Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dakarista píše: Popíráš krapet fyziku, ale dobrý. Beru v potaz, že pumpa má pořád stejný průměr pístku, dejme tomu běžných 18mm . Dvoupístek má 2x34mm a čtyřpístek bude mít 4x34mm
Tak dvoupístek vyvine cca 7x větší tlak než na pumpě
a čtyřpístek vyvine cca 14x větší tlak.
Tak a teď mi to vysvětlí, že je to stejný. Je to hydraulický převod, nic víc
pozor na to srovnavani brzdicu - michaj se tu pevne a plovouci... a plovouci dvoupist 2x34mm a pevnej 4pist 4x34mm.... to je zas jina pohadka...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |