globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBF1000 2010-2011
1.3.2017 v 10:14
AHoj,
mám Z1000 a chci k tomu cestáka. Jsme 190cm vysokej. Pořád v tom ležím a vybírám, pro a proti. Chci tohle léto ject Řecko, Chorvatsko. Nepojedu offroad. Mám rád svižnou jizdu, ale pohodlnou. Na Zedu jsem hned celej zlámanej a vítr fouká až hrůza.
Nejvíc se mi zamlouvá Honda CBF1000. Srovnával jsem s R1200GS, Varaderem i Africou. Ale jak říkám, chci svižnou jízdu a nepojedu offroad.
Co my poradíte na mojí výšku?

Jarda

Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 10:22 | Nahoru | #1
Co FJR1300, tím se dá taky svižně cestovat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 10:45 | Nahoru | #2
Pokiaľ chceš radový štvorvalec, čo takto Versys? Mám o 5 cm viac ako Ty a z hľadiska pohodlia a ochrany pred vetrom fajn. "Posez" je typický cendurový, teda relatívne vzpriamený, nie v predklone.

Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 10:46 | Nahoru | #3
Podle mě, chybu s CBF 1000 asi neuděláš i když sedačky na CBF jsou po 300 km dost nepohodlný. Ale asi si v cesťákách moc nevybereš, protože bys jinak musel kupovat cestovní enduro (BMW). Dobrý je, že se u CBF dá zvednout sedačka řidiče, ale těch 80 cm taky není moc.... Chce to se posadit a zkusit.
PS: Při přechodu z CBF 500 na cesťáka sem řešil obdobnej problém (mám ale jen 180 cm), ale šel sem radši do VFR, protože mně ten vzpřímenej posez na dlouhých cestách nevyhovoval.

Naposledy editováno 01.03.2017 10:47:42

Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 12:47 | Nahoru | #4
Máš naháče Z1000 a chceš k tomu cesťáka CBF 1000.
Jako to mi nepřijde jako extra velká změna.
Jsou to dost jiné stroje, to jo, to je jasné každému.
Ale přes to nejsou až tak daleko od sebe.

Co třeba jen u Z1000 zvednout řidítka kus nahoru a k sobě těmi nástavci.
A dát tam nějaké velké turist plexi.

Edit:
Na nádrž nějaký tankvak, ten dost dobře rozráží vzduch.
Plus nějaký loďák za sebe na sedadlo a fičíš.

Naposledy editováno 01.03.2017 13:22:02

Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 16:12 | Nahoru | #5
Přešel jsem z CBF1000 na Z1000SX a zpět už bych nešel. To SX je mi daleko pohodlnější a větší radost z jízdy. Na CBF jsem byl po 300km polámanej, u SX ne, měřím 185cm.

Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 18:06 | Nahoru | #6
Máš Kawu Z, zkus mrknout na Versyse 1000, kdo ho má, tak si ho chválí....

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF1000 2010-2011

1.3.2017 v 20:03 | Nahoru | #7
Jezdím CBF 1000 a mám 190 cm. Zlámanej na tom nejsem, ale velký mi to teda taky není. Posez je spíš turistickej. Při protahování nohou musím dávat bacha abych hned nebrousil. Plexi mám vyšší Givi, teď na něm zkouším deflektor od Puigu. Cestování je pohodlný pokud jsou slušný silnice.

Honda CBF1000 2010-2011

2.3.2017 v 21:24 | Nahoru | #8
díky chlapi, už 3tí týden v tom ležím, pořád you tube a ruzné fora
Cenduro se mi moc nezamlouvá páč to nemá dost kobylek. Jediné co bych asi bral je Ducatka multistrada ale kdo by dal 350 000 že.
Varan je velká motorka ale trošku linější podle mě.
Nevím no, ríkám si že ji koupim to cbfko a pojezdím leto, když nebude vyhovovat, tak pošlu do světa a zkusím cenduro, jenže jaké, aby mělo trošku odpich.
Ze Zeda dělat cestáka nejde, to jsem zkoušel. Je to tak na Lipno a dost.
A pro dva je to uplnej děs, páč batužek tam sedí jak vosa na bombonu.

(reakce na) Honda CBF1000 2010-2011

2.3.2017 v 21:26 | Nahoru | #9
vladamart> Ahoj, kdybych tě poprosil, nechal bys mě si na to sednout? zíta jedu na letnou na výstavu. To už je asi trošku pozdě. Ale i tak, bylo by to skvělý. Dej mi prosím vědět, udělal bych si výlet. Díky
Jarda, Chomutov 739510587

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF1000 2010-2011

2.3.2017 v 21:27 | Nahoru | #10
Metric> když mě to přijde takový líny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF1000 2010-2011

2.3.2017 v 22:17 | Nahoru | #11
barovskej> Jasne. Na CBFku som nesedel, podľa parametrov je menej výkonné, ale rovnako ťažké ako Versys, tak neviem. Z1000 SX by mal asi mať silnejší motor aj menšiu hmotnosť. Eventuálne môžeš skúsiť to FJRko, určite bude aj na výstave, že si sadneš, hoci to bude asi novší model.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF1000 2010-2011

3.3.2017 v 09:23 | Nahoru | #12
Metric> Zedko je určitě mnohem silnější než cbf, mám naháče Z a Zsx bude vycházet z něho, tedy vím, jak jezdí. CBF je "jen" 80kw. Ale je to "cesták" tedy nehledám supr dupr zrychlení, ale pořád chci aby trošku ta mašina jela. Ty Cendura jsou pro mě takový líný, jel jsem na Transalu i GS.
Prostě se potřebuji svézt na CBFku no.
Mašina mě v první řadě musí chytnou za oko a pak koukám na parametry. Takže je to uplně těžký

(reakce na) Honda CBF1000 2010-2011

3.3.2017 v 11:05 | Nahoru | #13

barovskej píše: Mašina mě v první řadě musí chytnou za oko

Tie staré Versysy síce chytia za oko, ale asi nie takým spôsobom, ako by si chcel.

No ale tipy tu máš, teda neviem, či na tú Z1000 SX Ti postačia financie (rozpočet si nenapísal), skús sa zviezť (Z1000 SX je dostupná i u dealerov ako nová) a uvidíš.

Honda CBF1000 2010-2011

3.3.2017 v 11:16 | Nahoru | #14
A co CB1300S? Pohodlna lavice a posez, polokapota, okufrovat se to da paradne a motorka s tim nema problem a taky to jede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 14 4.4.2024 v 09:01 Bubo32
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist