Zajímavá motorka je Yamaha Bulldog, ale vzhledově to není úplně můj šálek kávy a nesedí se v tom dostatečně pod řidítky, aby tam šel namontovat velký deflektor. Yamaha Dragstar 1100 už vypadá líp, ale cestovní hodnocení moc dobré nemá.
1 reakcí na tento příspěvek Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan, karburátory, vzduchem chlazený motor, min 45kw
Stejně tak vzducháč. Jezdilo to bez chlazení kapalinou? Jezdilo, tak proč tam mít navíc hadice, radiátor a pumpu. Nejsem tuner a emise a mě na motorkách nezajímají, proto kdyby se mi podařilo něco vhodného objevit, s kardanem, tak bych byl rád.
Já chci prostě jednoho dne oddělat nádrž a vidět tam jen karburátory, sání a dvě lanka z rukojeti plynu a když budu dělat ventily, tak se nebudu štvát s kapotou, radiátorem a káblema, ale prostě jen oddělám víka od hlav. A u zadního kola chci mít hezky čistý prostor, ne půlcentimetrový nános bláta a oleje. Ještě kdybych byl jo náročný, tak by se mi líbilo, kdyby z motoru nelezly hadice od PAIR.
Stříkačka = elektro ISC ventil, PAIR (reálně jo, protože stříkačky jsou novější) tzn. hadice z každého válce do elektronického ventilu a airboxu, polohovač sekundární klapky, senzor primární klapky, senzor sekundární klapky, další podpůrné senzory, dráty od lambdy.,.. a já se ptám proč? Kvůli té úspoře 10% benzínu? Podotýkám že emise mě u motorky nezajímájí.
Co všechno potřebuje k obsluze vodní chlazení psát nebudu, to už každý zná.
Samozřejmě chápu, že kdo neservisuje doma ale prostě to dá servisákovi a už se nestará, toto vůbec neřeší :)
Naposledy editováno 04.06.2017 15:01:04