Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pomalu se dostávám k podrobnějšímu nastavení jednotky od Ignitechu.Momentálně laboruju s hodnotami AFR. Ignitech má v tabulce nastavené hodnoty od 14,2 do 13,6.Jinde jsem vygrůglil i hodnoty kolem 15.
Moje vize je taková,že bych do cca 4,5 tisíce otáček nastavil ekonomický mód na spotřebu,a nad touto hodnotou bych dopřál motoru směs pro optimální výkon.
Je ochoten někdo pustit kapánek svého "know how" a poradit optimální hodnoty?
CR500 - ja dam budik na riditka a sleduju to pri jizde - plus minus autobus, mapu do naky standalone jednotky bych takhle nedelal, ale nastavit podle toho karbce, nebo nakej piggy-back commander si myslim ze je v poho...
Mimochodem co jsem jen nakoukl do polska co stojí LM-2 s jednou LSU tak je to ca 9tis kč, to sy myslím je celkem rozumný, když si vzpomenu na dobu kdy to LM-1 bylo za 16tis...
Tak co, našel s optimální AFR? Já teď ladím Dynojet s autotune na Sportym a zatím se mi osvědčilo AFR 14,5 pro cruise a nahoře jsem to nechal dle mapy od dynojetu