Prosbička, už si sám nevím rady.
U VFR 800vtec, 2005, najeto 33,170km, zůstal jsem viset uplně bez proudu a nedobíjela, tak si říkám klasika, vyměnil jsem alternátor i dobíjecí relé, vydržela jezdit cca 2000km a úplně ta samá závada. Na měřáku vyběhla hodnota 11,2V, tak jsem dnes znovu vyměnil relé a hodnota dobíjení při zapnutých světlech je 12,3V, což se mi pořád nezdá.
Už pomalu kapituluji a pokud mi můžete poradit někoho opravdu šikovného, kdo dá tu potvoru dohromady :)
Děkuji
Naposledy editováno 12.02.2019 07:33:12
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení VFR - potřebuji elektrikáře :)
Pokud přijede nedobíjící stroj,shodím regler a měřím altík.Pokud je zkratový proud cajk,kontroluju konektory.Pokud tam nic nenajdu,měním relé.Ale je pravda,že občas "vezme" jedna součástka druhou sebou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 35 | Dnes v 15:08 Gahan37 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |