globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita svicek brisk
31.3.2017 v 20:19
V lonskem roce jsem daval pomerne casto svicky brisk, neulejvaj se a maj pomerne vyhodnou cenu, takze i zakaznici to kvitujou...ALE.
2 svicky se me rozpadly viz obrazek (ta co je na obrazku nema najeto skoro nic, odhadem 1500 km na LC4.
Vicero svicek me prislo s ohnutou elektrodou, takze este ze se koukam jak svicka vypada, jinak bych to taky mohl rovnou rozebirat znovu.
Takze otazka: deje se vam neco podobnyho nebo jenom ja mam smulu ? U NGK ani Densa se me to nikdy nestalo.







Blokovaní uživatelé: felixxx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 16:10 | Nahoru | #211

gugo píše: Marfy.VFR> to zalezi co mas za motorky. kdyz mas strikacku tak ji jen tak neulejes. Takze to nepoznas. U jednobuchu, kterej nahazujes nohou, pomerne casto.


Krom MZ a Jawy samý čtyřválcový karby. Stříkačku ani nechci.

Apropos, nechceš už to konečně uzavřít? Každej si udělá názor svůj. Stejně to nikam nevede, akorát se dohadujete, jako malý děcka.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 16:21 | Nahoru | #212
Ty kvávo, tahle diskuse, to je materiál....

Zatím žádnou špatnou zkušenost se svíčkami Brisk nemám, ale nejsem servis, takže jich zase tolik nedělám, nemělním je každý jaro jako někteří jiní, ale měním je, když motory špatně startují. Měl jsem kdysi problém s NGK, ulejvaly se, přešel jsem na Denso (u motorky na neděli) a problém zmizel, u ostatních motorek výrobce (čehokoliv) neřeším, jsem značkově promiskuitní.

K diskusi.

Evidentně je přísně zakázáno říkat o tuzemských výrobcích, že občas nutně nemusí být high-end a občas se jich týkají problémy. Už jsem osobně takhle narazil mockrát. Protože se pak strhne ohromnej řev, jak je chyba vždy v něčem jiným než v tom konkrétním tuzemským výrobku. A je úplně jedno, jestli je to Škoda, Jawa, Brisk, CZUB, S&B, STV, Tatra, Mogul, vsjo ravno.

Než začnete zapalovat louče a brousit vidle, dost často užívám, vlastním nebo jsem užíval, vlastnil výrobky firem jako Škoda, Jawa, Mogul, S&B, STV, CZUB, Brisk, atd. a často jsem s nimi byl spokojený.

Naposledy editováno 08.04.2017 16:22:29

(reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 18:28 | Nahoru | #213
Marfy.VFR> Tak ja to vlakno kvuli necemu oteviral, je to technicke vlakno a kvuli tomu ze se najde jeden blbec kterej si asi vyleje palici a pak placa nesmysle , ho zavirat nechci. Ale uz jsem to vyresil a je pokoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 19:24 | Nahoru | #214
Dráťa> Ja budu s radosti podporovat ceskou firmu, ostatne je to jeden z duvodu proc jsem ty svicky daval. Ale vzhledem k tem problemum (co meli o ostatni) na to kaslu.
Brisk by mel zaradit nejakou kontrolu kvality.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 20:27 | Nahoru | #215
gugo> Takový věci, jako že by Brisk měl zlepšit výstupní kontrolu, takový věci prostě nemůžeš říkat. Znovu přijde Petrumr II. a bude další kolo

(reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 20:37 | Nahoru | #216

Dráťa píše: gugo> Takový věci, jako že by Brisk měl zlepšit výstupní kontrolu, takový věci prostě nemůžeš říkat. Znovu přijde Petrumr II. a bude další kolo



Myslim, ze NEEEEEEEEEEEEEEE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 21:22 | Nahoru | #217

gugo píše: bushman7> kterej typ je od brisku drazsi nez denso ?



Denso a Brisk , Brisk je teda nějaký silver racing, Denso je alternativa k NGK, kterou mám přímo v manuálu od výrobce.

(reakce na) Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 21:44 | Nahoru | #218
bushman7> to nejni uplne bezna svicka ne ?? Alespon podle nazvu jsem to jeste do niceho nedaval.

Kvalita svicek brisk

8.4.2017 v 21:56 | Nahoru | #219
Nevím, u mojí babičky je to naprosto běžná svíčka , buď NGK CR9E (měl jsem původně v moto i v druhém motoru, co jsem kupoval) nebo DENSO U27ESR-N jak praví manuál, NGK jsem jezdil doteď, ale měl jsem trochu problémy s uchcáváním, tak jsem chtěl zkusit vychvalovaný Brisk, no nic...

Naposledy editováno 08.04.2017 21:57:14

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 10:48 | Nahoru | #220

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 11:14 | Nahoru | #221
dewwil> tvl ale nepouzili momentak...takze tepelny mosty a vis jak.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 11:48 | Nahoru | #222
Dewwil zapomel zminit jak jsem se kvůli briskum ve faktorce budil pul roku odkopanej.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 11:55 | Nahoru | #223
Milosek.m> Já s nimi v TLR neměl problém, ale už je taky nedávám. Preferuju Densa. Ale ty jsi měl nějak vyčochtaný fajfky co pamatuju a pak jsem si to od tebe půjčil a taky byl výpadek na zadní fajfce, tak jsem se jal to opravit a 5 vteřin jsem tančil breakdance, když jsem zkoumal kde je chyba, prostřelená fajfka

(reakce na) Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 12:00 | Nahoru | #224
dewwil> kdysi kdyz jsem byl jeste mlady chlapec tak jsem si zajizdy na simsonu upravoval fajfku za jizdy.....au to byl breakdance

(reakce na) Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 12:09 | Nahoru | #225

gugo píše: dewwil> tvl ale nepouzili momentak...takze tepelny mosty a vis jak.

Já si taky myslím, že maj kolísavou kvalitu. Jak jsem psal mě fungovaly super, ale je to 5-6 let zpátky, bráchovi na RSV Factory nefungovaly, takže od tý doby je nedávám. Já zkoušel i ty s kluznou jiskrou 360° a taky bez problému, ale třeba Pepovo TL1200R na ně jen párkrát prdlo do laufů tak tam musely jít NGK...

Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 13:50 | Nahoru | #226
Jak tu všichni tvrdí o ulejvání NGK. Ja jezdím ngk ve všem co mám a ještě se mi jí ulejt nepodařilo. Nejvíc asi dostává(na ulití) v simáloj, kde jsem experimentoval s různýma karburátorama natryskováním atp. po úpravě válce na klapkové sání a všechno vydržela a pořád jezdí. Dále v kawě drží bez problému, ale tam to neberu jako nejakej super výkon, když je to vstřikování. Dále v karbcovej Hsq, která lítá vzhůru nohama atp, takže ulití není nic nenormálního. Teď jsem ji z preventivních důvodu měnil po 130mth a jela by furt. btw manual říká výměnu po 30mth. Takže já jsem s NGK spokojený.

Ale některý zde uvedený vady u brisku jako vysypanej izolator do válce atp. je docela šílený. Zajímalo by mě jestli by šlo nějak soudně vymáhat opravu škod, ale asi by se to obtížně prokazovalo, takže zase nezbývá nic jiného než sklopit hlavu a opravit ze svého.

(reakce na) Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 14:39 | Nahoru | #227

felixxx píše: Maxipes_Fík> s největší pravděpodobností byla svíčka špatně utažena, porušen tepelný most, teplo pak leze nahoru do svíčřky, svorník je pak tepelně namáhán a jakoby se vydrolí z izolátoru, nechytej mě prosím za slovo, tak nějak mi to napsali z brisku před dvaceti lety, mí podání může být nepřesné,

hod si auto kelly ešop, třeba feldu, najdí svíčku brisk a dole kvikni na důležité informace, tam máš fotku jak se dá velkým utažením porušit správný odvod tepla, poškodit svíčku i motor

něco podobného jako když do suché desky zatlučeš nový hřebík a dáš ho na slunce za pár let ti vyleze ven



Nechytám Tě za slovo, pochopil jsem, že jde o citaci vyjádření Brisku. Svíčka rozhodně nebyla špatně utažena, montoval jsem je osobně a byly to svíčky z plechovým těsněním, závitem M14x1,25 a ty, pokud se nepletu se utahují při první montáži o půl až 2/3 otáčky po dosednutí na těsnící kroužek (je to namalováno na krabičce se svíčkou), tak aby se těsnící kroužek splácl, těsnil a přenášel teplo. Ostatní tři svíčky byly utaženy stejně a nerozpadly se, pro mě z toho vyplývá, že firma Brisk vyrábí kromě kvalitních svíček i zmetky, otázka je, kolik procent ty zmetky tvoří.

Kvalita svicek brisk

9.4.2017 v 23:48 | Nahoru | #228
Zvláštní... Já cpu NGK Iridiovky do všeho co máme doma a má to benzínový motor a nikdy žádný problém, a to včetně toho, že moje XJ-6 má v piči teplotní čidlo a neustále přechlastává motor při startu (asi měsíc už - musím startovat pod plynem abych to neutopil, jinak čekám pět minut na uschnutí :D )

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 09:43 | Nahoru | #229
Ohledne ulejvani NGK, me to prislo taky divne, treba to nedelaj vsechny, ale muzu rict ze jsem to nekolikrat zazil. CIm min valcu tim vic se to projevuje. A na vlastni oci jsem videl svicku, ktera jeden den palila a druhej den ne. MEzi tim se akorat ladilo, nic jinyho se sni nedelo.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 09:44 | Nahoru | #230
Ve Straznici zaviraj hospody asi tak ve 12 co ?





(reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 09:49 | Nahoru | #231
gugo> To je diagnóza

Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 09:53 | Nahoru | #232

(reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 10:19 | Nahoru | #233
gugo: Ohledně toho ulívání NGKáček - opravdu se to stává u motorů, které mají velký objem na válec. Takže velké jednobuchy, dvouvály nad litr a podobně. A taky je rozdíl, jestli jsou to svíčky přímo japonské výroby nebo z filiálek po světě. Ty japonské jsou odolnější. Možná proto se zkušenosti lidí tolik liší - je rozdíl o jaký motor se jedná, jestli je to stříkačka nebo karbec a odkud svíčky pocházejí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 13:00 | Nahoru | #234
gugo> Hele a to byl všechno jeden typ Brisků? jako jestli to třeba nebyla vadná série...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 14:00 | Nahoru | #235
Zlesa> Ohledne toho rozpadu: Ne jedna byla z moji motorky a druha si popravde nepamatuju ani co to bylo za stroj, kzdopadne me zustal ten svornik ve fajfce , kdyz jsem se jal menit svicky.
Rozdil mezi vyskytem 1 rok.

Pak me neznamo proc prestaly korektne fungovat svicky na aute (takze jiny) ale tam nebyl zadnej mechanickej problem.

A ty scvaknuty elektrody jdou asi uplne mimo, to je vec co se muze stat pri doprave.

(reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 14:09 | Nahoru | #236
gugo> Me spis jenom zajimalo jestli to byl jeden typ. Nojo tak to bude asi jako s autama vyrobenyma v patek
E: vyskyt jeden rok to mohlo klidne lezet nekde na sklade... Kazdopadne ja jim verit porad ale kdyby se mi tohle stalo tak me to asi nasere to je fakt. Zatim zvazuju jako obranu nakup momentaku

Naposledy editováno 10.04.2017 14:10:56

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 20:28 | Nahoru | #237
Na scvakly elektrody se divam jako prvni,ale jeste jsem to nevidel,ty plastovy krytky nebo papirovy trubicky by ten naraz musely pobrat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 22:43 | Nahoru | #238
banda1250> no ja taky, proto jsem na to prisel driv nez jsem to tam dal. Brisk zadnou ochranu do krabicek nedava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 22:49 | Nahoru | #239
gugo> pravda, nedalo mi to a kouknul jsem do garáže, NGK karton trubička, brisk nemá nic...

(reakce na) Kvalita svicek brisk

10.4.2017 v 22:51 | Nahoru | #240
kokonhead> este lepsi to ma denso, ten ma plastovou ktrubicku, ktera je natom dost pevne nasazena.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist