Zajímavá motorka je Yamaha Bulldog, ale vzhledově to není úplně můj šálek kávy a nesedí se v tom dostatečně pod řidítky, aby tam šel namontovat velký deflektor. Yamaha Dragstar 1100 už vypadá líp, ale cestovní hodnocení moc dobré nemá.
http://www.motorcycl...nda_vt1100T%2097.htm
Tady ale třeba vypadá dobře, asi by ji to chtělo vidět na živo:
Naposledy editováno 04.06.2017 14:34:49
1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
Naposledy editováno 04.06.2017 14:37:18
1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
Stejně tak vzducháč. Jezdilo to bez chlazení kapalinou? Jezdilo, tak proč tam mít navíc hadice, radiátor a pumpu. Nejsem tuner a emise a mě na motorkách nezajímají, proto kdyby se mi podařilo něco vhodného objevit, s kardanem, tak bych byl rád.
Já chci prostě jednoho dne oddělat nádrž a vidět tam jen karburátory, sání a dvě lanka z rukojeti plynu a když budu dělat ventily, tak se nebudu štvát s kapotou, radiátorem a káblema, ale prostě jen oddělám víka od hlav. A u zadního kola chci mít hezky čistý prostor, ne půlcentimetrový nános bláta a oleje. Ještě kdybych byl jo náročný, tak by se mi líbilo, kdyby z motoru nelezly hadice od PAIR.
Stříkačka = elektro ISC ventil, PAIR (reálně jo, protože stříkačky jsou novější) tzn. hadice z každého válce do elektronického ventilu a airboxu, polohovač sekundární klapky, senzor primární klapky, senzor sekundární klapky, další podpůrné senzory, dráty od lambdy.,.. a já se ptám proč? Kvůli té úspoře 10% benzínu? Podotýkám že emise mě u motorky nezajímájí.
Co všechno potřebuje k obsluze vodní chlazení psát nebudu, to už každý zná.
Samozřejmě chápu, že kdo neservisuje doma ale prostě to dá servisákovi a už se nestará, toto vůbec neřeší :)
Naposledy editováno 04.06.2017 15:01:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
Mufiozo píše: nemako> Jakou? V motokatalogu jsou tam jen 35kW 750ccm motorky, pak už je to vstřik.
stará kačena je stříkačka? já bych pro změnu už nechtěl karbec.Mufiozo píše: assassin> No tak to je přece docela znatelně nesrovnatelné, vždyť 2t se palivem maže. Trvám na tom, protože jsem měl Horneta a s karburátory jsem neměl žádné problémy. Je to prostě lepší, netrčí všude samé dráty a hadičky navíc, 1-2x do roka se vyčistí a je to. Když jsou to kvalitní, ideálně japonské karbce, tak proč by ne? Nejsem žádná elektro lama, sám mám doma diagnostiku a ve svojí stříkačce už se docelhttp://img.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.pnga orientuju.
Stejně tak vzducháč. Jezdilo to bez chlazení kapalinou? Jezdilo, tak proč tam mít navíc hadice, radiátor a pumpu. Nejsem tuner a emise a mě na motorkách nezajímají, proto kdyby se mi podařilo něco vhodného objevit, s kardanem, tak bych byl rád.
Já chci prostě jednoho dne oddělat nádrž a vidět tam jen karburátory, sání a dvě lanka z rukojeti plynu a když budu dělat ventily, tak se nebudu štvát s kapotou, radiátorem a káblema, ale prostě jen oddělám víka od hlav. A u zadního kola chci mít hezky čistý prostor, ne půlcentimetrový nános bláta a oleje. Ještě kdybych byl jo náročný, tak by se mi líbilo, kdyby z motoru nelezly hadice od PAIR.
Stříkačka = elektro ISC ventil, PAIR (reálně jo, protože stříkačky jsou novější) tzn. hadice z každého válce do elektronického ventilu a airboxu, polohovač sekundární klapky, senzor primární klapky, senzor sekundární klapky, další podpůrné senzory, dráty od lambdy.,.. a já se ptám proč? Kvůli té úspoře 10% benzínu? Podotýkám že emise mě u motorky nezajímájí.
Co všechno potřebuje k obsluze vodní chlazení psát nebudu, to už každý zná.
Samozřejmě chápu, že kdo neservisuje doma ale prostě to dá servisákovi a už se nestará, toto vůbec neřeší :)
Mufiozo : mluvíš mi z duše chlape,jak to nema kulatý světlo tak to neni mašina pro mě. U mýho karburatorový ho SV vede drat z karbece a sem ztoho celej nesvuj. Na podzim budu kupovat toho Bulldoga (vyjde - li mi to )
1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
moje zkusenost karburator/vstrikovani je opacna. to same plati i o kardanu, kamarad ma servis a opravy kardanu se delaji docela casto a za docela vysoke castky - a nejsou to jen bawa, ale nedavno to byl treba prave bulldog - ty dve "uhlovy prevodovky" jsou vylozene "zjednoduseni"