Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Tak jestli spis nejde o uspokojovani tve uchylky, nejak netusim cim si chces pomoct.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Ale řešení to být nemusí i když je to nejednoduší na vyzkoušení.
Naposledy editováno 05.05.2017 11:21:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
3 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
druhý třme tentýž jako originál zdola. Z Partsdepot stojí komplet třmen, držák, destičky a veškeré drobné díly 14tis. Podle držáku v klidu vyrobím dvojitý držák(odhadem 3tis materiál. Spojovací hadice tak 500.Druhé destičky (aby byly obojí nové) 2tis. Předpokládám že pumpa zůstane.Celkem asi 21tis.
Naposledy editováno 05.05.2017 12:02:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
vilemx píše: se-se> potom ale potřebuješ i druhou pumpu nebo o trochu zvětšit průměr původní.
já doufám, že to pokryje prodloužený krok té stávající, protože, jak jsem psal, je krok při plném stlačení silou malý, asi čtvrtina dvihu. Kdyby h dal větší pumpu, tak to opět vrátím na začátek - zas bych zvětšil nutnou sílu na pedálu
Naposledy editováno 05.05.2017 13:31:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: takže mě fakt insporovaly návrhy na dva třmeny a nejpravděpodobněji to vyřeším následovně:
druhý třme tentýž jako originál zdola. Z Partsdepot stojí komplet třmen, držák, destičky a veškeré drobné díly 14tis. Podle držáku v klidu vyrobím dvojitý držák(odhadem 3tis materiál. Spojovací hadice tak 500.Druhé destičky (aby byly obojí nové) 2tis. Předpokládám že pumpa zůstane.Celkem asi 21tis.
noo, z pohledu cena-výkon mi 21 klacků do zadní brzdy přijde nevýhodný.... osobně bych dal hryzavější destičky za litr, který budou mít ostřejší nástup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: takže mě fakt insporovaly návrhy na dva třmeny a nejpravděpodobněji to vyřeším následovně:
druhý třme tentýž jako originál zdola. Z Partsdepot stojí komplet třmen, držák, destičky a veškeré drobné díly 14tis. Podle držáku v klidu vyrobím dvojitý držák(odhadem 3tis materiál. Spojovací hadice tak 500.Druhé destičky (aby byly obojí nové) 2tis. Předpokládám že pumpa zůstane.Celkem asi 21tis.
Docela bych měl strach, že se tim podstatně zvedne neodpružená váha na zadním kole, ale tohle asi není na nějaký rychlostní rekordy...
Naposledy editováno 05.05.2017 13:47:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
velkou brzdnou sílu potřebuješ především na ručním ovládání . musíš být schopný jedním prstem přebrzdit sílu motoru, např. s nohama přes řídítka atd..
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
tebe asi nejde nepřehlídnout
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
V9king píše: Docela bych měl strach, že se tim podstatně zvedne neodpružená váha na zadním kole, ale tohle asi není na nějaký rychlostní rekordy...
Neodpruzeny hmoty bych moc neresil... Staci mrknout co ma namontovany na vidlicich... U tohohle stroje pujde spis o WOW ofekt nez funkcnost.
Pokud te zivy 3D modelovani nemuze byt problem vyroba drzaku pro jakykoli radialni trmen ne? Osobne si myslim, ze jeden Brembo monoblok bude vyrazne estetictejsi a funkcnejsi nez dva jednopistky Nissin.
3 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Mircez píše: Bože... za co.. Chápeš to, že se na motorce zadní brzdou skoro nebrzdí ? Já Tě potkat na silnici tak ti dám takového flastra, že by byl větší jak ty tvoje pičačiny na motorce. Jsi uchyl. Nic jiného na ten tvůj výtvor/bastl/paskvil napsat nejde..
kdepak, úchyl je Průša, já mám asi jen líp vybavenou motorku než ty, zřejmě si hryžeš rty závistíNaposledy editováno 05.05.2017 21:44:12
Black píše: Neodpruzeny hmoty bych moc neresil... Staci mrknout co ma namontovany na vidlicich... U tohohle stroje pujde spis o WOW ofekt nez funkcnost.
Pokud te zivy 3D modelovani nemuze byt problem vyroba drzaku pro jakykoli radialni trmen ne? Osobne si myslim, ze jeden Brembo monoblok bude vyrazne estetictejsi a funkcnejsi nez dva jednopistky Nissin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Uzivatel507 píše: Me by zajimalo kde byl s tou motorkou takhle nastrojenou nejdal?
na Sicílii a v Lotyšsku. Za měsíc a něco jedeme do Finska. Ale já motorku vozím na vozíku a jezdíme až na místě. Prostě mě to takhle vyhovuje. Letos pojedem taky někam na jnih Francie a to asi jen na motorce, ale pokud už bude mít značku ten můj přívěsný vozík1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |