1 reakcí na tento příspěvek Doklady na přívěsný vozík
Jinak k tý repasi - před mnoha lety jsem taky sháněl levnej starej vozejk. Nakonec za 500,- s propadlou STK, ale s živejma papírama, od vzdálenějšího příbuznýho. Byl to malej hajzlík myslim 100x160 cm na 8" kolečkách. STK bych s nim neprolezl, tak šel téměř komplet zrepasovat. Opravit, upravit (navařit oka na kurty), natřít, nová podlaha (voděodolná překližka), nový dřevěný sajtny, světla, elektrika, kabely, ložiska, blatníky atp. Nebyla nová čuba, nebyly pneu a listový pera. Jinak snad všechno. A když nepočítám barvy atp. tak mě to nakonec vyšlo přes 4000,- Nakonec byl ale nevyhovující - malej, 70km/h v TP (nesměl na dálnici) a tak jsem ho prodal a koupil levnej Agados. Celkem mi to i stačilo, ale po letech jsem chtěl větší a lepší tak jsem si udělal radost.
Edit: Jinak teda u těch dvou posledních byl požadavek hlavně ten, aby byl otypovanej na 130 km/h.
Naposledy editováno 19.04.2017 20:09:45
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
Nechci ti brát iluze,už se to tu někde loni řešilo,ale dopraní zákon jasně říká,že souprava dvou vozidel ( automobil a vozík ) stejně nesmějí jet větší rychlostí jak 80 km/hod.
Já sám mám vlek bržděný s nosností 1200kg.Bohužel tento vozík smí táhnout jen řidič s "E" . Což mne nevadí nemám jen "D" . Má větší ložnou plochu a a kola "14" takže paráda. Výrobce je nějaký Germán.Jen jsem musel vyměnit jednou světla,protože tu je blbý železniční přejezd a škrtnul jsem si. Světla,které tam měl výrobce se nesehnali,tak česká klasika a super.
Naposledy editováno 19.04.2017 22:10:00