bmw_r1300gs_cartec





Téma: Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.
6.4.2017 v 07:47
Zdravim kluci, chtěl bych se s Vámi podělit o seriál z mého loňského putování. Možná, že už ho někdo z Vás viděl, tak případně se omlouvám. Neberte to jako vychloubání nebo vytahování se, spíš pro některé z Vás jako inspiraci či potřebné informace o různých situacích a místech na Váš další výlet. Doufam, že se seriál bude líbit. Případné klady, dotazy či kritiku můžete psát sem, zkusím případně něco zodpovědět kdyby náhodou. Díky a užijte si seriál

Trailer


1. Díl


2. Díl


3. Díl


4. Díl


5. Díl

1 reakcí na tento příspěvek Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 09:36 | Nahoru | #1
Si tak říkám, že když chce někdo povznést technický stav u silniční motorky, tak tam napíše, že nikdy nebyla na okruhu.
U Stromka by se hodilo napsat, že nikdy nebyl na Magadanu a ani se o to nepokousel

Ten ram jsi pak nejak resil svarovanin, nebo dal novej, nebo poslal Stromka do kopriv?

Naposledy editováno 07.04.2017 09:39:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na mašině na Magadan pro inspiraci dalších.

7.4.2017 v 13:15 | Nahoru | #2
Jarrinn> Jojo, rám jsem nechal u nás v čechach pořádně zavařit a udělali se výztuhy takovýma plátama v tich slabých místech a drží to opravdu pěkně. Cena 3000 Kč. Motorka jezdí normálně dál. Udělal jsem klasickej servis po příjezdu, zase ložiska, desky, filtry, olej a jezdí to dál. Mam jen tuhle mašinu, takže na ní jezdim i tady do práce, do krámu všude no. Na druhou mašinu nejsou prachy, musí se vydělávat jen na ježdění. Mimo to jen k technickýmu stavu ještě. Svíčky jsem měnil až po 105 tis. km pro sychr, olej pokaždé až po 10 tisících (přejíždim o 4 tisíce km) Rozvoďák se udělal taky při 105 tis.km a napínák zhruba kousek za polovinou. Spojka sem taky dělal při 105km a to pořád fungovala, ale chtěl jsem mít jistotu. Tlumič zadní se taky udělal, respektive pořád tlumil, ale taky jsem chtěl mít jistotu, tak jsem sehnal z bouračky a vyměnil ho. Jinak to všehno funguje na výbornou, žárovky původní až jen na SPZ praskla, jinak všechny původní, párkrát praskla hlavní pojistka od přívodu k baterii. A jednou za čas sešteluju polohu škrtících klapek, jinak to všechno funguje a nikdy s tim nebyl problém a vždycky jsem dojel domů Příští rok, to musí zase vydržet, jen občas už při ostřejší jízdě začíná brát olej, tak uvidíme jak pořešim nebo nebudu řešit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 1 Včera v 15:31 DanielVaradero
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist