bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Optimální hodnota AFR?
 
30.6.2017 v 21:20
Pomalu se dostávám k podrobnějšímu nastavení jednotky od Ignitechu.Momentálně laboruju s hodnotami AFR. Ignitech má v tabulce nastavené hodnoty od 14,2 do 13,6.Jinde jsem vygrůglil i hodnoty kolem 15.
Moje vize je taková,že bych do cca 4,5 tisíce otáček nastavil ekonomický mód na spotřebu,a nad touto hodnotou bych dopřál motoru směs pro optimální výkon.
Je ochoten někdo pustit kapánek svého "know how" a poradit optimální hodnoty?

1 reakcí na tento příspěvek Optimální hodnota AFR?

18.3.2019 v 17:28 | Nahoru | #1
Sleduju a už se těším, až sem postneš svoje "důkazní videomateriály".
Jestli můžu poradit, vyrob si ještě nějaký doraz na plynovou rukojeť nebo přímo na ovládání klapek, abys mohl pohodlně držet jednotlivé TPS sloupce v mapě.
Já sám používám controller/logger LS-2 od Innovate Motorsport, jejich vyhodnocovací program Log Works je geniální.

(reakce na) Optimální hodnota AFR?

20.3.2019 v 14:05 | Nahoru | #2
geloš> Take si to asi predstavuju podobne => zaradim 6ku nastavim doraz plynu na "%" ktera potrebuju a skoro od volnobehu budu akcelerovat skrz vsechny mozne otacky. K drzeni plynu ve spravne poloze mi snad dokonale pomuze "Omezovac skrtici klapky", https://diag4bike.a...-tuning-hd-eu-cz.pdf , kterej mi firma snad na me soukrome vikendove hratky aspon pujci.(navic to driv pouzivali na brzdu a mam trochu obavy stli budu moc macka predni brzdu )
-Ted jen otazka jestli akcelerace pri >% TPS nebude prilis rychla k vyhodnoceni okamzite AFR ve vsech RPM.
-A dalsi stach mam z cinskych voltmetru jestli jim nebude vibracemi a akceleraci, prilis klepat nesmyslne rucicka(no co tps bude napevno a afr uvidim i digitalni cislo). Proste pokus-omyl ,kdo si hraje nezlobi ;) Jen ted zrovna odlitam na dovcu tak realizace chvilku potrva. Pak se pochlubim snad i nejakym Ne/Uspesnym videm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist