globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

4.5.2017 v 00:08 | Nahoru | #1
kerut> tak to nevím
žiju v tom že to měření je hodně přesně i emise jsou v tomto režimu při zahřátém katu. výborné

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

4.5.2017 v 10:18 | Nahoru | #2

felixxx píše: kerut> tak to nevím
žiju v tom že to měření je hodně přesně i emise jsou v tomto režimu při zahřátém katu. výborné



no hele asi tak - krivka vzduch/benzin (A/F ratio) bude samozrejme u karburatoru pres cele spektrum otacek o neco divocejsi (to je proste vlastnost karburatoru, to je jasny, hlavne na okrajich spektra bude liat, dole bude uskocena hodne do chuda protoze roztocenej motor pri deceleraci saje skrz zavrenou klapku.. atd..) nicmene myslel jsem to, ze tebou udavany rozsah 0,97-1,02 dela pri Lt= 14,7 sirku te tolerance neco kolem 0,75 (tj. cca mezi 14,25-15) kamz se krivka rozumne serizenyho karbce, v rozumnem ozsahu "pracovnich otacek", vetsinou v klidu vejde traky, a to i bez osetreni zpetnou vazbou.. a pri zmene trysky o jedno cislo se zhruba o tohohle pasmo posune vys nebo niz

..samozrejme ze to serizeni karbce nebude mezi 14-15 ale spis nekde mezi 12,5 a 13,5, to ne proto ze by to tech vise uvedenych mezich odpovidajicich rozsahu regulace lambdy seridit neslo, nybrz proto ze motor se neserizuje na emise ale na vykon..

..cimz se, chapu, dostavame jinam, a tuhle debatu promin, nebudu vest (nikoliv nebudu vest s Tebou, neber to zle, anio ne proto ze bych utikal pred tihou argumentu,.. ale jednoduse proto ze merit emise, hluk, spoterbu, atd. u neceho co je urceno na hrani - pricemz otacky, kour, a kraval jsou nedilnou soucasti toho hrani - je zverstvo 1. kategorie.. to si uz muzem vsichni poridit posrany skutry s automatem )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist