globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
 
8.6.2017 v 12:34
Na facebooku se v jedné skupině objevil příspěvek na téma technické kontroly v provozu. V Buchlovských horách a okolí provádí patrně již nějakou dobu kontroly PČR s (Mobilní expertní jednotka). Uživatel tam dával fotku jejich dodávky + protokol o kontrole. Máte s tímto také nějaké zkušenosti? Co můžou a co ne? Řídí se onou naprosto nekompetentní příručkou? Píší tam také ostatní, že po nich chtěli homologaci na výfuku, kartičku, restrikci ve výfuku, apod. Homologace se dá pochopit, ale nějakou kartičku dává málokterý výrobce, tlumicí vložky jsou některé také zcela průchozí, jen s užším průměrem. Hluk tam nejspíše také správným způsobem nezměří. A nějaké strkání drátu do výfuku, to už mně přijde jako úplný amatérismus. Setkali jste se s tím?

Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

14.6.2017 v 15:09 | Nahoru | #1
Medved> ..a o jaké represi přesně mluvíš?

...jakože tu každej v týhle republice je chytrej jak rádio a všechny tyhle diskuse vyznívají prostě stejně "... nechte nás dělat si co chceme, tolerujte všechno, co my uznáme za vhodný dělat jinak, než je dáno zákonem ... a zajímejte se jen o to co my si myslíme, že je důležitější" ...
¨
Tady je totiž každej hrozně chytrej hlavně ve smyslu co má, nebo nemá dělat vždy ten druhej.

Opět opakuji ...to že je Německo, Benelux a jiný země tam kde jsou...a my jsme tam kde jsme, není určitě proto, že si lidi tam dělají co chtějí a policie spolu se všemi výkonnými složkami se mile usmívá a kyne jim na pozdrav.
To co je vidět za skvosty ...a tím myslím materiálový i duševní tady v ČR, nebo v Polsku ... to nikde v civilizaci, díky bohu, vidět není... podporuje-li někdo podobnej nekontrolovatelnej výskyt demence, musí být zákonitě na stejný úrovni...
A ikdyby neprobudily jakýkoli výkonný složky moci "sebereflexi" a odpovědnost v těchto jedincích, třeba je donutí alespoň ty materiálně neslučitelný věci se zdravým rozumem, neřkuli zákonem dát do kupy...
A než to někdo přetočí opět jinam... nejsem obhájce podobných věcí....ale nechápu, proč když probíhají ve většině civilizovaných zemí, měly být u nás takový problém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

14.6.2017 v 15:39 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Medved> ..a o jaké represi přesně mluvíš?

...jakože tu každej v týhle republice je chytrej jak rádio a všechny tyhle diskuse vyznívají prostě stejně "... nechte nás dělat si co chceme, tolerujte všechno, co my uznáme za vhodný dělat jinak, než je dáno zákonem ... a zajímejte se jen o to co my si myslíme, že je důležitější" ...
¨
Tady je totiž každej hrozně chytrej hlavně ve smyslu co má, nebo nemá dělat vždy ten druhej.

Opět opakuji ...to že je Německo, Benelux a jiný země tam kde jsou...a my jsme tam kde jsme, není určitě proto, že si lidi tam dělají co chtějí a policie spolu se všemi výkonnými složkami se mile usmívá a kyne jim na pozdrav.
To co je vidět za skvosty ...a tím myslím materiálový i duševní tady v ČR, nebo v Polsku ... to nikde v civilizaci, díky bohu, vidět není... podporuje-li někdo podobnej nekontrolovatelnej výskyt demence, musí být zákonitě na stejný úrovni...
A ikdyby neprobudily jakýkoli výkonný složky moci "sebereflexi" a odpovědnost v těchto jedincích, třeba je donutí alespoň ty materiálně neslučitelný věci se zdravým rozumem, neřkuli zákonem dát do kupy...
A než to někdo přetočí opět jinam... nejsem obhájce podobných věcí....ale nechápu, proč když probíhají ve většině civilizovaných zemí, měly být u nás takový problém...



myslis to jak jsi kritizoval ostatni v cem a na cem a jak jezdi? prava noha zasah

Naposledy editováno 14.06.2017 15:39:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

14.6.2017 v 16:16 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Opět opakuji ...to že je Německo, Benelux a jiný země tam kde jsou...a my jsme tam kde jsme, není určitě proto, že si lidi tam dělají co chtějí a policie spolu se všemi výkonnými složkami se mile usmívá a kyne jim na pozdrav.



Zase neco za neco - treba Holandsko (nema STK na motorky)

f. Motorcycle operators and passengers will wear—IAW DODI 6055.4, DOD Traffic Safety Program,
dated 20 Jul 99 (Failure to wear the PPE or comply with licensing or operator training requirements may be
considered in making line-of-duty determinations if the injury is from such nonuse of PPE or
noncompliance.)
(1) A helmet properly fastened under the chin. Helmets must meet the American National
Standards Institute standard Z90-1 or the Economic Commission for Europe Norm 22-02.
(2) Shatterproof eye protection. Eye protection must meet the Vehicle Equipment Safety
Commission Regulation, standard 8.
(3) Protective clothing. Clothing will include—
(a) Full-fingered gloves.
(b) High-visibility garments (bright-colored clothing for day travel and
reflective clothing for night travel).
(c) Leather boots or over-the-ankle shoes.
(d) Long-sleeved shirt or jacket.
(e) Trousers.



Belgie (taky nema STK na motorky):

In Belgium, all drivers (Belgian and foreign) and passengers of motorcycles must put on gloves, a jacket with long sleeves, long trousers or overalls, and boots that protect the ankles. Children under 3 are not allowed on motorcycles. Children between 3 and 8 may be carried as passengers in a special childrens seat but only on motorcycles up to 125cc.



V Lucemburku staci helma
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist