globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Ahoj všem,
vydal jsem se na cestu cestu cca. 1120km do Holandska (kde se momentálně nacházím), která proběhla bez problémů a tento týden to začalo, cca pul hodiny po nastartovaní úplně bez problému a pak zastavím na křižovatce na červenou, skočí zelená, jedna, rozjezd, dvě, přidat plyn ujedu cca. 10- 20 metrů a najednou to umře až do zastavení (prostě jede, jede a najednou to vypne, jako bych otočil klíčem, je to vstřikování, takže jde slyšet že čerpadlo benzín saje). Jak to zastaví čerpadlo tahá normálně benzín klasicky jako při otočení klíčem, nakopnu, a jede to dal úplně normálně, dokud zase někde nezastavím na volnoběh (volnoběh jsem zkoušel přidávat ubírat, žádné zlepšení čí zhoršení)... rozjedu a ten samy scénář....
Druhý den sednu, nastartuju, a normálně jede půl hodiny cca. až třičtvrtě hodiny, a pak zase, někde zastavím (jako semafor, nebo přechod pro chodce) a stejný scénář CO MYSLÍTE....

Dík za každý tip jsem trochu zoufalý!!!

Je divné, že to takovou dobu, když je studený motor jede normálně, mohu podřazovat, předjíždět, vše ok táhne jede bez cuknutí. a cca po 45 minutách najednou tohle, a blbne to dokud nezaparkuju a dokud to nevychladne. Pak zas tak cca. 45 minutovka ok a zase problém.

Před odjezdem, bylo vše měněno, svíčky, filtry, náplně.

Taky jsem už zkoušel otevřít nádrž jak to začalo blbnout, nepomohlo.

Ještě jak je to zahřáté, a jak takhle někde zastavím, tak pokud je třeba dlouho červená, tak to bublá, a najednou to vypne, ale nastartuju a ok. Ale stane se že to prostě zhasne jak bych vypnul klíč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

19.6.2017 v 20:42 | Nahoru | #1

gugo píše: Letem svetem jsem nahlidnul do schematu (pokdu mas eu model). Pokud to neni ECU jako takova, tak najdi rele5
bude nekde v boxu mezi relatkama, tyhle lokomotivy to maj obvykle pod takovym tim chromovanym bordelem jak je tam i bateka ale tenhle tvuj stroj jsem nikdy nevidel takze nevim.
Az to rele najdes, treba tak ze si na nej polozis prst a budes zapinat klicek , tak paj musis najit jeho silovy kontakty jsou jenom dva, takze by to nemel byt takovej problem. Bud by ti mela stacit zarovka s nejakym dratem a nebo si dojdi do mistnohou bauhau koupit nejakej levnej multimetr.
Pobliz toho rele bude takova kosticka se symbolem diody. IMHO je to bud ta kosticka nebo rele cislo 5.
Zjistis tak ze kdyz najdes ty spinany kontakty tak je natvrdo propojis treba dratem, kdzy to pojede a nebude to zdechavat , bylo to ONO. (Po spojeni natvrdo ti samozrejme bude fngovat ochrana vypnuti zapalovani pri rozdezdu se stojanem atd).



No já mam zrovna US model, ale potkal jsem tady chlapíka co je elektrikář, jen by potřeboval vědět na co se podívat. Kde to změrit. ale US a Eu model asi nebude nějaký velký rozdíl ne. Tady akorát stále svítí blinkry jak je to v USA běžné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

20.6.2017 v 08:27 | Nahoru | #2
Dexxteer> pokud je elektrikar tak at si stahne manual je tady na strankach (tam jsem ho stahnul i ja) a meri a nebo proste i 1000 km od domova existuje neco cemu se rika servis. Lip ti asi poradit neumim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk
Kwa VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 2 21.5.2023 v 21:26 Sumečekk


TOPlist