globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Membrany karburatoru
11.5.2017 v 14:58
Zdravím vsechny.Zjistil jsem děravy membrany na na šoupěti.Original cena za novy=nesmysl.Koupím jenom membrany,ale jak vymenit?Jde vyndat ten vrchní kroužek a pak vratit?Nebo se membrana přilepí?

Membrany karburatoru

11.5.2017 v 18:20 | Nahoru | #1
jestli to je jako u XRV tak jen vyměníš membránu, která ti musí sedět do drážky na těle karbce a hotovo

1 reakcí na tento příspěvek Membrany karburatoru

11.5.2017 v 19:25 | Nahoru | #2
Beru tyto http://www.motorrad...-honda-p-2214-2.html . Máš tam přesný návod jak je vyměnit. Přecvakneš ten plastový kroužek a přiloženým lepidlem nalepíš novou membránu. Vyměnil jsem jich na několika motorkách celkem dost a jen na mojí Shadow to chodí asi čtvrtým rokem bez problému.Jsou to sice němci,ale posílají i do ČR . A 60 EUR není tak moc oproti ceně tu v ČR.

(reakce na) Membrany karburatoru

11.5.2017 v 22:36 | Nahoru | #3
Vítězslav_Máří> Díky,takže plastový kroužek už se nevrací(přestřižen)a místo toho se membrána přilepí?Chápu dobře?

1 reakcí na tento příspěvek Membrany karburatoru

12.5.2017 v 15:52 | Nahoru | #4
Ano je to tak. Ona má ta membrána osazení pro pertl na šoupátku a na ten se membrána nalepí. Ten plastový kroužek se přeskřípne a sundá dolů. Pak už se zpátky nevrací.

(reakce na) Membrany karburatoru

12.5.2017 v 22:08 | Nahoru | #5
Vítězslav_Máří> děkuju.už jsou objednané

1 reakcí na tento příspěvek Membrany karburatoru

13.5.2017 v 00:05 | Nahoru | #6
Není zač.

(reakce na) Membrany karburatoru

15.5.2017 v 20:59 | Nahoru | #7
Vítězslav_Máří> Čau.Ještě dotaz,nevíš kde za dobrou cenu koupit pístní kroužky na Alpa 600?

2 reakcí na tento příspěvek Membrany karburatoru

15.5.2017 v 21:18 | Nahoru | #8
Zkoušel jsi wemoto.cz. ? Nebo pak pístní sadu i s kroužkama na ebay.com . Na rovinu píšu, nemá cenu překroužkovat motor. Válce jsou vyběhané do oválu a nové kroužky budou kulaté. Je lepší výbrus, protože po výměně kroužků to v brzké době budeš dělat znovu. Než si nové kroužky sednou bude ti to bude brát olej víc než ti jej to bere teď. Když jsem si hrál se Shadowem, udělal jsem Go hlav a po spotřebě oleje bylo hned. Zabruš ventily, vyměň na nich simerinky, pořádně to seřiď a motor pojede jako dřív. Zkus změřit tlaky ve válcích a pak znovu, ale s tím, že na druhý pokus dej do válce trochu oleje. Pokud se tlak nezmění, nebo jen minimálně, utíká ti to zkrz ventily.

(reakce na) Membrany karburatoru

16.5.2017 v 07:23 | Nahoru | #9
Vítězslav_Máří> Válce jsem měl na brusirne.OK. Jen.se ohonovali.Pisty se zalily a neprotejkali.Ventily zabrouseny serizeny,gufera novy a spotřeba oleje stejna.Tak už to můžou bejt snad jedině stírací kroužky.Máš jinej nápad?

(reakce na) Membrany karburatoru

16.5.2017 v 10:27 | Nahoru | #10

Vítězslav_Máří píše: Z. Na rovinu píšu, nemá cenu překroužkovat motor. Válce jsou vyběhané do oválu a nové kroužky budou kulaté. Je lepší výbrus, protože po výměně kroužků to v brzké době budeš dělat znovu.


No vidíš, a já mám naopak přesně opačnou zkušenost. TA/AT motorům, když kolem kila až stopadesáti tisícům začnou papat olej nebo se jde do motoru kvůli výstupní hřídeli či ložisku, tak stačí gufera na ventily a nové originální kroužky bez výbrusu. Dalších několik desitek tisíc je klid.

Naposledy editováno 16.05.2017 10:28:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist