globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Né a né chytnout
Ahoj,
dodělávám si vlastní elektroinstalaci od základu. Původní po X majitelích byla už jen směs izolepy a skratů. Motorka aktuálně je ve stavu kompletní rekonstrukce takže motor mám sundaný na bedně tak jsme se rozhodl otestovat svoje zapojení. Motor jsem zatím napojil provizorně..... Svíčky hází jiskru, protože vše bylo nějakou dobu na suchu tak jsem rovnou vstříkl palivo na písty aby jsem motor nakopl a mohl se poplácat po ramenech ale ejhle..... Ne a ne to chytnout. Startér sice točí, ale zdá se mi že nějak líně. Baterka nabitá naplno.... Co jsme vypozoroval tak kabel který mi nyní dělá zemnění motoru a je slabšího průřezu je zahřátý až až.... Je možné že díky malému průřezu teče málo proudu do startéru??? Jinak mě zatím nic moc nenapadlo.... Děkuji za každou radu, mohu sem hodit i nějaké foto zapojení popřípadě video co to dělá pokud by to pomohlo.

1 reakcí na tento příspěvek Né a né chytnout

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2017 v 06:45 | Nahoru | #1
No odpověděl sis sám pokud nebude dostatečný průřez nebude to pořádně točit. Zkus někdy startovat auto těmi kabely z hobby marketu. Kabel má centimetr na šířku a ve vnitř tři žilky. Pak přijdeš s pořádným kabelem a auto vrtí jak blbé.

(reakce na) Né a né chytnout

31.3.2017 v 19:29 | Nahoru | #2
Macomen0> Jsem samouk takže se radši ptám jestli moje rozbory problému dávají smysl😁. Dám tam pořádnej kabel a uvidím jak to půjde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdový píst drží jak helvétská vír... Suzuki GS 450 T Rinoloire 21 25.6.2016 v 12:05 Tally-ho
Gumy na youngtimera-staré označení Suzuki GS 450 L, Suzuki GS 450E, Suzuki GS 450 S, Su... Hippieguy 1 10.3.2015 v 20:22 gugo


TOPlist