a výkonem u řady z vás.Ale kdo na ní někdy seděl,tak potvrdí,že tahle motka měla koule.V době kývaček 175ccm,Jaw Panelek atd,tahle mašinka měla 8,2k na 6000ot,šoupátkový rozvod sání,hmotnost 72kg,(jenom o 7kg víc,než Jawa 23 Mustang,kterého jsem měl před ní).
Atěch 8,2koníků bylo opravdu neuvěřitelně živých.Byla to tehdy snad jediná motorka,která šla sama na zadní dynamicky pouhým přidáním plynu!Dnes jezdí po zadním kdokoliv a kdekoliv,ale v půli sedmdesátých let se to na silnici prakticky vidět nedalo.
Problémy z motorem za dva roky nulové.Najezdil jsem s ní za tu dobu 25 tkm a to už měla najeto 18tkm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 90 Cros,Roadster-vyznání
fantomas>Já ji mám s úpravou na 125 ccm (hlava,válec,píst,karbec z ČZ 516,ojnice z 511).Jede jak ďas !
tak to musí bejt nehoráznej mazec,to má jako těch 26 koní jo?
DawidER5>fantomas>Já ji mám s úpravou na 125 ccm (hlava,válec,píst,karbec z ČZ 516,ojnice z 511).Jede jak ďas !
tak to musí bejt nehoráznej mazec,to má jako těch 26 koní jo?
Má to asi trochu míň,protože mám na výfuku tlumič víc ucpanej (origo moc řve).Zapalko je tam IMFsoft.Zadní kolo má silnější špice (origo občas praskaly).Převodovka dostává dost zabrat,občas odejde kolečko.Část spojky je tam z 175/477.