Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: restore> prosímtě, jestli jsi v obraze, tak si podobnou ulohu vlož do nějakého řešitele a uvidíš, že to tak není. Já v tom dělám.
Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
restore píše: ...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.......
Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
restore píše: Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...
zase treba u aprilie RSV vyrobce takovej zavit do profilu udelal a kyvka odtamtud pomerne casto praska - novejsi model uz to mel resene jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Ten závit na rolny je, myslím M8.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |