globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

5 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:02 | Nahoru | #1
kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )

Naposledy editováno 25.04.2017 15:03:17

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:04 | Nahoru | #2
Jurawood> Tak podávací čerpadlo zajišťuje dostatečnej přísun paliva. Třeba by se to nestíhalo plnit tak rychle jako spotřebovávat...

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:42 | Nahoru | #3

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )

dve z mych motorek maji cerpadlo a jsou osazeny karburatory. A obe nemaji hladinu v nadrzi vzdy vyse nez hladinu v plovakovych komorach. Navic ten rozdil hladin je i pri plne nadrzi tak maly, ze to nestaci na dostatecne rychle plneni plovakove komory (osobne vyzkouseno). Takze si muzes ze dvou duvodu vybrat ten, ktery ti lepe vyhovuje .

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:00 | Nahoru | #4

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )



A nebude to kvůli využití pulzace sání podtlakového čerpadla kvůli pohybu membrány???

Ale mě tak napadá, že u sradíka je vlastně čerpadlo v nádrži a je klasický elektrický pro vstřik... Tak nebylo to např z toho důvodu, že použili stejnou nádrž pro 600 i 750??? Aby nemuseli mít dva typy nádrží a přívodu paliva... Další možnost je prostě jen dostatečná zásoba paliva...

Naposledy editováno 25.04.2017 17:04:32

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #5

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )



tak treba v mym pripade to neni tak upne pravda protoze kdyz mam pul nadrze , tak mam hladinu niz nez karbec.
Ale jinak Zlesa ma pravdu, ikdyz znam motorky kde majitele cerpadlo vykuchali a uplne vklidu to jezdilo i bez nej na samospad a nebylo to poznat.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 08:53 | Nahoru | #6

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )


Ve škole nás učily že je to právě kvůli tomu že spodek nádrže je níž než karbce a samospádem by to nenateklo. A kvůli náporovému sánu to určitě není podle mě. Spousta motorek s čerpadlem nápor nemá. Třeba moje ZXR má čerpadlo, ale ne náporové sání. Dál třeba starý Fazer, SV, XTZ750, Africa, spousta čtyřkolek i sněžné skútry mají podávací čerpadla a určitě nemají náporové sání, na sněžném skútru by to bylo asi k ničemu
Ale zajímavé je že třeba Fireblade 98-99 čerpadlo nemá, jde to normálně samospádem, nádrž je nad karbcema tak není problém. Ale straší Fireblady čerpadlo měli, přitom rám, nádrž, karbce, motor je skoro identické a ve stejné poloze, tak to by mě třeba zajímalo proč to tak je?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor


TOPlist