bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
 
4.6.2017 v 14:00
Nemáte nějaké tipy na motorku s karburátorem, kardanem a ideálně vzduchem chlazenou? Mohl by to být i vodnik, ale ideálně vzducháč. Podmínka taky je, aby to bylo pohodlné na cestování a nebyl to víc než 20 let stary stroj.

Zajímavá motorka je Yamaha Bulldog, ale vzhledově to není úplně můj šálek kávy a nesedí se v tom dostatečně pod řidítky, aby tam šel namontovat velký deflektor. Yamaha Dragstar 1100 už vypadá líp, ale cestovní hodnocení moc dobré nemá.


Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:05 | Nahoru | #1






Naposledy editováno 04.06.2017 14:06:58

Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:32 | Nahoru | #2
Ještě Honda Shadow 1100! Zase jsem se tu vypekl s katalogem, psali tam 37kW... Akorát to není vzhledově můj šálek kávy, štve me ten japonský unisex vzhled u choppera

http://www.motorcycl...nda_vt1100T%2097.htm



Tady ale třeba vypadá dobře, asi by ji to chtělo vidět na živo:


Naposledy editováno 04.06.2017 14:34:49

1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:34 | Nahoru | #3
guzzi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:37 | Nahoru | #4
nemako> Jakou? V motokatalogu jsou tam jen 35kW 750ccm motorky, pak už je to vstřik.

Naposledy editováno 04.06.2017 14:37:18

1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:43 | Nahoru | #5
a na tom karbci trvas proc? neni to uplne srovnatelne (slo o 2t) ale ja ted nejspis kvuli banalni zavade karburatoru zadrel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:49 | Nahoru | #6
assassin> No tak to je přece docela znatelně nesrovnatelné, vždyť 2t se palivem maže. Trvám na tom, protože jsem měl Horneta a s karburátory jsem neměl žádné problémy. Je to prostě lepší, netrčí všude samé dráty a hadičky navíc, 1-2x do roka se vyčistí a je to. Když jsou to kvalitní, ideálně japonské karbce, tak proč by ne? Nejsem žádná elektro lama, sám mám doma diagnostiku a ve svojí stříkačce už se docelhttp://img.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.pnga orientuju.
Stejně tak vzducháč. Jezdilo to bez chlazení kapalinou? Jezdilo, tak proč tam mít navíc hadice, radiátor a pumpu. Nejsem tuner a emise a mě na motorkách nezajímají, proto kdyby se mi podařilo něco vhodného objevit, s kardanem, tak bych byl rád.

Já chci prostě jednoho dne oddělat nádrž a vidět tam jen karburátory, sání a dvě lanka z rukojeti plynu a když budu dělat ventily, tak se nebudu štvát s kapotou, radiátorem a káblema, ale prostě jen oddělám víka od hlav. A u zadního kola chci mít hezky čistý prostor, ne půlcentimetrový nános bláta a oleje. Ještě kdybych byl jo náročný, tak by se mi líbilo, kdyby z motoru nelezly hadice od PAIR.

Stříkačka = elektro ISC ventil, PAIR (reálně jo, protože stříkačky jsou novější) tzn. hadice z každého válce do elektronického ventilu a airboxu, polohovač sekundární klapky, senzor primární klapky, senzor sekundární klapky, další podpůrné senzory, dráty od lambdy.,.. a já se ptám proč? Kvůli té úspoře 10% benzínu? Podotýkám že emise mě u motorky nezajímájí.
Co všechno potřebuje k obsluze vodní chlazení psát nebudu, to už každý zná.

Samozřejmě chápu, že kdo neservisuje doma ale prostě to dá servisákovi a už se nestará, toto vůbec neřeší :)

Naposledy editováno 04.06.2017 15:01:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:03 | Nahoru | #7

Mufiozo píše: nemako> Jakou? V motokatalogu jsou tam jen 35kW 750ccm motorky, pak už je to vstřik.

stará kačena je stříkačka? já bych pro změnu už nechtěl karbec.

(reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:07 | Nahoru | #8
nemako> Co jsi s ním měl za problém a na jaké motorce?

(reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:12 | Nahoru | #9

Mufiozo píše: assassin> No tak to je přece docela znatelně nesrovnatelné, vždyť 2t se palivem maže. Trvám na tom, protože jsem měl Horneta a s karburátory jsem neměl žádné problémy. Je to prostě lepší, netrčí všude samé dráty a hadičky navíc, 1-2x do roka se vyčistí a je to. Když jsou to kvalitní, ideálně japonské karbce, tak proč by ne? Nejsem žádná elektro lama, sám mám doma diagnostiku a ve svojí stříkačce už se docelhttp://img.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.pnga orientuju.
Stejně tak vzducháč. Jezdilo to bez chlazení kapalinou? Jezdilo, tak proč tam mít navíc hadice, radiátor a pumpu. Nejsem tuner a emise a mě na motorkách nezajímají, proto kdyby se mi podařilo něco vhodného objevit, s kardanem, tak bych byl rád.

Já chci prostě jednoho dne oddělat nádrž a vidět tam jen karburátory, sání a dvě lanka z rukojeti plynu a když budu dělat ventily, tak se nebudu štvát s kapotou, radiátorem a káblema, ale prostě jen oddělám víka od hlav. A u zadního kola chci mít hezky čistý prostor, ne půlcentimetrový nános bláta a oleje. Ještě kdybych byl jo náročný, tak by se mi líbilo, kdyby z motoru nelezly hadice od PAIR.

Stříkačka = elektro ISC ventil, PAIR (reálně jo, protože stříkačky jsou novější) tzn. hadice z každého válce do elektronického ventilu a airboxu, polohovač sekundární klapky, senzor primární klapky, senzor sekundární klapky, další podpůrné senzory, dráty od lambdy.,.. a já se ptám proč? Kvůli té úspoře 10% benzínu? Podotýkám že emise mě u motorky nezajímájí.
Co všechno potřebuje k obsluze vodní chlazení psát nebudu, to už každý zná.

Samozřejmě chápu, že kdo neservisuje doma ale prostě to dá servisákovi a už se nestará, toto vůbec neřeší :)



Mufiozo : mluvíš mi z duše chlape,jak to nema kulatý světlo tak to neni mašina pro mě. U mýho karburatorový ho SV vede drat z karbece a sem ztoho celej nesvuj. Na podzim budu kupovat toho Bulldoga (vyjde - li mi to )

1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:20 | Nahoru | #10
Yamaha XJ 900 S má všechno co píšeš.....těžký, ale spolehlivý parťák

(reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:23 | Nahoru | #11
johny82> Jj to vím, škoda jen že vzhledově jsou to prostě 90. léta, to je výhoda klasických motorek že vzhledově nestárnou.

Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:31 | Nahoru | #12
(tady byla moto Guzzi California, ale je to stříkačka)

Naposledy editováno 04.06.2017 15:39:10

Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 15:43 | Nahoru | #13
Mufiozo: ja ti to nechtel vymlouvat, jen me to zajimalo.
moje zkusenost karburator/vstrikovani je opacna. to same plati i o kardanu, kamarad ma servis a opravy kardanu se delaji docela casto a za docela vysoke castky - a nejsou to jen bawa, ale nedavno to byl treba prave bulldog - ty dve "uhlovy prevodovky" jsou vylozene "zjednoduseni"

Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 16:31 | Nahoru | #14






Podívej jaká je to kočka

1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 16:32 | Nahoru | #15
Problém s kardanem jsem měl až u BMW, u těchto z obou stran uložených vidlic bych se toho opravdu nebál....samozřejmě pokud někdo jezdil nasucho bude to určitě v řiti

(reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 21:23 | Nahoru | #16
johny82> je to pěkná motorka, obzvláště od nádrže dolů, ale když už XJ, tak bych račí oželel kardan a koupil XJR. Mimochodem do roku 2002 je i bez PAIR.


Naposledy editováno 04.06.2017 21:24:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist