globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?
Kdo má motorku (nejen chopper a cruiser) s nájezdem přes 100 000kilometrů a jak se motorka chová?
Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát ?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji poznal už musela mít hodně přes 100tisíc(na tachu samo nee )a šlapala jak víno...A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...
Všude je plno motorek s nájezdem kolem 30 000km ...
Zajímalo by mě kolik má kdo přes 100 000 najeto?Na jakým motoru?jak se to chová?
Případně v kolikati kdo "dělal" motor?
Jen mě to tak zajímá! Ode všad slyším jenom:" to najede mraky"!Kolik to je?
Předchozí
1 2 3
Následující

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 4.3.2018 v 15:30 | Nahoru | #61
Mám Rudu Kinga 1450 rok 2006 na tacho 60000 mil/96000km 2 majitel v ČR,dovoz z emeriky a nevím jestli byl stáčený.Spotřeba oleje výměma/výměna 5000 mil 0.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2018 v 21:58 | Nahoru | #62
Ono těch 50kkm/smrt je stejné jako u aut kdy si všichni myslí, že jak libovolně staré auto má 100-150kkm tak umře taky....

Bez ostychu jsem si koupil auto s bezmála 200kkm, běžný nájezd soukromého povozu za 10-15let....

Bez ostychu jsem koupil motorku s +-70kkm na tachu - vzhledem k tomu že byla zválená, takže tachometr je možná z kdovíjakého kusu a ostatní jezdci stejného stroje
na ventily ještě kolem 100kkm zpravidla sahat nemuseli a tahle už seřízení potřebovala (malé vůle na sání), tak netuším kolik má.. jestli 170kkm, nebo něco mezi?
Je mně to jedno, funguje to normálně a dokud to fungovat bude, tak to budu používat.

Na předešlé jsem se dopracoval k cca 200kkm, protože skoro kilo měla při nákupu, v motoru bylo hrabáno vícekrát (holt menší dvoutakt co se honí jak nadmutá koza..) já na tom za 15 let najezdil další zhruba kilo, ale na kýbl pístů a ložisek.. frekvence oprav se postupně zvyšovala, tak jsem to naposled opravil a prodal...

Kolik má najeto smolík netuším, když už 30 let nepočítá kilometry.. jen u Roadstera to vím jistě, ale ten má ujeto málo, protože ten je na semeno....

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2018 v 18:31 | Nahoru | #63
80 000 je akurát po zábehu , tento majiteľ uvádza o čosi viac .

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 08:54 | Nahoru | #64
Ja mám 120tis km, CB750 1997.
Alebo možno 220tis km, neviem. Ale ten motor má za sebou fakt slušnú opravu, viď denník.

Podobne ako pech som kúpil motorku so 70+tis km na tacho. Vyzerala v pohode, veď čo pri takej obhliadke pri kúpe zistíš? Ide to? Ide. Brzdí to? Brzdí. Vyzerá to byť zlepené z troch kusov? Nie. Dokonca aj servisná knižka z Hondy (čo mohol tiež hockto sfalšovať, viem). Tak čo, kupujem.

Ale bezproblémová teda nebola. Alebo vlastne bola, ona ma nikde nikdy nenechala, hneď po kúpe som otočil Chorvátsko, ďalší rok Albánsko.
Potom v servise sme sa začali zaujímať, že prečo sa nedá nastaviť synchronizácia + sem tam mi vypadávali rýchlosti a už to šlo - ventily, krúžky, oprava prevodovky... atď. V denníku je to podrobne popísané.
Ale som spokojný aj tak, vyšlo ma to celé možno 4000€ (kúpna cena + oprava + výmeny nejakých dielov), ale mám motorku, ktorej stav viem aký je, takže pohoda.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 19:22 | Nahoru | #65
165 000km GS 1150 adv. Pořád bez žádného problému ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2018 v 23:30 | Nahoru | #66

titus píše: fatman> To jako borec najel každej rok 36000km, no nevím?



Proč ne? 25 až 30 tis ročně jsem dával pravidelně v dobrých časech.
Pokud na motorce třičtvrtě roku denně jezdíš do práce, každý druhý týden jedeš na nějakou akci přes půl republiky a jednou-dvakrát ročně dovolená na motorce v zahraničí (5000km za 2 týdny), tak na konci roku těch 30 máš.

Teď jako fotřík s malýma dětma na tu dobu vzpomínám. Na motorce jezdím už jen do práce a jsem rád za desítku ročně.
Pokud se někdo nepokouší o rodinu a žije jen motorkama, půl mega najede snadno klidně za 10 let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2018 v 18:33 | Nahoru | #67

titus píše: Deadman> Já ti to neberu, ale vychází to každej rok těch 36000km na 13let v tahu.
A co jsi tu vypsal za aktivity, tak mě ukaž člověka co má tolik času a lovů. Dnes je to tak, že máš prachy a nemáš čas, nebo naopak.



Hele já co jsem bez baby, tak mam oboje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2018 v 19:00 | Nahoru | #68
titus> smrdim tímhle a od 16.4. co mám STk jsem nakroutil necelé 3tis.km

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2018 v 19:27 | Nahoru | #69
Tak já jsem v půlce, ale zatím 3sezóny+2měsíce

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2018 v 19:36 | Nahoru | #70

fatman píše: A kolik na ní máš celkově?Ty taky jezdíš dost ne ?



Od 7/2007 kdy jsem jí kupoval s nulou je tam teď 76tis.km..
Jezdím méně než bych chtěl, ale letos bych dal rád 15tis., tak uvidíme

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2018 v 09:46 | Nahoru | #71
Je zajimave sledovat,kolik motorek ma tolik kilaku najeto;)a v inzeratech jen 30tis;)) a podobne,i na okruhu nejete;)) muj Autobus Gsxr K2 uz 131tis.km a slape jak vino.zere jen pneu,benzin a desky;)servis pravidelny,dle potreby-rovodak,ventily,Olej-castrol 10w50.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2018 v 08:18 | Nahoru | #72
Moje XJ600 uz je taky opet zanovni motorkou Porad slape jak ma. V 70tis. sem menil rozvodak a nekdy v 60 tis. spojku. Ale to nebylo treba. Stacilo vymenit jen pruziny. Blbec sem nakoupil dily a az pak to rozdelal.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2018 v 10:37 | Nahoru | #73
Ve čvrtek jsem vyrazil na výlet, v neděli se vrátil a koukám že tam přibylo 1700km..
Cestou dom jsem neodolal a vyfotil šťastné sedmičky

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2018 v 12:06 | Nahoru | #74
Můj Ruda King předevčírem na Kokavě nad Rimavicou."Skoro" 100000km

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2018 v 23:46 | Nahoru | #75
Tak moje 1150 GS má aktuálně po návratu z Rumunska 136931 km a jediný co potřebuje, je kontrolovat a dolívat olej.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 24.7.2018 v 13:09 | Nahoru | #76
1150 Adv 168xxxkm

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 24.7.2018 v 13:15 | Nahoru | #77
Můj GW 1100 Naked - alias F4C

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.10.2018 v 15:19 | Nahoru | #78
Moje stroje:
BMW R 1100 GS, najeto přes 120 000 km. Někdy v 50 000 km odešlo jedno z ložisek v převodovce, nechal jsem vyměnit spolu s gufery všechny plus velké ložisko na koncovém převodu. Pak ještě odešel náhon tachometru. Jinak jen běžná údržba plus spotřební materiál. Přední kotouče jsem měnil letos kvůli "vybitým" čepům plovoucího uložení.

Jawa 350/640, najeto přes 100 000 km. Má vyměněný tachometr, který se měnil někde kolem 60 000 km, na novém přes 40 000 km. Měnil jsem gufero pod zapalováním už při koupi, pak už jen ložiska v kolech a běžný spotřebák plus údržba. Motor už byl půlen, ale co se dělalo to nevím.

Stáčet při případném prodeji určitě nebudu. Mimochodem, taky jsem koukal, že už bazary nabízejí i motorky s vyšším stavem km a zdokladovaným servisem, místo toho, aby to stočili a doklady vyhodili.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2018 v 17:08 | Nahoru | #79
Moto Guzzi Norge - 200 000 km



Naposledy editováno 23.10.2018 17:11:34

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2019 v 23:15 | Nahoru | #80
ČUS.Jako mesenger+civil jsem najel kolem 350 000km na jednostopu.Spousta toho nemělo tachometr. Vybavuju si Simson 50 12V od nového 25000km Ve 24000km převodovka total kaput.Pak ukradeno.Následovala ČZ 175/477 ´69 Oil master koupena s 14000km???? na tacho a 33 roků stáří.v 50 000 píst bez komprese celý černý na povrchu a lítal ve válci jak nudle v bandě.Motorka najela určitě přes 100000km ale už bylo vyměněný 50% motorky.Jenže to je Praha 150km denně. Pak jsem měl novou Kawasaki W 650. Hned u nové prasknul zadní blatník.Poddimenzované. V 33000km řetěz a kolečko Dávaný řetěz ČZ.V 50 tis.přešoupaný spojkový lanko(kurýr/Praha) přelámali se vodiče ve svazku u krku řízení vedoucí do spínačky. V 55000km se přidřel píst.Výměna+ojniční lágry.Vymrdal se boční stojánek a musel jsem ho dát pryč.V 65000 vysypané ložisko v předním kole-následek ježdění ve vodé-brody,záplavy. V 75000km seřízení ventilů.Flexou zabroušený brzdový kotouč-byl totálně vybržděný. 100000km třetí řetěz+kolečko japan.120 000km čtvrtý řetěz. 125 000km druhá a největší závada uklepalo se zavěšení jehly v šoupátku karburátoru,motor se ulil a šel na jeden válec.trvalo mi to půl sezony než jsem na závadu přišel.Následkem toho jsem dával jiné svíčky.Byly původní.130 000km opraven boční stojánek a zadní blatník. vychcané zadní tlumiče.Původní brzdové čelisti,spojka , AIRfilter.Destičky asi 7x měněny.Olej brala ,řekněme 0,4lt/1000km BMW F 650 GS stav tacho 77000km.Při koupi 46000km,ale podle mě stočená aspoň o 20tis. bez závad.Začla klouzat spojka.Mezi tím,asi před 5 lety koupena Honda SH 150 se stavem 29tis.km.se serviskou.Stav dnes 105 000km měněn náhon rychloměru včetně převodníku v90 000km,indukční cívka ve 104tis.(v Zimě v soli??,řemen variátoru 60 000km je tam dodnes...

Naposledy editováno 08.02.2019 23:34:19

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2019 v 01:45 | Nahoru | #81
Mel jsem Hondu GL 1100 gold wing někde z roku 81 najeto asi 220 a běžela.. trošku hluk z motoru už slyšet byl ale jezdila měl jsem ji chvíli tk nevím co dalsi majtel... ale mám ted HD Road King s asi 68 tis mil a ted zlobí dobíjení ale to je po roce první problém ... jinak motoru se zatím nebojím vypadá že ješte něco naběhá...

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 25.7.2019 v 15:30 | Nahoru | #82
Tak nějak to stále přibývá ...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... Mufiozo 291 24.8.2023 v 14:17 -HAD-
Technické údaje do TP Harley Davidson FLHRC Road King Classic Strejdaradim 8 31.10.2019 v 18:46 Strejdaradim
Spotreba Road king flhrci Harley Davidson FLHRC Road King Classic sisko 14 5.3.2019 v 02:03 hondaman1
Český manuál Harley Davidson FLHRC Road King Classic Ňumis 20 26.10.2018 v 06:12 Ňumis
Umisteni spz road king Harley Davidson FLHRC Road King Classic Dykouš48 9 9.5.2018 v 20:45 Dykouš48


TOPlist