Téma: Nasinec v Arizone
5.3.2017 v 07:46
Rychle intro - Jmenuji se Martin a mam moto problem. Ne ze by mi moto nebezely, mam problem se od nich utrhnout ;)

Jezdil jsem od mala, 99% silnice (Hornet, GS..) pred 5ti lety me prace zavedla do Phoenixu tak jsem si tu udelal radost a na vanoce 2013 jsem koupil jety GS (2009). Velmi rychle jsem zjistil, ze tady jsou nejenom paradni silnice ale hlavne (pro nasince) neuveritelny moznosti kam vyrazit mimo asfalt. Dal jsem se dohromady s tema spravnejma lidma, zacal jsem tahat GSo nejdriv na sotolinovy cesty, pak do hor, pak mi prislo tezky tak jsem k nemu prikoupil krosku, pak holt jezisek prines vodnika.. dalsi jezisek prines XCF-W 350... pak pribyla slapacka...

Snazim se ty moje mistni (a nejenom mistni) akce dokumentovat jak nejlip umim a kdyz uz se s tim ... delam... tak si rikam, ze by to snad mohlo zajimat i vas. Uz nejakou dobu prispivam do ceskych for o velkych moto (GS) ale posledni dobou spis tihnu ke krosce tak proto i tahle platforma..

Ocenim jakykoliv komentare/dotazy...jen necekejte odpoved v 4 rano myho casu ;)

A od cervna 2019 zpet na rodny hroude...

Naposledy editováno 25.01.2020 23:07:04

2 reakcí na tento příspěvek Nasinec v Arizone

9.1.2020 v 18:35 | Nahoru | #1
Zima padla na zem, tak se probiram tim, co jsem jeste nestihnul publikovat... a trochu se u toho aspon ohreju :)

Moab v Utahu je raj offroadu, cely mesto zije motorkama, kolama, jeepama a okolni teren je naprosto fantastickej, obcas ma clovek pocit ze je na mesici - to prijde v dalsich videich. Prvni den jsme vyrazili kus za mesto na "5 Miles of Hell" coz je torchu lez, protoze mil to bylo asi 20 a byly naprosto nebesky...

Naposledy editováno 09.01.2020 18:36:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nasinec v Arizone

11.1.2020 v 05:31 | Nahoru | #2
Plawa> A jaká je tam zima?

Já jsem teď na 2 týdny v Mexiku, v Querétaru (týden jsem tu a týden ještě budu), všichni místní si tu stěžují jaká je tu zima. Pravda, jeden den ráno to bylo na mikinu. Jinak každé ráno v tričku. Každý den od 10 do 22+ hodin tak 18 - 27°C, na sluníčku více ...

(reakce na) Nasinec v Arizone

25.1.2020 v 16:40 | Nahoru | #3
Plawa> Tady to je terén na šlapačku,na to se motokroska nehodí.