globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?
Kdo má motorku (nejen chopper a cruiser) s nájezdem přes 100 000kilometrů a jak se motorka chová?
Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát ?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji poznal už musela mít hodně přes 100tisíc(na tachu samo nee )a šlapala jak víno...A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...
Všude je plno motorek s nájezdem kolem 30 000km ...
Zajímalo by mě kolik má kdo přes 100 000 najeto?Na jakým motoru?jak se to chová?
Případně v kolikati kdo "dělal" motor?
Jen mě to tak zajímá! Ode všad slyším jenom:" to najede mraky"!Kolik to je?
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 16:16 | Nahoru | #1
Prodal jsem loni Vfr800 99tku se 116t km....kolik ve skutečnosti ...možná i víc, netuším. Podložky v limitu, rozvod nesmrtelný. Krom komplet nové spojky a i tam stačilo vyměnit jen pružiny plus regulátor a stator nic....vše šlapalo

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 16:25 | Nahoru | #2
Na GS mám 104tis. Funguje skvěle.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 16:28 | Nahoru | #3





Na tohle si vždycky vzpomenu když se někdo začne bavit jak je motorka s 50 t. na odpis

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 16:54 | Nahoru | #4
Na XJ mám necelých 130 tis. (takže na tachometru 30 tis. ) a funguje to bez jakýchkoliv problémů. Kromě ventilových podložek, rozvoďáku a spojkových pružin se v motoru žádný díl neměnil. Koupil sem ju zánovní, měla najeto 4 tis...

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 16:55 | Nahoru | #5
Prodával jsem motorku s najetejma 132 tis. km... Véčkový 750.

Nebral olej, výkon v pohodě. Za celou dobu se na něm nedělalo nic než pravidelný servis.
Ve 110 tis. preventivně napínáky a ve 120 tis. se vyměnila spojka...

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 17:03 | Nahoru | #6
Otec má BMW K 750 RT najeto 76 000 Mil a stále bez problému

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 17:08 | Nahoru | #7
Hele jistý to nemám, ale podle všech indicií má přes 100t nalítáno můj virgl 1100, tacháč je velmi pravděpodobně již přetočenej. Stočená je každopádně a to o dost. Já s ní nedělám nic, než běžnej spotřebák - náplně a gumy. Motorka jezdí naprosto v pohodě, blblo mi řazení ale dělalo to pokurvený táhlo od šaltpáky a kloubek. Jinak vlastně nic, nefunkční hladový oko jsem způsobil já vlastní blbostí - to se nepočítá.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 17:11 | Nahoru | #8
Ja mam HD s EVOm a na tachaci ma tusim 56...
Ale kukal som na ten ramik a vyzera byt ze sa s tym uz niekto hral...
Tak ma asi 86...96,
Ale vyzera tak na 76

Vzdy ked to nastartujem a dam si ucho az tesne k zdvihacim tyckam,tak tam nieco skrabe ako keby si bral nieco hoblikom...
Strasny zvuk..
Ale furt to slape,olej nezere....

Mozno uz ma aj 106....

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 17:37 | Nahoru | #9

Gahan37 píše: Prodal jsem loni Vfr800 99tku se 116t km....kolik ve skutečnosti ...možná i víc, netuším. Podložky v limitu, rozvod nesmrtelný. Krom komplet nové spojky a i tam stačilo vyměnit jen pružiny plus regulátor a stator nic....vše šlapalo


U mě to bylo jako přes kopirák, jen já jsem tam měl asi 90000 km a stator byl puvodní.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 18:20 | Nahoru | #10
Už jsem to sem někam dával..... ,

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 18:41 | Nahoru | #11
Na monsteru 600 140 000 km . Měnilo se lanko plynu a jedno gufero mírně soplilo, baterie původní.jinak bez problémů



100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 18:41 | Nahoru | #12
Já mám 123 000km, zatím jen běžná údržba, Drag Star 1100.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 18:42 | Nahoru | #13
VTR 1000F 113 kkm, původní spojka, kotouče. 2 x výměna ložiska v krku, 2 x v předním a 1x v zadním kole, 2 x řetězovka

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 18:59 | Nahoru | #14
Hondu ShadowVT500 když jsem prodával měla 126000km,Marauder 103000km,ty motory vydrží hodně,až na pár detailů stejné motory jako v autě a tam 100000km nikdo neřeší.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 19:32 | Nahoru | #15
Hondu CB 650 som kúpil s 95 tisíc, dovezená z Nemecka, predával som so 135 tisíc. Brala olej a to dosť(liter na cca 700km), nový majiteľ vymenil guferá a žrať prestala. Ináč žiadny problém.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 19:46 | Nahoru | #16
Já mám 140000 Suzuki DL 650, je to 2007 a vše bez problému. Jen servis předepsaný výrobcem.
Nezničitelná rozpočtovka

http://www.motorkari.cz/tema/?t=174288

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 20:13 | Nahoru | #17
Ja jsem pred x lety prodával cbr 1000f a melo asi 93tis a ted mam SV 1000 a mam asi 113 a uplne bez problemu... Doufam, ze dam pres dve kila.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 20:14 | Nahoru | #18
Otec..... Virago 535 96 od novoty..najeto 167tkm ,měněny jenom pružinky na spojce, membrány ,ložisko v krku a 2x uhlíky ve startéru....rozvody už jsou na výměnu

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 20:51 | Nahoru | #19
Bejvalý TL1000R jsem prodal se 184tkm a nějaký drobný, měnil se jen spotřebák, svíce, oil, sem tam cca 2 x ventily kontrola a seřízení, 3x lamely, jednou plechy, vše od 50 tkm najeto s K&N vzd. filtrem a origo jednotkou laděnou přes YoshBox a G-pack pro změnu pal. map na první tři kvalty a full exhaust systém od Shark. Motor šel jak víno...

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 20:58 | Nahoru | #20
Vtr 1000F 97r 120tisic natoz jak se kni driv chovaly furt po zadnim atd tak motor slape na jedničku

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2017 v 21:03 | Nahoru | #21
Moje SV650 má na tachometru 68300, ale je 100% stočená. Myslím že těch 100 000 už má taky za sebou. A šlape jak víno.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 07:39 | Nahoru | #22
100 tkm (resp. 62,5 t mil) mi tam naskočí až letos. Takže jsem vlastně benjamínek, mlčim a šoupu nohama. Co jsem nerozflákal sám, to se neposralo. Vyjma rosícího chladiče, což pořešily zavařený hliníkový úchyty na prsou. Už od pořízení mi to teda kurevsky žere benzín a gumy, to jako jo.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 11:56 | Nahoru | #23
Momentálně mám na eRku 104 000 km a když jsem měřil kompresi tak mám hodnoty nového motoru

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 14:04 | Nahoru | #24

fatman píše: Tak se veřejně pochlub !


Mám ju funglofku

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 14:29 | Nahoru | #25
prodal jsem inazumu 12 měla 125 tis,na tacho bylo jen 25 protože šel znova,kupec si jí odvezl s tím pocitem

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 17:12 | Nahoru | #26
DR 750 Big jsem prodaval s necelyma 90 000km a krom spotreby oleje cca 1l/1000 km jsem neresil nic. Puvodni pist, jen rozvodak jsem menil, ale hluk to nezmensilo tak asi potreba nebyl A tipuju ze uz byl tak o 30-50 tisic stocenej kdyz jsem ho kupoval...

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 17:33 | Nahoru | #27

fatman píše: Věděl jsem akorát o tom Varaderu a dewwilově TLku, ale kolik mělo skutečně jsem nevěděl...
Ještě se tu objevuje GS 650 Dakar(130tis.km?), ale kdybych já si vzpoměl, kdo ji má ...



je tady uživatel Boro78 který prodal Transalp 700 s cca 105 tis. Vím, že motoricky byl bez vady. Taky jsem tady na foru viděl XTZ 660 se 130 tis, je v top registracích.
Já jsem měl TA 600 r. 91 pří prodejí měl 80t (jestli to bylo někdy stočený nevím, ale je to možný) na 75t jsem dělal rozvody, když jsem si to v servisu přebíral a kecal s mechanikem, tak říkal že tomu nic není a že za dalších 70t by udělal rozvody znova. Bral si tak 2dcl na 1000km.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2017 v 17:37 | Nahoru | #28

fatman píše:
Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji znal, už musela mít hodně přes 100 tisíc (na tachu samo nee) a šlapala jak víno... A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...


Souhlas.

A snad tady nikoho z diskutérů nepohorším vložením nízkootáčkové "rozpočtovky". Když přišla v roce 2012 na trh, stála u nás 135/150 tisíc Kč (Honda NC700S/700x), a přitom se jedná o čistokrevnou gejšu (Made in Japan):

13.4.2014 - 138 tisíc km



30.6.2014 - 150 tisíc km



30.11.2014 - 181 tisíc km



1.3.2015 - 200 tisíc km - www.youtube.com/watch?v=i9rnnBBotMI



Ten nájezd 200 tisíc km měl za zhruba 3 roky provozu (v průměru 70+ tisíc ročně), a měnil brzdové kotouče, ložiska v kolech a tuším ve 130 tisících vodní pumpu.

EDIT:
Před týdnem odpovídal na dotaz o aktuálním stavu - na tom NCčku má nyní najeto 250 tisíc km

Naposledy editováno 19.03.2017 08:13:23

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2017 v 01:49 | Nahoru | #29
XT600 jsem koupil s najetyma 34tis. km (było to v 2006), pri 91tis. km probehla generalka motoru, nyni ma najęto 193tis. km a ma se dobre
kazdopadne po teto sezone opet pujde na generalku uplne vseho..
jo a oleje mi zere asi 0,3

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2017 v 10:11 | Nahoru | #30
fatman>

Než Ti yeuop odpoví ke 2x generálkované (jednoválcové) Yamaze XT600, tak něco potěšujícího k Tvé bývalé CBR 600F...

fatman píše:
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji znal, už musela mít hodně přes 100 tisíc (na tachu samo nee) a šlapala jak víno...


Nájezd 300 tisíc mil (skoro půl milionu kilometrů) během 11 let na Hondě CBR 600 F4i ročník 2004...

prvních 100 tisíc mil v roce 2007 (poprvé přetočený odometr z 99999 mil na 0)


200 tisíc mil v roce 2010 (podruhé přetočený odometr)


300 tisíc mil v roce 2015 (potřetí přetočený odometr)


Jo, a mimochodem, začínal na tom jako úplný ucho - byla to jeho vůbec první motorka. A po tom téměř půl milionu kilometrů má stále originální spojku (holt nejspíš ty dálkové jízdy po Státech a minimum spojkování).

Jak říkají někteří znalci - Honda je sterilní a nudná


P.S.

fatman píše: Dovi> Mě teda rozhodně nepohoršíš !
NCčko je každopádně zajímavá motorka, ať už se líbí, nebo ne!
Krásný kilometry
To na tom i spává ne?


No, dávat na motorce 70 tisíc km ročně, a takto opakovaně několik let po sobě, tak to se jen tak nevidí - to je motorkářský nadšenec až do morku kostí. Ale třeba musí denně dojíždět stovky kilometrů do práce, nebo ho ježdění na mašině hodně, ale opravdu hodně moc baví. Anebo obojí dohromady.

Naposledy editováno 19.03.2017 11:53:09
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... Mufiozo 291 24.8.2023 v 14:17 -HAD-
Technické údaje do TP Harley Davidson FLHRC Road King Classic Strejdaradim 8 31.10.2019 v 18:46 Strejdaradim
Spotreba Road king flhrci Harley Davidson FLHRC Road King Classic sisko 14 5.3.2019 v 02:03 hondaman1
Český manuál Harley Davidson FLHRC Road King Classic Ňumis 20 26.10.2018 v 06:12 Ňumis
Umisteni spz road king Harley Davidson FLHRC Road King Classic Dykouš48 9 9.5.2018 v 20:45 Dykouš48


TOPlist