Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
5 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
Naposledy editováno 25.04.2017 15:03:17
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
A nebude to kvůli využití pulzace sání podtlakového čerpadla kvůli pohybu membrány???
Ale mě tak napadá, že u sradíka je vlastně čerpadlo v nádrži a je klasický elektrický pro vstřik... Tak nebylo to např z toho důvodu, že použili stejnou nádrž pro 600 i 750??? Aby nemuseli mít dva typy nádrží a přívodu paliva... Další možnost je prostě jen dostatečná zásoba paliva...
Naposledy editováno 25.04.2017 17:04:32
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
tak treba v mym pripade to neni tak upne pravda protoze kdyz mam pul nadrze , tak mam hladinu niz nez karbec.
Ale jinak Zlesa ma pravdu, ikdyz znam motorky kde majitele cerpadlo vykuchali a uplne vklidu to jezdilo i bez nej na samospad a nebylo to poznat.
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
Ve škole nás učily že je to právě kvůli tomu že spodek nádrže je níž než karbce a samospádem by to nenateklo. A kvůli náporovému sánu to určitě není podle mě. Spousta motorek s čerpadlem nápor nemá. Třeba moje ZXR má čerpadlo, ale ne náporové sání. Dál třeba starý Fazer, SV, XTZ750, Africa, spousta čtyřkolek i sněžné skútry mají podávací čerpadla a určitě nemají náporové sání, na sněžném skútru by to bylo asi k ničemu
Ale zajímavé je že třeba Fireblade 98-99 čerpadlo nemá, jde to normálně samospádem, nádrž je nad karbcema tak není problém. Ale straší Fireblady čerpadlo měli, přitom rám, nádrž, karbce, motor je skoro identické a ve stejné poloze, tak to by mě třeba zajímalo proč to tak je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 108 | 6.6.2024 v 11:37 Kubák |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |