globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje po seřízení ventilů
3.3.2017 v 07:06
Ahoj, potřebuju poradit. Motorka mi na podzim špatně startovala a tak jsem koupil novou baterku a seřídil ventilové vůle - 3 ventily byly mimo toleranci. Takže teď seřízeno. Dal jsem ještě novou svíčku.
Čekal jsem, že motorka po pár otočení chytne, ale nechytla. Motorka má tendenci při startování chytnout, ale nic . Zkoušel jsem i startovací sprej, ale bez výsledku. Jinak jiskru háže a svíčka je mokrá, takže benzín má.
Myslím, že muže být chyba v tom, že jsem možná nastavil rozvod v druhém otočení motoru na značce T. Čili nastavoval jsem na značce T, ale je možné že jsem motor protočil ještě jednou na značku T a pak nastavil rozvod.
Je možné, že to nejede kvůli tomu? Nestane se tomu nic když to zkusím přetočit a nastavit rozvody znovu??

Díky za rady

Teď jsem nad tím ještě uvažoval a asi to bude tím, že mám nastavený ten rozvod o otáčku vedle, takže když vyfukne spaliny a měl by nasávat benzín, tak zrovna v tu dobu hodí jiskru a potom ji teda nehodí v dobu kdy by měla.
Říkám to správně???

Naposledy editováno 03.03.2017 07:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje po seřízení ventilů

3.3.2017 v 13:29 | Nahoru | #1
V_i_c_i> Ale to řešíš situaci kontroly ventilů, to je logický. Předtím jsi hovořil o "postavení na značky", tzn. montáž rozvodu, vačky venku, bez mechanického spojení s klikou. Tam je dle mého mdlého rozumu skutečně jedno, kolikrát tou klikou otočíš - horní úvrať je jen jedna Vačkám je zpravidla taky jedno, jestli čuměj na jednu stranu nebo na druhou, protože mají vlastní čidlo podle kterýho to pálí, případně čidlo nemaj a pálí to podle kliky každou otáčku

Naposledy editováno 03.03.2017 13:30:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje po seřízení ventilů

3.3.2017 v 13:41 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: V_i_c_i> Ale to řešíš situaci kontroly ventilů, to je logický. Předtím jsi hovořil o "postavení na značky", tzn. montáž rozvodu, vačky venku, bez mechanického spojení s klikou. Tam je dle mého mdlého rozumu skutečně jedno, kolikrát tou klikou otočíš - horní úvrať je jen jedna Vačkám je zpravidla taky jedno, jestli čuměj na jednu stranu nebo na druhou, protože mají vlastní čidlo podle kterýho to pálí, případně čidlo nemaj a pálí to podle kliky každou otáčku



Třeba u mého motoru z kterého jsem ti sem dával stránky i ty vačky jdou dát jinak, když má každá asi tři nebo čtyři značky na kolech. A dokonce i to kolo jde dát o 180 stupňů blbě proti palcům. Buď mi nerozumíš nebo jen nechceš rozumět, mě je to jedno. Když to postavíš blbě tak to buď nejede nebo se to potká protože čidlo na polohu vačky tam sice je ale počítá s tím že to máš postavené vše proti sobě správně. Nemám už na tuhle debatu sílu a zakladateli to vůbec nepomůže.

E: A psal jsem toto:
V_i_c_i píše: V manualu k motorce mas urcite rozkreslene casovani motoru vcetne polohy palcu na vacce, kdyz postavis motor na znacky presne pro to aby jsi ho nepostavil o 360 stupnu jinak.
Radsi to svet nekomu kdo to umi a podekuj tomu nahore ze jsi neseznamil Mr. Valve a Mr. Piston.

Pokud se hrabal ve ventilech a seřizoval je (psal že nějaké byly mimo), tak musel mít vačky venku. Jinak by nevyndal hrnky a nedostal se k podložkám.

Naposledy editováno 03.03.2017 13:45:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist