Naposledy editováno 21.02.2008 12:29:59
2 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
jsi si to měl nejdriv nekam dovezt ukazat jestli to je vubec tohle....aby jsi to nevymenil vsechno a nedelalo to stejný...
Já ti neporadím protože já zadřel 2x a ještě k tomu 2T a vždycky natvrdo...
Ostatne ta Husca ma nakopavacku ne?...
... na stary Jawe jsem ubytek komprese poznal jednoduse na nakopavacce, u 900 Scramblera kde mam uz jen starter jsem v p.ci. Jinak pridirani motoru se da poznat podle zvuku, rika se tomu "zvoneni" takovej typyckej kovovej zvuk... , ten asi na Utube nemaj..
...jinak taky muzes mit podpalenej ventil, bez rozebrani to ale nepoznas..
...pridrenej pist poznas odle rozlesteny az drazkovy stopy, vetsinou na jedny strane valce/pistu.. ale to asi vis..
Naposledy editováno 02.03.2008 11:24:58
...jakmile se to zacne pridirat tak je lepsi to zastavit, nechat vychladnout, a pokud je clovek nekde v pr..li tak na tom v klidu dojet, hlavne to nedokurvit za kazdou cenu...
1 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
Palec_caferacer>To je prdel generálka po internetu
jsi si to měl nejdriv nekam dovezt ukazat jestli to je vubec tohle....aby jsi to nevymenil vsechno a nedelalo to stejný...
Já ti neporadím protože já zadřel 2x a ještě k tomu 2T a vždycky natvrdo...
generálka po netu,to sou ale dneska věci lol
1 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
1 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
Bez stahováku se asi nehneš.
1 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
http://old.motorkari...ewtopic.php?id=27859
jinak, nezlob se, ale rozebirat motor jen tak je imho picovina, takze opravdu nejdriv vem merak, zasroubuj ho do svicky, a zmer kompresi, nemusis nic tlacit, staci zmacknout tlacitko starteru :)
1 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
tommy410> ja tu matku povolil bez problemu za par vterin vzduchem, ale fakt nepamatuju na kterou stranu, nicmene logicke je kdyby mela zavit obycejny (aby se utahoval proti smeru otaceni motoru na teto strane). K tomu meraku - no, muzes ho koupit tak za 800 stovek, jen si nech vyrobit redukci do svickoveho zavitu (auta maj vetsi). Porad je to lepsi nez kuchat motor aniz vis ze mu neco je.
1 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
2 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
Takže dle popisu si to přidřený nemohl mít ani náhodou
3 reakcí na tento příspěvek Ze by pridreny
Dingo>Značit nic nemusí, značky tam už sou Motorbikesh, nekecáš takhle náhodou s tím rozebíráním? Protože kdybys v tom motoru byl, tak bys ty značky viděl.
Přesně to že tam sou značky vím i já i když 4takta nemám ale dělal sem rozvody na autě a tam sou taky značky.