L/ MAP R a vyhodnocoval vždy na oddychu pod kopcem před dalším testem (nebo na konci letiště) a velice pomalu jsem z bohatý ubíral... Jednou jsem v zápalu boje při koukání bokem na NTB uvařil brzdy a málem nedobrzdil mimonský letiště...

V jednom online a ještě něco korigovat/zapamatovat si je pomalu nesmysl, vůbec ve vyšších rychlostech, to jsem testoval vždy v neděli kolem pátý ráno na R10 kde byl na boleslav klid.



Dik za zkusenost. ps: veliky obdiv ze se nepoblejes kdyz sledujes laptop za jizdy v aute, to bych nedal Jako rikam bude to pokus omyl ...ale toto co popisujes mozna vyresim = kopie popisu meho napadu v predchozim prizpevku
"Z aliexpresu koupim za par smesnych $$ 2jednoucelove analogove V metry 0-5V.

1: 0-5V Napojim na vystup AFR controleru protoze si myslim ze raficka je lepe zretelna.
(vystrinu rastr z papiru a doplnim hodnoty AFR 8-20 na misto 0-5V aby to odpovidalo mozna i barevne "lean - optimal-rich")

2: 0-5V napojim na potenciometr skrtici klapky
(vystrinu rastr z papiru a doplnim hodnoty 0-100% skrtici klapky aby to odpovidalo 0-5V stejne jak pouziva fz1-zkalibruju podle diagonstickeho modu co ma yamaha v pristrojovce, ale myslim ze je to linearni jen to mozna neni od 0V)

Prekreslene rafickove budik AFR + TPS namotnuju na riditka. Ted vemu kameru a nastavim tak at vidi na otackomer + AFR a TPS budiky === A mam takove dataloger a hlavne se na motorce nezabiju, kdyz to nebudu muset sledovat
Pak se na to podivam jak Colombo na dukazni videomaterial ,vysetrim = a upravim RPM-TPS mapu, ci dokonce accel mapu

Více na: https://www.motorka...mp;pgr=3#goto9821628
Copyright © Motorkari.cz

Naposledy editováno 20.03.2019 14:43:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist