globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?
Kdo má motorku (nejen chopper a cruiser) s nájezdem přes 100 000kilometrů a jak se motorka chová?
Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát ?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji poznal už musela mít hodně přes 100tisíc(na tachu samo nee )a šlapala jak víno...A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...
Všude je plno motorek s nájezdem kolem 30 000km ...
Zajímalo by mě kolik má kdo přes 100 000 najeto?Na jakým motoru?jak se to chová?
Případně v kolikati kdo "dělal" motor?
Jen mě to tak zajímá! Ode všad slyším jenom:" to najede mraky"!Kolik to je?

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2017 v 13:31 | Nahoru | #31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2017 v 18:29 | Nahoru | #32
fatman> To było tak, ze kamos mi menil spojku, nechtic nechal v motoru kousek hadru, no a potom tam uz nebylo żadne mazani a uz to slo rychle Zadrelo se to v hlave. Nakonec jsem koupil novou (jetou) hlavu, no a pak proste pist, vybrus, ojnice, loziska na klice, nejake kolecka do prevodovky a par dalsich blbin.
Cenu uz si nepamatuji, asi to było se vsim do 30ti. Hned potom jsem s tim jel do Mongolska a był jsem trochu posrany, protoze jsem nemel cas motorku vyzkouset. Dopadlo to tak, ze za celou trasu (18k km) se mi pouze zlomil bocni stojan Jinak z delsich cest jsem na te motorce absolvoval Maroko (ve dvou), Iran, Gruzie, Armenie, nekolikrat Ukrajina ci Rumunsko, potom Kazachstan, Kyrgyzie, Tadzikistan, Nordkapp, Murmansk a jine.
Loni jsem był v Portugalsku. Neco se podelalo v karbci, tak jsem nechal ted vymenit vsechny trysky a membranu. Doufam, ze to bude uz ok. A jinak jsem si tam nechal namontovat cely novy vyfuk. Ten stary uz był trosku skorodowany
Par fotek z różnych cest mam na www.yeuop.pl nebo muzes proste vyguglit muj nick.
A Jawu jsem prodal 10 roku zpatky Kazdopadne mam na ni super vzpominky, to było fakt fajne moto.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2017 v 13:45 | Nahoru | #33
mám Goldwinga 112 tis. mil , na 160 tkm vyměněny rozvodové řemeny a napínací kladky, jinak běžné spotřební věci, no přišlo mi při výměně zadních brzdových destiček, jestli nejsou ještě z výroby. Taky jsem měnil trubky vidlic, jedna mírně slzela, druhá ok, chtěl jsem to mít perfektní, vyměnil jsem obě.
na VFRu mám teprve 80 tis. km, teď po servisu a kontrole plně připravenou, stovku tam snad budu mít do sezony 2019

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2017 v 20:30 | Nahoru | #34
fatman> GL1000 - 1976 ( ano 1976, jede jako bejk, ale nebrzdí. Na dlouhé cesty a cizinu už to není ), VFR 750 - 1996, poslední karburátorovka.
No nějak mě ty nové neoslovují, asi proto, že jsem nezkusil, Tyhle starší holky jsou výkonově ok ( pro mě ), v jízdních vlastnostech bude propastný rozdíl

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2017 v 16:08 | Nahoru | #35
Jen chci připomenout, že nízké otáčky neznamenají vždy menší namáhání motoru, viz střední pístová rychlost tady

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2017 v 22:34 | Nahoru | #36
Koupil jsem Hondu Deauville 650 s 24 000 km na tacho, které údajně najela ve Francii po 8-mi letech....
Ve 125 000 jsem měnil motor, protože odešlo ložisko někde v převodovce a kdybych to chtěl opravit, tak by si už zasloužila nové rozvody, pístní kroužky, guferka na ventilech, zabrousit ventily, sedla...... Za matroš asi 26 000 kč.....
Motor měl 100%ně 120 000 km, ale klidně mohl mít i k 200 tis...
Rozvoďáky, pístní kroužky, převodovka, spojka původní.
Měnil jsem 3x ložisko krku řízení, po 100 000 ložiska v kolech (preventivně), po asi 5ti tisících se jednomu novému ložisku rozsypala klec...
V těch 110ti tisících začal trošku žrát olej, "2" (slovy dvě) deci za 10 000km....

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2017 v 03:55 | Nahoru | #37
Poslední 4 motorky
Honda GL 104 000 km.
Yamaha XJR 1200 160 000 km.
Yamaha FJR 1300 120 000 km.
Yamaha FJR 1300 106 000 km

manželka
Honda REVERE 650 120 000 km.
Honda HORNET 900 80 000 km.
Honda CBF 1000 116 000 km.

Přičemž XJR a CBF byly koupeny nové, ostatní s nájezdem kolem 30 000 km.

Naposledy editováno 24.03.2017 16:41:20

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2017 v 15:02 | Nahoru | #38
Triumpha Tigera jsem prodával se 106tis., ale kdo ví jestli taky nebyl stočenej. Nicméně se na něm dělal motor kvůli zvýšené spotřebě oleje.
Na 1150 GS mám aktuálně 118458 km, což je málo, vzhledem k tomu co tady čtu.
Nejhorší jsou ti garážoví kutilové a ti co ten servis vojebávaj. Pak to od nich někdo koupí a diví se, že je to v 50tis. po smrti.

Naposledy editováno 24.03.2017 15:04:55

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2017 v 22:26 | Nahoru | #39
Suzuki V-strom 650. Aktuálně zhruba 153 000, tachometrově bohužel 141. Rozlámal se v 120 na kole, slepil vteřiňákem a funguje dál. Jinak v 105 výměna svíček, spojka, rozvoďák, ventily. Ložiska v kolech, krku, gufera, desky, řetěz to je normální stav, dělam dle potřeby, většinou kolem 40 tisíc pro sychr. při 105 udělanej rozvoďák a byl zhruba kousek za půlkou na napínáku. Na dvou místech zlomenej rám, slabá místa a přeložená mašina. Nyní zlobil termostat, zůstával otevřenej a neudržel provozku. Vyměnil jsem za kus z bouračky. Při ostřejší jízdě začíná brát olej 500ml/1000km. Celou dobu přejíždim olej, místo 6 tisíc, tak do 10 tisíc km. Ale je pravda, že mašinu nepoužívam na běžný ježdění, do lesa, těžkej off, výlety s plným zatížením a pak Magadan, ten jí dal zabrat ale furt jezdí, to je hlavní

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2017 v 21:44 | Nahoru | #40
Fazer FZS600, r.v.2001, koupeno spravované po nehodě s cca 34 000 km.
Se mnou jsme už na 94 000 km a opravdu nutné opravy žádné. Jen preventivní kontroly /výměny dle manuálu +
Ventilové podložky + seřízení vůlí
Rozvoďák cca v 70tis
Spojkové lamely + plechy + pružiny + lanko
Ložiska obou kol
Palivové čerpadlo (ale to zmrvil jeden "opravář" = to se nepočítá :) )
No a dál opravdu jen olej + filtr a gumy.
A to spolu máme objeto opravdu všechno. Od písku v Africe až po sněhové závěje v severním Norsku ;) Brození potoka, drsný offroad v Rumunsku atd.
Za mě super stroj a jestli mě někdo nesestřelí tak ten půl-míč spolu dáme

Tak ať to jezdí ogaři a děvuchy

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2017 v 21:54 | Nahoru | #41
Motory z mojeho okolí:

Gold Wing 1. generace: 450 000 km až 500 000 km, je možno ji vidět. Zakoupená s nájezdem 200 000 km v Německu v 90tých létech. Neznám v ČR stroj s více km, možná BMW Brezovara

BMW R 1100 GS: 350 000 km, zakoupená s nájezdem přes 100 000 km z Německa
BMW R 1150 RT: 230 000 km

O větších nájezdech v ČR nevím.

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2017 v 12:30 | Nahoru | #42
Na německém Aprilia fóru jsou členové s nájezdy přes 100.000 u motorů Rotax 990 běžní (Tuono, RSV4, Caponord, Futura), na jednom srazu byl před pár lety Slovinec s Caponordem s 200.000).

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 29.4.2017 v 20:17 | Nahoru | #43
BMW K1200LT 110 000km, jediné co se měnilo byl zadní brzdový kotouč z důvodu, že ,,cinkal" jak je plovoucí, jinak by tam byl asi doposud. Jinak bez závad , pouze pravidelné výměny náplní, brzdových destiček, pneumatik a co se má v určitých km provést 100% spokojenost. Moto mám zakoupené jako nové a má pravidelný značkový servis(ne v ČR nechci aby mi někdo zkurvil moto) takže dle mého se to vyplatí. To samé mám u svých vozidel, kde u nejstaršího mám skoro 400tis km a také bez závad. Za mě, nejsem tak bohatý abych servisoval ve stodole.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2017 v 20:03 | Nahoru | #44
Tak já budu mít 47. Johny psal že má kolem 72. Jinak jsem viděl s 92 a vše v poho. Těch 100 000 vydrží asi každá ale když vidím 200 - 500 tak to čumím. Je jasný kdo se jak stará a jak jezdí. Jen mě zajímá jestli tu je někdo kdo s touhle moto má třeba těch 200...

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2017 v 17:06 | Nahoru | #45
R1100GS 1995
nebo
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php

uprava odkazu

Naposledy editováno 05.05.2017 17:20:39

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2017 v 14:43 | Nahoru | #46
Honda CBR1100XX Super Blackbird, aktuálně necelých 140 tisíc km Odešel regulátor napětí, co jiného...

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2017 v 20:51 | Nahoru | #47
Ahoj kolegové,
přidám taky svou trošku do mlýna
Mám Suzuki DR 650RS rv.1992, údajný nájezd při koupi 7000km.
Neveřil jsem tomu při stáří stroje, ale byla moc pěkná, tak jsem ji koupil. Po čase jsem zjistil, že má ráda olej, nejdřív tak 0,5 l na 500 km, během 3 sezon a 10 000km došplhal až na cca 1l na 100km.
Bylo mi jasné, že musí mít najeto určitě kolem 50 000km.

DR je supr stroj, tak bylo rozhodnuto-udělat celkovou GO motoru, víc v odkazu na deník:
http://www.motorkari...etail&ddid=65197

Teď zajíždím, najeto 450 km a je to čistá radost

Vzal jsem si z kupu a následného vývoje ponaučení- tachometru nikdy nevěř, sleduj detaily na motorce, ovládací prvky, jejich stav. Hodně to napoví o skutečnosti.
Měl jsem např. uplně ošupané originál rukojeti(za 10 000km se takhle nezhuntují), úplně prodřený gumový kluzák řetězu na zadní vidlici...
Dneska vím, co to znamenalo

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2017 v 15:45 | Nahoru | #48
Jawa 350 typ 638 TS. Osobně s ní mám takřka 110 000 km (kolik má dohromady těžko zjistitelné). Dva výbrusy a ložiska kliky. Jinak v pohodě, jezdím dál. Jen trochu žere olej (1 litr na 1000 km:).

2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 15.8.2017 v 20:41 | Nahoru | #49
Tady je jedna s pěknou porcí km

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2017 v 17:43 | Nahoru | #50
taky se už pomalu blížím,tachometrových 96 000,ale při koupi 16 a po jedné sezoně rozvodak před smrtí,tak kolik to sakra mělo?,nebo XT při koupi 36 a pístní čep ko(otlačenej,ma se měnit cca po 50 000),tet mam 98 000,takže zeručeně na obou už mam přes 100 000

100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2017 v 18:58 | Nahoru | #51
FZ750/FZR1000'87 (rám je FZ750, ale na motoru je kód 2LF, ale co je vevnitř, to už si nikdo nepamatuje)

skutečnej nájezd taky nikdo neví, ale už roky je používaná na denní dojíždění do práce
trochu to rachtá, občas blbě řadí, někde něco kape, ale nekouří a chytá pěkně
nejhorší problém je že se budou muset vyrobit nový svody, prorezla v nich díra a dělá to příšernej bordel a fouká
ale jinak ještě hodně let bude sloužit

Naposledy editováno 19.08.2017 18:59:37

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2017 v 22:29 | Nahoru | #52
Čože . kto má ... ale kto bude mať ?

Kde sa ocitne táto moto , v ČR , alebo SK ?





Text pôvodného inzerátu znel : Vendo moto BMW R 1100 RT , immatricolata 1996 , 327 000 km

Tak kto bude šťastný majiteľ ?

2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2018 v 18:45 | Nahoru | #53
130 tis. najeto za 10 let moto koupená nová jsem první majitel jen dělaný ventily rozvody a kontrola spojky ta je původní dle servisu vydrží ještě 50 tis. jezdím okufrovaný a s batohem Kawasaki er 6n nesmrtelná motorka

Naposledy editováno 03.01.2018 19:04:33

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2018 v 05:35 | Nahoru | #54
Na youtube je video, kde varaderu naskakuje 400tis. Znam chlapika, ktery na nem ma 200. Takze pri slusnem zachazeni a udrzbe je 200tis v pohode.

1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2018 v 23:23 | Nahoru | #55
Mám Hondu CB450S (r.v.86) s nájezdem 230.000km, pokud to někdo kdysi nestočil. Kupoval jsem ji se 140.000km.
Kromě všech řetězů v motoru a volnoběžky startéru (několikrát) jsou všechny díly původní. Ale všechno už je hrozně vyběhané, jediným zdravým dílem je klikovka. Ventily a vodítka překračují maximální vakl asi 10x, jeden ventil se drolí na dříku, soukolí 6. kvaltu hrozně hučí, protože povrch zubů je vydrolený do hloubky. Karburátory jsou vyběhaný neuvěřitelně, kolem všech pohyblivých dílů proudí nechtěný vzduch, všechny membrány jsou už lepené (nedají se koupit). Pro malej točivej vzducháč je čtvrt mega prostě moc, je to opravdu už motorka před smrtí. Velký cestovní vodník by půl mega měl dát.

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2018 v 17:06 | Nahoru | #56
fatman> olej uz taky dolivam cca 1.5 lit za sezonu ale pri tom najezdu km asi normalni ale provadim jen bezny servis a jezdim zatim bez jedine poruchy a zastavam nazor ze vec se kterou jsem spokojeny se nemeni letos jedem s partou Bodamsky jezero myslim ze najet na moto 200 tis. km asi zadny problem no uvidilme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2018 v 17:19 | Nahoru | #57
Gahan37> ahoj na to ti odpovim jednoduse ver pokud by se to nak sralo a nebyl jsem spokojeny tak uz ji davno nemam projel jsem na ni s batohem a kuframa cca zatim 12 statu a bez jedineho problemu nemam problem koupit novou ale proc kdyz tahle slouzi a jsem spokojeny a ver pokud bych se na ni nemoh spolehnout tak uz ji davno nemam

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2018 v 13:26 | Nahoru | #58

BrumlaRT píše: Já na ní jezdím denně do práce, když mě řekneš, zítra jedem do Atén, jen zkontroluji výšku vzorku pneumatik a jedu.
Dá se toto napsat o jiných mašinách????


Vrať se z nebeských BMW výšin zpátky na zem. Většina motorek je schopná okamžitě odjet někam na delší výlet. Problém je u majitelů

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2018 v 15:22 | Nahoru | #59
vilemx> OK Ja jezdím stále, jen výměny filtrů a olejů. Po další porci km jen seřízení ventilů, to je veškerá údržba mého BMW.
Proto jsem napsal , co jsem napsal, Jiné mašiny potřebují větší pozornost, a to je ten myslím největší problém u majitelů.
Mám "kovařinu" 20 let starou a ta nepotřebuje tak velkou pozornost ale pravidelnou, a když je, tak se odmění poslušností.
Mám ji dovezenou z talošky , ročník 1997- tachometrově 102000km , bylo v ní neodborně hrabáno, ale motor OK.
Dle dalších indícií opotebování, má taky kolem 300 táců.

(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2018 v 05:44 | Nahoru | #60
BrumlaRT> 200 tisic km pri dobrem zachazeni a udrzbe hrave natoci kdejaky japonec s vetsim objemem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... Mufiozo 291 24.8.2023 v 14:17 -HAD-
Technické údaje do TP Harley Davidson FLHRC Road King Classic Strejdaradim 8 31.10.2019 v 18:46 Strejdaradim
Spotreba Road king flhrci Harley Davidson FLHRC Road King Classic sisko 14 5.3.2019 v 02:03 hondaman1
Český manuál Harley Davidson FLHRC Road King Classic Ňumis 20 26.10.2018 v 06:12 Ňumis
Umisteni spz road king Harley Davidson FLHRC Road King Classic Dykouš48 9 9.5.2018 v 20:45 Dykouš48


TOPlist