Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dakarista píše: assassin> ten obrázek chápu, ale nějak mi uniká kam zmizí ten rozdíl hydraulického poměru. Že 2 pístek udělá tlak cca 7x větší než je na pumpě a 4 pístek 14x větší. Příklad 18mm pumpa a pístky 34mm
Nic nikam nemizi, na stejne silny brzdy potrebujes stejnej pomer plochy pistku pumpy a pistku trmenu a je jedno jestli je to plovouci trmen nebo pevnej s pistkama na obou stranach. Plovouci trmen s jednim pistkem bude mit vetsi pistek, nez pevnej s dvouma proti sobe, ty budou mensi tak aby daly dohromady stejnou plochu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Stev píše: Nic nikam nemizi, na stejne silny brzdy potrebujes stejnej pomer plochy pistku pumpy a pistku trmenu a je jedno jestli je to plovouci trmen nebo pevnej s pistkama na obou stranach. Plovouci trmen s jednim pistkem bude mit vetsi pistek, nez pevnej s dvouma proti sobe, ty budou mensi tak aby daly dohromady stejnou plochu.
špatně, není to pravda, nepochopils. Aby měl stejnou sílu musí být dva protilehlé pístky u pevného stejného průměru jako tenjeden u plovoucího. Žádný rozdílný průměry a součet ploch. Jesusmarjá je to možný , že tu všichni na ěděpáte takový machry a přitom neumíte základní fyziku? Alespoň na mě tedy tak nemachrujte.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |