globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

26.5.2017 v 08:05 | Nahoru | #1

dva_hrnce píše: A já napíšu do Bremba. Sice vyrábí brzdy už téměř 60 let, ale ještě ocividne nepochopili zaklady fyziky.
Proč by jinak vyrabeli za víc peněz dvoupistky, když to brzdi stejně jako jednopistek..

triumph má taky na zadku dvoupístky (plovoucí) podobný,jako u guzzi. xt má jednopíst. asi má výrobce nějaký důvod,proč na těžký cestovní motorky dává víc pístků,i když to brzdí stejně,jako jednopístek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

26.5.2017 v 08:24 | Nahoru | #2
nemako> pokud je treba vetsi brzdna sila, coz u cestaku je, tak si dokazu predstavit ze dvoupistek ma vetsi vyhodu ze vyvine stejnou brzdnou silu na mensi plose kotouce, ten pak nemusi bejt tak vysokej a bude lehci.

E: a taky zatizeni na desticce bude lip rozlozeny

Naposledy editováno 26.05.2017 08:25:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist