1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
No proč ne,jen je otázka,zda ti to někdo pustí do provozu.Osobně odhaduji,že ne.
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přestavba motorky
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
Naposledy editováno 25.06.2017 20:29:48
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přestavba motorky
jakubfojtik píše: Na STK Tě pošlou někam už jen pro to,že moto nezůstane dvoumístné,jak je uvedeno v TP. Mám s tím osobní zkušenost.
Tak se mnou před měsícem technik na STK" laškoval", když jsem přijel s VFR s krovkou, že je v tp dvoumístná a musí mi to přepsat na jednomístnou..., v mém případě to bylo v pohodě, kluk věděl o čem, když jsem chtěl krovku sundat, tak měl hubu od ucha k uchu, jak mě dostal. TK profesionální a lidská, světla, blinkry,klakson, pneu,VIN, nafocení a odjezd
Naposledy editováno 25.06.2017 22:05:37
speedy121 píše: co znamená když je motorka zapsána jako výcvikové vozidlo ? Mám pocit že se na ní potom můžou dělat úpravy jaké chcete nebo jak to je?
Pokud je vozidlo psané jako výcvikové, znamená to, že může být použito v autoškole k výcviku. Z hlediska technického stavu musí splňovat vše co klasický motocykl.
Žádné nepovolené úpravy.
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
hrochino píše: světla,sedačka,počet míst,brzdy,zrcátka,rám, kola vyfuk atd atd
blatníky, odrazka, osvětlení spz, ...
si přečti zákon, co musí motorka splňovat pro provoz na pozemních komunikacích a pak se na přestavbu vrhni (jestli to hodláš akceptovat)
to, co máš nahoře, jsou klasický "showbikes"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přestavba motorky
speedy121 píše: mzxy> oh my fucking god kdo jsi ajak víš kdo jsem já ? prosím příště si víc zjisti o tom kdo jsem a nepiš hovna díky
No, to tady všichni vědí - ty jseš ten jouda, co si chtěl stavět motorku a dostat ji legálně na papíry...a už tam ti lidi vysvětlovali, že to nejde, a proč, a ty si tady zase založíš téma.....tááákže všichni povinně koupit pytlík hrachu, stoupnout k nejbližší zdi, a házet a házet a házet.....
Naposledy editováno 26.06.2017 08:36:01
2 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
je tady zase spousta rejpalů... Ale o přestavbu jsem se v poslední době dost zajímal a ve zkrace musíš vyběhat následující:
zajít na úřad s rozšířenou působností, odbor dopravy, přestavby vozidel. S papalášem probereš, co hodláš přestavět a on ti na to vystaví něco jako doklad o přestavbě (zde by ASI mělo být popsáno, co chceš měnit)
pak provedeš samotnou stavbu a s finální motorokou musíš zajet na Dekru, kde ti potvrdí stav zda je to OK. Určitě budou chtít vědět, co jsi předělával atd.. Důležitý je, že musíš splňovat pomdínky platné v době uvedení motocyklu na trh. takže pokud původní motka měla buben a ty dáš kotouč, tak je to OK... Ale pokud měla např ABS a ty dáš kotouč bez abs, tak neprojdeš...
pak ti změny zapísou do techničáku - včetně změny rozvoru, hmotnosti, brzd atd...
když sem chtěl měnit přední vidlici, jinou zadní stavbu a místo bubnu kotoučovku, cena odhadem 15tis za potvrzení z Dekry.
Pak musíš nechat zapsat změny do TP a znovu na technickou... Kde samo taky něco zaplatíš..
Toť asi vše, pokud kecám, tak ať mě někdo opraví
otazka je samozrejme jestli tohle konkretni moto nekdo(technik) tak dobre zna aby vedel ze ma mit tlumice dva - pak bys mel pruser az kdyz by to nekdo resil (napr. nehoda)
-s mistama k sezeni - kdybys na "dvoumistnej ram" namontoval misto dvousedaku jednosedadlo pak se muzes klidne hadat, a neni to ani prestavba (pocet sedadel se nekontroluje podle fyzicky namontovanych sedadel, ale podle poctu kotevnich uchytu) nicmene pokud fyzicky fiknes ram je to prestavba a s velkou pravdepodobnosti viz vise - ani omylem..
-veci jako jinej/mensi blatnik (jinej=zadnej teda spis ne, no..) jaks taks, to samy riditka - pokud nepresahnes vnejsi rozmery a nebudou mit ostre hrany, by taky nemely byt problem,.. a opet tohle ani neni "prestavba" atd..
Naposledy editováno 26.06.2017 12:40:14
1 reakcí na tento příspěvek přestavba motorky
1.) jednotlivou přestavbu dnes žádný úřad předem nepovoluje, od 1. 6 .2017 se změnil zákon, přestavbu následně po jejím provedení SCHVALUJE, o nic se předem nežádá, rozhodující je předložit platné protokoly , bud technický protokol z technické zkušebny nebo technický protokol + technickou prohlídku v rozsahu provedených změn zkušební stanice...obsah pojmů technická zkušebna, zkušební stanice, technický protokol atd můžete nastudovat...je to vše v zákoně a vyhlášce
K čemu není vybavena zkušební stanice, to musí změřit, odzkoušet nebo posoudit technická zkušebna...jakou výbavu musí mít ze zákona zkušební stanice, to je přesně uvedeno v zákoně....pokud nemá zkušební stanice vybavení k přesnému změření 8 nebo 9 prvků, které se sledují při určení emisní normy EURO, nemůže ani změřit emisní normu a musí se do technické zkušebny...pokud není vybavena zařízením k posouzení stability vozidla,.musí se do technické zkušebny...
2.) přestavba se vztahuje pouze na vozidlo zapsané v RSV české republiky, u nepřihlášené motorky nelze nic schvalovat
3.) motorka i po přestavbě musí plnit předpisovou základnu platnou v době jejího schválení...takže...když v té době musela mít kryt řetězu, musí mít i po přestavbě kryt řetězu....je to snad jasné
4.) legislativa ke studiu pro ty co se o přestavby motorek zajímají - zákon 56/2001 Sb. § 73 - postup úřadu, EU směrnice 2002/24 ES - schvalování...od 1.1.2017 neplatí a je nahrazena NAŘÍZENÍM eu 168/2013 ...ve směrnicích jsou odkazy na starší normy ERK
5.) Závěrem...je nutné myslet, než vezmu do ruky rozbrušovačku a zprzním motorku...a studovat právní úpravu...kdo nemá zájem ani snahu o to aby získal základní informace, ten by měl nechat motorku motorkou a nic nebastlit :-P :-P :-P
Naposledy editováno 26.06.2017 14:17:49