globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 13:19 | Nahoru | #1
Vilemx: presne , co KONKRETNE.
Pri prichodu katu se zmenily emise, prisel vstrik, dalsi posun, 3cestny kat- lambda, dalsi posun.
Jenze to je 20 let.
Od te doby konkretne neco? Druhy vstrik, servoklapka, nebo privery, to uz tu bylo.
Proc by motorka z roku 2000 nemela plnit limity 2017?
Ano nemuze, protoze euro4 v te dobe nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 17:50 | Nahoru | #2

Jurawood píše: Pri prichodu katu se zmenily emise, prisel vstrik, dalsi posun, 3cestny kat- lambda, dalsi posun.
Jenze to je 20 let. Od te doby konkretne neco? Druhy vstrik, servoklapka, nebo privery, to uz tu bylo.
Proc by motorka z roku 2000 nemela plnit limity 2017? Ano nemuze, protoze euro4 v te dobe ještě nebylo.


Promíň, ale tenhle příspěvek jsem nepochopil. Je jasné, že formálně euro4 nesplní (ŘJ nemá požadovanou vlastní diagnostiku, nemluví unifikovaným protokolem, chybí kontrolka emisního systému a spousta jiných formalit.
Ale když otevřu motor svého auta z roku 2003 plnícího euro4 (blbuvzdorný atmosférický osmiventil bez proměnného časování ventilů a délky sání), tak tam nevidím nic, co by v té době nešlo vcelku jednoduše naroubovat na motorku. Jasně, některé motory by přišly o fůru koní, takže by byly nekonkurenceschopné, ale v principu to i tehdy šlo. A kam se posunul vývoj? Naštěstí u motorek nedošlo na pidiotubenýmotůrek s miliónem ku**tek. Snad "odborníci" otevřeli oči ohledně nanosazí a dusíku, protože cpát na motorky DPF nebo močovinu je snad ani nenapadne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist