globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 11:20 | Nahoru | #181
A už je to tady , bude turbo ...

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 11:46 | Nahoru | #182

Babicka33 píše: A už je to tady , bude turbo ...



Ja mysli mze turbo je takova prkotina. Ale kdyz uz se bude sledovat teplota zadniho kotouce IR teplomerem, tak by se mel sledovat predek. No a predtav si to jsou 3 displeje navic, 3 varovne kontrolky navic, 3 kontrolky zelene (jako ze mereni je OK), a ted si predstav ze by jeste nekoho napadlo udelat takovej autonomni prepinaci rezim na brzdy, kdyby se nahodou predek prehrival, tak by brzdil jen zadek a vice versa. To budou minimalne 4 kontrolky navic a 3 ovladaci prvky.
K tomu samosrejme nutny meric teploty a tlaku v brzdove soustave.
Dalsi 3 zimy je o cem kecat.

výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 12:15 | Nahoru | #183

výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 12:53 | Nahoru | #184
k dotazu - na gymkhanu se to dělá běžně, jen pak člověk musí brzdit s hlavou. Stunteři to mají ještě otuňákovanější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 15:24 | Nahoru | #185

Kubák píše: callowsick> Nebuď tak přízemní,šel bych rovnou do hydrodynamický brzdy,s tou už sjede kazdej kopec Ňáká klapka v laufu..



Lepší bude elektrodynamickej retardér, ten jsem měl na Karose a fungoval výborně, teď máme od paroháčů Iveco, to má hydraulickej retardér a stojí to za hovno (celkově, včetně převodovky, jejího odstupňování a řazení debilním programem v procesoru).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 16:56 | Nahoru | #186
Maxipes_Fík> Mne se s tím jelo dobře,ale nejsem profesionál,jel jsem s loňským stralisem do FR a zpet.Řadil jsem v semi módu,a ze můžu mít v jedný ruce doutník,vedle sedačky kafe,voříšky,z kopce si to brzdí samo, i s 25t si uhlida rychlost..pecka

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 17:05 | Nahoru | #187

Babicka33 píše: Neboj, myslím že za chvíli ti to nebude stačit , protože na ten stroj nasereš takovejch píčovin že to sotva pojede . A já se na to těším , protože to bude zase plodná diskuse a to mě baví .
Ps : Fundovaně by ti mohl poradit ještě Láďa Hruška ...

výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 17:25 | Nahoru | #188
Tohle potřebuješ a nebo udělat dvojmontáž a když nebrzdí jedno kolo tak brzdit 2 kola




(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 17:31 | Nahoru | #189

Kubák píše: Maxipes_Fík> Mne se s tím jelo dobře,ale nejsem profesionál,jel jsem s loňským stralisem do FR a zpet.Řadil jsem v semi módu,a ze můžu mít v jedný ruce doutník,vedle sedačky kafe,voříšky,z kopce si to brzdí samo, i s 25t si uhlida rychlost..pecka



Kdysi jsem jezdil Renaultem, tahačem, byla v tom taky dvanáctistupňová mechanická převodovka řazená programem v řídící jednotce a fungovalo to normálně, ale v tom autobusu to jednak zřejmě programovali podle nějakého ponocného, co než přeřadí, tak ujede setrvačností půl kilometru a ještě k tomu je to odstupňované tak, že od 0 do 50 km/h se používá 10 kvaltů a od 50 do 156 km/h (maximálka dle GPS, máme ten autobus s majákama, takže nemá omezovač) se používají ty zbylé dva.
Omlouvám se za OT, ale chtěl jsem si postěžovat.

výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 18:48 | Nahoru | #190
kratkej01: Dvojmontáž voe






Ale raději mu to neukazujte

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 18:52 | Nahoru | #191

t_freedom píše:
Je to hrozná píčovina ale považte že kdyby se nemohl vybít takhle, třeba by se obnažoval v parku nebo řezal kočkám ocasy... To je ještě docela ok


...já ho teda podezíral z toho, že se mu nechce/bojí se jezdit, tak to radši takto "tuní" aby nemusel na silnici....ale tvoje verze je zajímavější

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 20:44 | Nahoru | #192
bylo by dobrý kdybyste uvedli nějaký podrobnější důvody proč bych to neměl dělat, prostě něco o čem lze popřemýšlet. A taky snad nějaký výhodnější varianty k tomu origo třmenu. Myslím tím trochu to textové propracovat aby to mělo argumentační váhu, tak nějak nelitovat trochy té námahy. Případně vůbec jaký ve vás ten můj úmysl zanechává tak nějak emoční otisk. A ventilovat případně i nějaké negativní emoce také nemusí být od věci, protože někdy i to dokáže člověka odradit od špatného záměru.
.
.
.
.
.
.
.

jo a abych nezapoměl, taková drobnost - právě jsem ty díly objednal a zaplatil (něco přes 16tis)

Naposledy editováno 08.05.2017 20:45:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 20:58 | Nahoru | #193
se-se> uz jsem psal, muze se to hodne hrat a v krajnim pripade deformace kotouce zapricini kousnuti. A s puvodni pumpou to bude mit dlouhej chod a spatnou davkovatelnost. Kdybych to delal pro sebe, necham si vyrobit vetsi kotouc, dam dozadu dvoupistkovej trmen, a zmenim pumpu. Nic extra slozityho a kostrbatyho.
Debatu o pouzitelnosti nechavam stranou.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:08 | Nahoru | #194
Ja bych sel cestou jak psal assassin jiny kotouč klidne stejne velkej ale pořádnej brzdic kvalitni ne origos s cenou by jsi byl na tom asi lip jak za origos dily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:26 | Nahoru | #195
Stev> no akorát že bys tím nic nevyřešil Větší pumpa zkrátí krok ale opět zvětší ovládací sílu. Dvouupístek proti jednopístku žádnou sílu navíc nepřináší, to až čtyřpístek.Dávkovatelnost bude u dlouhého chodu pocitově lepší protože síla na pedálu bude menší. Pokud se vykoná stejná třecí práce ale na větši ploše bude přeměněné teplo stejné. Volná plocha kotouče pro chlazení bude menší ale dvojnásobná plocha vyzařujícího třmenu. Vejde se tam jen asi o 15% větší kotouč a to nestojí za komplikace.Pokud se kotouč teplem zvlní, odtlačí si desky, k zakousnutí by asi bylo třeba o dost více - zatím jsem o ničem takovém neslyšel ani nečetl.

Ale snaha dobrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:29 | Nahoru | #196
jetam> liší se kvalitní brzdič působící silou při stejném průměru pístků?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:45 | Nahoru | #197
se-se> pokud muze byt kotouc o 15% vetsi tak ok, nestoji to za to. S lepsi davkovatelnosti u delsiho a lehciho chodu packy se pletes. A ze na pozadovany zastaveni je potreba stejna prace u malyho a velkyho kotouce je pravda, ale to generovany teplo se rozlozi na jinou plochu a taky se bude jinak odvadet. To vetsi plocha desticek tezko zkompenzuje.

E: i kdyz tech 15% mozna za to stoji

Naposledy editováno 08.05.2017 21:53:52

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:51 | Nahoru | #198
Pro mě, když jsem se rozhodoval, jaké úpravy na motorce provést, byla rozhodující legislativa. Aby na první i druhý pohled nebylo poznat, že se jedná o zásah do konstrukce.. Proto jsem ti psal, ať tam zkusíš naroubovat účinnější brzdu z velkých cesťáků nebo těžkých čoprů. Toho si bez detailniho porovnání s katalogem nebo fotogalerií nikdo nevšimne. Naopak dva (i když origo) třmeny přitáhnou pozornost i lajka, že je něco jinak. V případě čumilů to polechtá ego, v případě fizlů nebo pojišťováka peněženku. Nebo s tím pak zajedeš do zkušebny pro štempl?

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:53 | Nahoru | #199
Používám zadní brzdu skoro pořád - vlastně většinou brzdím buď zadní (lehké přibrždění) nebo oběma. Málo kdy brzdím jen přední - nebrždění zadní je znát a nemám ten pocit rád.
Ze začátku jsem neuměl dávkovat zadní brzdu. Připadala mi, že funguje v režimu on-off. Ale po nějaké době jsem se to naučil a nemám potřebu do brzd nějak zasahovat. Ale je fakt, že na lc8 jsou brzdy docela dobré.

Možná bych si nejdřív před velkou změnou v konstrukci brzdy vyzkoušel různé materiály brzdových destiček, případně jiný kotouč. A taky se naučil líp brzdit… a když to fakt nebude stačit, tak bych potom řešil nějaké zlepšení. Ale ne montáží dalšího brzdiče, ale lepším brzdičem a pumpou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:54 | Nahoru | #200
vilemx> jo to je přesně proč bych nedal dva brzdiče. Také se snažím zasahovat tak aby to nemlátilo do očí.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 21:55 | Nahoru | #201
Stev> je tam rezerva v tvaru kotouče s nímž je možno laborovat. Je tam nýtovanej kterej odvádí hůř než pevnej. Taky různý děrování jinak chladí. Ale to vše až v dalším kroku

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:03 | Nahoru | #202
Možná jsem to někde přehlídnul, ale proč na ty šílený sjezdy co plánuješ neuplatníš kombinaci současného použití přední brzdy, zadní brzy i brždění motorem? Nevidím důvod to dělat jinak než všichni ostatní a tak, jak to bylo výrobcem zamýšleno.
Jestli máš pocitovej problém s tím, že musíš moc hamtnout na brzdu, aby se blokovala, tak dej jinou pumpu, případně lepší desky.

Nadměrné používání zadní brzdy v kombinaci s dvěma brzdiči povede leda tak k přehřívání a v hodně černým scénáři k uvaření brzdovky a efektnímu smyku (jeho délka bude pak přímu úměrná tvé rychlosti a schopnostem ).

Prostě za mě je to nesmysl, stejně jako úvahy o měření teploty infra teploměrem a vůbec prakticky všechny bejkárny, co na motorce máš. Ale je to tvoje úchylka, kdo si hraje nezlobí a jestli to ušetří pár kočičích ocásků, jedině dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:04 | Nahoru | #203
_zdenda_> tak to mě zajímá jak se dá naučit stejnou silou víc zabrzdit. K tomu vysvětlení si klidně uvařím kafe.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:06 | Nahoru | #204
Franco82> jojo dík za rady, dám tam dva brzdiče

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:06 | Nahoru | #205

Stev píše:

E: i kdyz tech 15% mozna za to stoji



15 procent na průměru je zhruba třetina na ploše, takže rozdíl to určitě je (pokud se tedy oprostím od toho, že tenhle problém má asi 5 normálnějších řešení )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:17 | Nahoru | #206
se-se> Zkoušel jsi jiný materiál destiček?

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:18 | Nahoru | #207

_zdenda_ píše: vilemx> jo to je přesně proč bych nedal dva brzdiče. Také se snažím zasahovat tak aby to nemlátilo do očí.

když přemístím dozadu snímač ABS a kontroly trakce tak můžu oba brzdiče dát nahoru za sebou a nebude to vůbec za výfukem vidět

Naposledy editováno 08.05.2017 22:20:52

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:20 | Nahoru | #208

_zdenda_ píše: se-se> Zkoušel jsi jiný materiál destiček?

nezkoušel. Tvrdši požere kotouč, měkčí destičky. Mimoto jsem se na více místech dočetl że právě tyhle OEM jsou nejlepší

Naposledy editováno 08.05.2017 22:26:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:26 | Nahoru | #209
se-se> Škoda, je to docela levný způsob jak změnit chování brzdy.

Za výfukem to možná tolik vidět nebude, ale jak si toho někdo všimne, tak tě mohou odstavit z provozu. :-/

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 22:32 | Nahoru | #210
_zdenda_> to by museli odstavit z provozu každýho druhýho chopera nebo Harleye , tohle na mě nezabírá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist