, někde jsem cetl , ze podobné materialy z chrom-vanad oceli se moc nedají svarovat , ale na zkovani a zbrouseni by to nemělo mít vliv , a ten materiál by to měl taky vydrzet? Nemáte s tím zkusenost ? PS.Mám tubetype ,takže duši , utesnovaci kapaliny jsou na kratkodobe ježdění , vesinou jen na dojezd a knity samozřejmě nejdou pouzit , při mensim defektu duši záplatou zalepit a při větším vymena duše , popř . RADY , JAK NA silnici menit triky s prezouvanim a zvedanim endura , kdyz nemám hlavní stojan , podložit kameny či pod , cestovnimi radami a triky nepohrdnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba montpak na enduro.
JiriBN píše: Čím je ten tvar "lopatka" tak náchylný na proštípnutí duše, bo zrovna ty montpáky co mám z toho offmota přesně tento tvar mají?
Všechno je o cviku přezout se dá až na výjimky čímkoli hodně také záleží na rozměru a typu pneu, když je páka placatá jak lžička musí se dávat větší pozor. Chce to mít špici tupou úzkou a na ni výrazný žlábek aby se držela na hraně ráfku a při páčení se nepodsouvala hlouběji, zase nesmí být celá páka úzká pak dostává zabrat patka . Ten pokus z toho klíče je na začátek dobrý ale špice by měla být kratší aby necvakla duši o ráfek.
Fotky pák co mám vyzkoušené na pneu 140-150/18, kromě MotionPro které jsem ztratil a nějaké číny co jsem vyhodil, jedním slovem jsou všechny špatné až na tu černou původně z Žigula ta je pecková tou se duše cvaknout nedá.