globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
 
4.6.2017 v 14:00
Nemáte nějaké tipy na motorku s karburátorem, kardanem a ideálně vzduchem chlazenou? Mohl by to být i vodnik, ale ideálně vzducháč. Podmínka taky je, aby to bylo pohodlné na cestování a nebyl to víc než 20 let stary stroj.

Zajímavá motorka je Yamaha Bulldog, ale vzhledově to není úplně můj šálek kávy a nesedí se v tom dostatečně pod řidítky, aby tam šel namontovat velký deflektor. Yamaha Dragstar 1100 už vypadá líp, ale cestovní hodnocení moc dobré nemá.


1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:43 | Nahoru | #1
a na tom karbci trvas proc? neni to uplne srovnatelne (slo o 2t) ale ja ted nejspis kvuli banalni zavade karburatoru zadrel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw

4.6.2017 v 14:49 | Nahoru | #2
assassin> No tak to je přece docela znatelně nesrovnatelné, vždyť 2t se palivem maže. Trvám na tom, protože jsem měl Horneta a s karburátory jsem neměl žádné problémy. Je to prostě lepší, netrčí všude samé dráty a hadičky navíc, 1-2x do roka se vyčistí a je to. Když jsou to kvalitní, ideálně japonské karbce, tak proč by ne? Nejsem žádná elektro lama, sám mám doma diagnostiku a ve svojí stříkačce už se docelhttp://img.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.pnga orientuju.
Stejně tak vzducháč. Jezdilo to bez chlazení kapalinou? Jezdilo, tak proč tam mít navíc hadice, radiátor a pumpu. Nejsem tuner a emise a mě na motorkách nezajímají, proto kdyby se mi podařilo něco vhodného objevit, s kardanem, tak bych byl rád.

Já chci prostě jednoho dne oddělat nádrž a vidět tam jen karburátory, sání a dvě lanka z rukojeti plynu a když budu dělat ventily, tak se nebudu štvát s kapotou, radiátorem a káblema, ale prostě jen oddělám víka od hlav. A u zadního kola chci mít hezky čistý prostor, ne půlcentimetrový nános bláta a oleje. Ještě kdybych byl jo náročný, tak by se mi líbilo, kdyby z motoru nelezly hadice od PAIR.

Stříkačka = elektro ISC ventil, PAIR (reálně jo, protože stříkačky jsou novější) tzn. hadice z každého válce do elektronického ventilu a airboxu, polohovač sekundární klapky, senzor primární klapky, senzor sekundární klapky, další podpůrné senzory, dráty od lambdy.,.. a já se ptám proč? Kvůli té úspoře 10% benzínu? Podotýkám že emise mě u motorky nezajímájí.
Co všechno potřebuje k obsluze vodní chlazení psát nebudu, to už každý zná.

Samozřejmě chápu, že kdo neservisuje doma ale prostě to dá servisákovi a už se nestará, toto vůbec neřeší :)

Naposledy editováno 04.06.2017 15:01:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist