1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
Vítězslav_Máří píše: Piwell: Jinak teda u těch dvou posledních byl požadavek hlavně ten, aby byl otypovanej na 130 km/h.
Nechci ti brát iluze,už se to tu někde loni řešilo,ale dopraní zákon jasně říká,že souprava dvou vozidel ( automobil a vozík ) stejně nesmějí jet větší rychlostí jak 80 km/hod.
Já sám mám vlek bržděný s nosností 1200kg.Bohužel tento vozík smí táhnout jen řidič s "E" . Což mne nevadí nemám jen "D" . Má větší ložnou plochu a a kola "14" takže paráda. Výrobce je nějaký Germán.Jen jsem musel vyměnit jednou světla,protože tu je blbý železniční přejezd a škrtnul jsem si. Světla,které tam měl výrobce se nesehnali,tak česká klasika a super.
Píšeš tu celkem bludy:
To s tou 80tkou rozhodně není pravda, alespoň ne v Čechách!
Tvůj vlek klidně můžu táhnout za autem aniž bych měl oprávnění B+E!
Naposledy editováno 20.04.2017 10:08:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
AveKT píše: Píšeš tu celkem bludy:
To s tou 80tkou rozhodně není pravda, alespoň ne v Čechách!
Tvůj vlek klidně můžu táhnout za autem aniž bych měl oprávnění B+E!
No oni to žádné bludy nejsou. Ta 80 je jasná,je to tam tak,že nesmíš překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla uvedenou. Takže pokud je na vozíku 130 můžeš jet 130 . Ale k tomu oprávnění se pleteš a že nevařím z vody máš tu http://www.ecodrive...1_PrivesneVoziky.pdf . On totiž kolega z práce díky tažení vozíku s nosností 1100 kg přišel na rok o papíry a stálo ho to 25 tis,proto o tom vím. Toto není výmysl ,ale podložená skutečnost.
Edit.Pro pořádek,nemluvím o tažení vleku osobákem,ale autem což je v tomto případě Land Rover s tažným na 2200 kg. S osobákem velikosti Octavie by jsi to asi táhnout mohl.
Naposledy editováno 20.04.2017 20:29:32