Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát ?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji poznal už musela mít hodně přes 100tisíc(na tachu samo nee )a šlapala jak víno...A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...
Všude je plno motorek s nájezdem kolem 30 000km ...
Zajímalo by mě kolik má kdo přes 100 000 najeto?Na jakým motoru?jak se to chová?
Případně v kolikati kdo "dělal" motor?
Jen mě to tak zajímá! Ode všad slyším jenom:" to najede mraky"!Kolik to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Cenu uz si nepamatuji, asi to było se vsim do 30ti. Hned potom jsem s tim jel do Mongolska a był jsem trochu posrany, protoze jsem nemel cas motorku vyzkouset. Dopadlo to tak, ze za celou trasu (18k km) se mi pouze zlomil bocni stojan Jinak z delsich cest jsem na te motorce absolvoval Maroko (ve dvou), Iran, Gruzie, Armenie, nekolikrat Ukrajina ci Rumunsko, potom Kazachstan, Kyrgyzie, Tadzikistan, Nordkapp, Murmansk a jine.
Loni jsem był v Portugalsku. Neco se podelalo v karbci, tak jsem nechal ted vymenit vsechny trysky a membranu. Doufam, ze to bude uz ok. A jinak jsem si tam nechal namontovat cely novy vyfuk. Ten stary uz był trosku skorodowany
Par fotek z różnych cest mam na www.yeuop.pl nebo muzes proste vyguglit muj nick.
A Jawu jsem prodal 10 roku zpatky Kazdopadne mam na ni super vzpominky, to było fakt fajne moto.
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
na VFRu mám teprve 80 tis. km, teď po servisu a kontrole plně připravenou, stovku tam snad budu mít do sezony 2019
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
No nějak mě ty nové neoslovují, asi proto, že jsem nezkusil, Tyhle starší holky jsou výkonově ok ( pro mě ), v jízdních vlastnostech bude propastný rozdíl
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Ve 125 000 jsem měnil motor, protože odešlo ložisko někde v převodovce a kdybych to chtěl opravit, tak by si už zasloužila nové rozvody, pístní kroužky, guferka na ventilech, zabrousit ventily, sedla...... Za matroš asi 26 000 kč.....
Motor měl 100%ně 120 000 km, ale klidně mohl mít i k 200 tis...
Rozvoďáky, pístní kroužky, převodovka, spojka původní.
Měnil jsem 3x ložisko krku řízení, po 100 000 ložiska v kolech (preventivně), po asi 5ti tisících se jednomu novému ložisku rozsypala klec...
V těch 110ti tisících začal trošku žrát olej, "2" (slovy dvě) deci za 10 000km....
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Honda GL 104 000 km.
Yamaha XJR 1200 160 000 km.
Yamaha FJR 1300 120 000 km.
Yamaha FJR 1300 106 000 km
manželka
Honda REVERE 650 120 000 km.
Honda HORNET 900 80 000 km.
Honda CBF 1000 116 000 km.
Přičemž XJR a CBF byly koupeny nové, ostatní s nájezdem kolem 30 000 km.
Naposledy editováno 24.03.2017 16:41:20
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Na 1150 GS mám aktuálně 118458 km, což je málo, vzhledem k tomu co tady čtu.
Nejhorší jsou ti garážoví kutilové a ti co ten servis vojebávaj. Pak to od nich někdo koupí a diví se, že je to v 50tis. po smrti.
Naposledy editováno 24.03.2017 15:04:55
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Se mnou jsme už na 94 000 km a opravdu nutné opravy žádné. Jen preventivní kontroly /výměny dle manuálu +
Ventilové podložky + seřízení vůlí
Rozvoďák cca v 70tis
Spojkové lamely + plechy + pružiny + lanko
Ložiska obou kol
Palivové čerpadlo (ale to zmrvil jeden "opravář" = to se nepočítá :) )
No a dál opravdu jen olej + filtr a gumy.
A to spolu máme objeto opravdu všechno. Od písku v Africe až po sněhové závěje v severním Norsku ;) Brození potoka, drsný offroad v Rumunsku atd.
Za mě super stroj a jestli mě někdo nesestřelí tak ten půl-míč spolu dáme
Tak ať to jezdí ogaři a děvuchy
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Gold Wing 1. generace: 450 000 km až 500 000 km, je možno ji vidět. Zakoupená s nájezdem 200 000 km v Německu v 90tých létech. Neznám v ČR stroj s více km, možná BMW Brezovara
BMW R 1100 GS: 350 000 km, zakoupená s nájezdem přes 100 000 km z Německa
BMW R 1150 RT: 230 000 km
O větších nájezdech v ČR nevím.
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
nebo
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php
uprava odkazu
Naposledy editováno 05.05.2017 17:20:39
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
přidám taky svou trošku do mlýna
Mám Suzuki DR 650RS rv.1992, údajný nájezd při koupi 7000km.
Neveřil jsem tomu při stáří stroje, ale byla moc pěkná, tak jsem ji koupil. Po čase jsem zjistil, že má ráda olej, nejdřív tak 0,5 l na 500 km, během 3 sezon a 10 000km došplhal až na cca 1l na 100km.
Bylo mi jasné, že musí mít najeto určitě kolem 50 000km.
DR je supr stroj, tak bylo rozhodnuto-udělat celkovou GO motoru, víc v odkazu na deník:
http://www.motorkari...etail&ddid=65197
Teď zajíždím, najeto 450 km a je to čistá radost
Vzal jsem si z kupu a následného vývoje ponaučení- tachometru nikdy nevěř, sleduj detaily na motorce, ovládací prvky, jejich stav. Hodně to napoví o skutečnosti.
Měl jsem např. uplně ošupané originál rukojeti(za 10 000km se takhle nezhuntují), úplně prodřený gumový kluzák řetězu na zadní vidlici...
Dneska vím, co to znamenalo
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
skutečnej nájezd taky nikdo neví, ale už roky je používaná na denní dojíždění do práce
trochu to rachtá, občas blbě řadí, někde něco kape, ale nekouří a chytá pěkně
nejhorší problém je že se budou muset vyrobit nový svody, prorezla v nich díra a dělá to příšernej bordel a fouká
ale jinak ještě hodně let bude sloužit
Naposledy editováno 19.08.2017 18:59:37
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Naposledy editováno 03.01.2018 19:04:33
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Kromě všech řetězů v motoru a volnoběžky startéru (několikrát) jsou všechny díly původní. Ale všechno už je hrozně vyběhané, jediným zdravým dílem je klikovka. Ventily a vodítka překračují maximální vakl asi 10x, jeden ventil se drolí na dříku, soukolí 6. kvaltu hrozně hučí, protože povrch zubů je vydrolený do hloubky. Karburátory jsou vyběhaný neuvěřitelně, kolem všech pohyblivých dílů proudí nechtěný vzduch, všechny membrány jsou už lepené (nedají se koupit). Pro malej točivej vzducháč je čtvrt mega prostě moc, je to opravdu už motorka před smrtí. Velký cestovní vodník by půl mega měl dát.
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
BrumlaRT píše: Já na ní jezdím denně do práce, když mě řekneš, zítra jedem do Atén, jen zkontroluji výšku vzorku pneumatik a jedu.
Dá se toto napsat o jiných mašinách????
Vrať se z nebeských BMW výšin zpátky na zem. Většina motorek je schopná okamžitě odjet někam na delší výlet. Problém je u majitelů
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Proto jsem napsal , co jsem napsal, Jiné mašiny potřebují větší pozornost, a to je ten myslím největší problém u majitelů.
Mám "kovařinu" 20 let starou a ta nepotřebuje tak velkou pozornost ale pravidelnou, a když je, tak se odmění poslušností.
Mám ji dovezenou z talošky , ročník 1997- tachometrově 102000km , bylo v ní neodborně hrabáno, ale motor OK.
Dle dalších indícií opotebování, má taky kolem 300 táců.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Mufiozo | 291 | 24.8.2023 v 14:17 -HAD- |
Technické údaje do TP Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Strejdaradim | 8 | 31.10.2019 v 18:46 Strejdaradim |
Spotreba Road king flhrci Harley Davidson FLHRC Road King Classic | sisko | 14 | 5.3.2019 v 02:03 hondaman1 |
Český manuál Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Ňumis | 20 | 26.10.2018 v 06:12 Ňumis |
Umisteni spz road king Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Dykouš48 | 9 | 9.5.2018 v 20:45 Dykouš48 |