globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 12:28 | Nahoru | #1
ad E2, cimz se dostavame obloukem zpatky k tomu ze lambda neni nijak presne mereni ale spis takovy korekcni siditko, ktery se da urcite obejit a dobre namapovanej motor (strikacka) pobezi celkem dobre i bez ni..

...jinak aby me zas nekdo (felixi) nechytal za slovo - ten motor samotnej by konstantni lambda=1 udrzet snad i mohl, v nejakem hodne konstantnim rezimu, no dejme tomu.. mel jsem to formulovat spis tak, ze s timhle zpusobem ""mereni"" je to z principu nemozne (prave z duvodu vsech nepresnosti z teto navic neprime metody vyplivajicich) coz je z daneho prispevku doufam patrne..

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 17:29 | Nahoru | #2

kerut píše:

...jinak aby me zas nekdo (felixi) nechytal za slovo - ten motor samotnej by konstantni lambda=1 udrzet snad i mohl, v nejakem hodne konstantnim rezimu, no dejme tomu.. mel jsem to formulovat spis tak, ze s timhle zpusobem ""mereni"" je to z principu nemozne (prave z duvodu vsech nepresnosti z teto navic neprime metody vyplivajicich) coz je z daneho prispevku doufam patrne..



ta sonda to kolem jedničky srovná jede 0.97 až 1.02, pokud je tam jedna nefachčí, pokud měří mimo tyto hodnoty najdeš v paměti závad chybu, že je směs chudá pod O.97 nebo vysoká hodnota bohatá to hulí pak i výfuk, pokud sonda měření nezvládá naskočí OOO toto mi nikdo nedokázal vysvětlit proč jsem tam někdy našel tři nuly, a když lambáda nezvlídá nebo nehlásí řj zařadí 1,OO a stříká to pořád na lamdafaktor 1,00, hodnota se pro řj nemění, to neumí korekce ale mapa,
nahradní hodnota, proto se nestotožnuju že stříkání fachčí na palivové mapě TPS a otáčky, + korekce, tam je daleko víc map které se musí vyrovnat s případným výpadkem teplot, sondy, a kde čeho, umí se vyrovna i s TPS ře zvedne otáčky na 1300 nebo víc a dojedeš do servisu
po roce 2000 zavedli širokopásmové a tam už lamda faktor neuvádí, je v napětí a v procentech

jinak to neber že tě chytám za slovo nebo chcu někoho nasrat, normál pokec, prostě mám zájem o tuto problematiku celoživotně, rád se něčemu přiučím, rád něco doladím, a máme rádi motorky, jakékoliv
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist