Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 10:22 | Nahoru | #1

se-se píše: restore> prosímtě, jestli jsi v obraze, tak si podobnou ulohu vlož do nějakého řešitele a uvidíš, že to tak není. Já v tom dělám.



Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:24 | Nahoru | #2

restore píše: ...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.......


Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:37 | Nahoru | #3

restore píše: Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...



zase treba u aprilie RSV vyrobce takovej zavit do profilu udelal a kyvka odtamtud pomerne casto praska - novejsi model uz to mel resene jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 12:54 | Nahoru | #4
restore> měl jsem ny mysli to, že díra v tomto případě nemůže vést ke "zpevnění" součásti. Tomu podobný efekt přichází v úvahu asi jen při odstranění tlakem přetíženého bodu v nějaké součásti. Myslím, že analýza by tu díru zaznamenala někde v zelených barvách ale někomu jinému bych si přesto netroufl doporučit do těchto míst vrtat. cokoli vyjma opravdu malé dirky.
Ten závit na rolny je, myslím M8.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist