Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
při vaší akademický debatě o hydraulice jste trochu vypustili to,co dělá samotný tření = to co fakticky brzdí.
ale tím bychom se mohli dostat zpátky k tomu, že sintrovaný desky za pár stovek by to mohly vyřešit...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Mimochodem třecí síla není závislá na styčné ploše. Zvětšováním desek se zvyšuje jejich żivotnost a také se vylepšuje koeficient tření který se na malé ploše snadno sníží díky tepelné záteži a změnám ve struktuře materiálů.
Čistě teoreticky stejný brzdný moment vyvinou pod týmiž pístky desky úplně maličké i naprosto obrovské.
Takže ta větší desky jsou tam spíše aby překryly těch více pístků pro větší sílu než naopak (píšu spíše ne výhradně)
Naposledy editováno 26.05.2017 08:06:12
callowsick píše: větší počet pístků se začal dávat mimo jiný proto, aby se mohly použít destičky s větší styčnou plochou a byly rovnoměrně přitlačovaný po celý ploše.
při vaší akademický debatě o hydraulice jste trochu vypustili to,co dělá samotný tření = to co fakticky brzdí.
ale tím bychom se mohli dostat zpátky k tomu, že sintrovaný desky za pár stovek by to mohly vyřešit...
jiny desticky mistr konstrukter zavrhnul uz na strane 2 nebo tak nekde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |