Téma: Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rychlosti
28.4.2017 v 09:18
Ahoj motorkáři, koupil jsem motorku Kawasaki VN 1500clasic a když chci na jedničku pořádně zatáhnout a zrychlyt tak dvakrát jakoby proklouzne(cukne) a to pokaždé i když je motor ohřátý a při řazení na rychlost dva to jde pravidelně přes zuby, když řadím obráceně ze čtyřky dolu tak jdou kvalty krásně a na horu nejde z jedna na dva. Nevíte někdo co by mohlo být příčinou?
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

28.4.2017 v 10:07 | Nahoru | #1
Už se zde o tom psalo,,, přes zuby to půjde pokaždé pokud si nepočkáš až klesnou otáčky u VNka to tak dělá To proklouznutí _?? s tím Ti neporadím

(reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

28.4.2017 v 10:44 | Nahoru | #2
Mirek-JM> Ale proč to dělá jen z přechodu z 1 na 2? obráceně nic

Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

28.4.2017 v 11:28 | Nahoru | #3
Když si počkáš až klesnou otáčky tak to nahoru jde a dolů ,,předpokládám,že si vrkneš plynem a tím pádem vzniká jako by jsi dal meziplyn .
u VNka je to fakt jiný jak u Yamahy! Musíš!!! což je slůvko které nemám rád,ale fakt Musíš počkat

Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

28.4.2017 v 11:32 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

28.4.2017 v 13:04 | Nahoru | #5
Díky :) ale kdybych měl vysoké otáčky proč mi to nedělá i u 3 a 4?

3 reakcí na tento příspěvek Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

3.5.2017 v 22:05 | Nahoru | #6
Dobrý večer,potřebuji radu koupil jsem vulkana 1500 klasik r.v.1999 a všechny dostupné data uvádějí že od tohoto ročníku je to pětikvalt, tento je pouze čtyřkvalt je to tak v pořádku,děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

5.5.2017 v 10:27 | Nahoru | #7
viragbj> Pokud mas 4kvalt a karbce (Kehlin) tak je to model 1998. Rocnik 99 uz byl 5kvalt a strikacka.

Rok 1998: http://www.motorcyc...0_val%20cla%2095.htm
Rok 1999: http://www.motorcyc...0_val%20cla%2001.htm

(reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

5.5.2017 v 21:34 | Nahoru | #8
fvp> Děkuji za odpověd, asi je rok výroby 1998 ale první registrace je napsáno 1999

(reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

7.5.2017 v 21:19 | Nahoru | #9
To máš dobre, my mame so susedom podla techničáka Kawasaki VNT 50 A čo je tuším VN-15, ale v garáži mame Kawasaki VNT 50 Classic čo je VN 1500 Classic. Ani gumy nám nesedia v techničáku pretože VNT 50 A má vpredu 100/90-19 a vzadu 150/90-15 a my tam máme 130/80-16 a vzadu 150/80-16. Podla mňa v Kawasaki nevedeli ktorý techničák je k čomu :D Kawasaki VN 1500 classic, 47kW, obidve vyrobene 11.03.1996 :D

(reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

7.5.2017 v 21:24 | Nahoru | #10
Nič nemôžeme kupovať podla techničaku všetko len pre Kawasaki VN 1500 classic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

3.8.2017 v 20:01 | Nahoru | #11
Davidenko> Ahoj mám stejnou motorku a stejný problém,zatáhnu 1 a dva prokluzy že mě to málem sundá,již jsi něco zjistil co to dělá? Já se snažil něco zjistit ale prý vyměnit celou spojku což se mě moc nezdá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

19.1.2018 v 17:26 | Nahoru | #12
viragbj> cus,mam stejny problem a prej to spojkou je! Mam nalet 60000km a jestli byla puvodni je potreba nova,coz si myslim,ze kdyz jsem 3majitel nikdo ji nemenil! Vn1500 r.v.1996 4kvalt...reci o tom ,ze musim pockat az klesnou otacky nechci ani resit,je to nesmysl!!! Kolikrat jsem se malem zastavil nez tu 2ku tam nastrkal!!! Nahoru bez spojky nelze a dolu jo! Jak jsem tady cetl,ze i na horu jde bez...nejde! Alespon me😉 az opravim,dam vedet jak to dopadlo...cuuus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

20.1.2018 v 12:07 | Nahoru | #13
Peca-vn1500> Ahoj,dík za info. Mám stejný ročník jak ty a problém stejnej,nezařadím dvojku. Informoval jsem se u mechaniků a ta spojka vydrží u 4kvaltu max. 35000km což znamená že budeš asi dělat druhou. Já mám najeto 37000 km a mám akorát načase na výměnu, jsem první majitel v ČR a přivezl jsem ji z Belgie. Až opravíš dej vědět. čus.

(reakce na) Prokluz (cuknutí) první rychlosti a špatné řazení druhe rych...

9.6.2018 v 19:51 | Nahoru | #14
viragbj> tak!!! Nez jsem zacal vubec resit spojku,motorka prestala jet uplne,kdyby tady byl nekdo,kdo by se na to opravdu zameril a zachranil mi sezonu,byl bych rad! Motor bezi,nejde tak za plynem(to muze byt ta spatna spojka),hydrostely,kdyz uz jede po zarazeni 4kvaltu zdechne!!! Uz se mi to stalo i u 3ky! A to jsem ujel 2km ze servisu! Sviti mi obe kontrolky,ale prej maze a tlaky na valcich jsou ok...mam otevreny vyfuky,ale zvuk se taky zmenil,zni jako kdyby tam nekdo nacpal hadru,jen u jednoho...proste jsem bezradnej,poradi nekdo??? Prosiiiim😤
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vn 1500 rok do 94 Kawasaki VN 1500 Maly1 2 14.7.2018 v 17:53 Maly1
Kawasaki VN 1500 Classic / SE Kawasaki VN 1500 jovanitto333 3 9.6.2018 v 09:27 krizik10
co mně čeká když se rozhodnu pro V... Kawasaki VN 1500 nunymaster 13 30.5.2018 v 16:53 MisiGSF
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 9, 10] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 278 12.2.2018 v 17:29 Pidas352
pojistka 30A Kawasaki VN 1500 Maly1 4 29.9.2017 v 10:31 Maly1

TOPlist