globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobíjení VFR - potřebuji elektrikáře :)
27.6.2017 v 11:45
Ahoj,
Prosbička, už si sám nevím rady.
U VFR 800vtec, 2005, najeto 33,170km, zůstal jsem viset uplně bez proudu a nedobíjela, tak si říkám klasika, vyměnil jsem alternátor i dobíjecí relé, vydržela jezdit cca 2000km a úplně ta samá závada. Na měřáku vyběhla hodnota 11,2V, tak jsem dnes znovu vyměnil relé a hodnota dobíjení při zapnutých světlech je 12,3V, což se mi pořád nezdá.
Už pomalu kapituluji a pokud mi můžete poradit někoho opravdu šikovného, kdo dá tu potvoru dohromady :)
Děkuji

Naposledy editováno 12.02.2019 07:33:12

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení VFR - potřebuji elektrikáře :)

3.7.2017 v 17:47 | Nahoru | #1
Tak přátelé, kamarádi,
Výsledek po měření je takový, že alternátor je opět v kopru a regulátor je ok. Příčina nezjištěna
Takže teď objednat nový alternátor, jen mám hrůzu z toho, že zase vydrží 2000km a bude problém opět na světě.
Nejhorší je, že nevím, proč se tak děje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení VFR - potřebuji elektrikáře :)

3.7.2017 v 22:01 | Nahoru | #2

BanditaKubajsz píše: Tak přátelé, kamarádi,
Výsledek po měření je takový, že alternátor je opět v kopru a regulátor je ok. Příčina nezjištěna
Takže teď objednat nový alternátor, jen mám hrůzu z toho, že zase vydrží 2000km a bude problém opět na světě.
Nejhorší je, že nevím, proč se tak děje?


A kde beres jistotu , ze je regulator dobrej ?

jak jsem daval tu fotku vinuti z VFR, tak taky borec, ze vymenime jen to vinuti... za 14 dni ho masina nechala stat a menil se i regulator, kterej teda odesel uplne do kopru a nastesti nevzal sebou nic dalsiho... ani kable/konektory, ani vinuti a ani baterii ;)

Takze ja bych si dovolil to odhadnout asi tak, ze jsi mel smulu, vymenil jsi altik i regulator..ale regulator je vadnej (take jsem psal o regulatoru na farose...). Odjebal ti opet vinuti, ale takovym tim merenim s multimetrem neodhalis , ze i ten regulator je vadnej, protoze regulator muze bejt vadnej az pri zatezi, pri zahrati, pri urcite zatezi a tak dale.. a timto orientacnim merneim s multimetrem proste poznas vylozene regulator co je v hajzlu...ale rozumne se na toto mereni spolehnout neda...
. Das dalsi vinuti a ono ti ho to zase spali...neboj :)
a sranda nazaver...
...pokud si toto montujes sam tak na to nemas zaruku. Prodejce totiz v pripade reklamace pozaduje papir o tom ,ze ti to namontovala odborna firma.
a tim padem je otazkou, jestli clovek co si mogluje masinu doma na koleni v tomto pripade vlastne usetril :D
Kdyz vsichni servisaci jsou hajzlove, bastlici a podvodnici :D :D

Naposledy editováno 03.07.2017 22:02:02
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 Dnes v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist