globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:12 | Nahoru | #1
ale ta jednotka praveze vubec nemeri ty jednotlive kmity - vzdyt to celou dobu pisu.. lambda je takovy lepsi spinac a jednotka jen zprumeruje tu naskakanou hodnotu za nejaky cas (at uz je to 1s , 2s, nebo 4-5Hz, tohle cislo bude zaviset jen na konkretni konstrukci te jednotky, neni tu zadny "univerzalne spravny" interval)
kdyz ji vyjde hodnota mezi nastavenou horni a spodni hranici povazuje to za OK, kdyz ji vyjde podezrele hranicni hodnota, vi je smes bud bohata (vysokej prumer) nebo chuda (zprumerovany maly az nulovy napeti) a provede mirnou korekci.. tj ne, zadne "mereni" hodnoty a nedejboze korekce hned toho pristiho vstriku, ale vse jen hrube, v prumernych hodnotach.. ..ono by to presneji nejspis ani neslo zregulovat

jinak k tem Hz, i pri 500ot/min volnobehu, bude mit jednovalec (4T) cca 4 zapaly za vterinu, dvouval 8, ctyrval 16 (samozrejmne budou ty oscilace taky serazeny podle zminenyho casovani, takovej regulerni bigbang bude mit hypoteticky treba 4 siroky zakmity, ovsem regulerni bigbang bude mit samozrejme taky 4 svody, a ne 4-1, proto púisu hypoteticky.. proste jen ciste obrazne, tak nejak na pochopenou, na srozumnenou..) tudiz frekvence na lambde bude ty 4,8,16Hz a s rostoucimi otackami umerne vyssi.. toz tak

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 23:27 | Nahoru | #2
[quote=kerut]ale vse jen hrube, v prumernych hodnotach.. ..ono by to presneji nejspis ani neslo zregulovat

myslíš že tolerance 0.97 až 1,02 je hubě průměrná?? v tomto režimu reguluje vstřikování do roku 97 pak už řj podle lambády běžně rozpozná vynechávání válce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist